Det er mye følelser som sitter i oss, og ekstra spesielt blir det når veien mot målet har vært vanskelig og lang[emoji173][emoji173][emoji173] Kan kjenne på noe av denne type angst jeg også innimellom, nesten så jeg ønsker hun bare skal komme for da er hun på utsia og jeg kan fysisk sjekke henne og se at hun har det bra[emoji4][emoji175]
Heldigvis ikke så lenge igjen for noen av oss nå, angsten slipper nok forhåpentligvis litt etter fødsel blir andre typer bekymringer da[emoji23]
Godt å få satt ord på det man føler og kjenner på, viktig å få tømt seg litt og få det ut[emoji173] Håper det blir endra bedre etter samtale med jordmor neste uke snupp[emoji175][emoji175] Og godt å høre at du ble tatt godt imot og tatt på alvor på føden[emoji175][emoji175][emoji175]
God helg fine du[emoji8][emoji175] Snart jul nå, håper du nyter julefri og koser deg med dine[emoji175]Stor klem[emoji8][emoji175]
Har hatt helt samme tanke, at jeg innerst inne skulle ønske at hun ble født nå slik at jeg kan ta kontrollen og ikke føle meg så maktesløs. Men det er jo galskap å tenke sånn!
Vi er virkelig heldig som har den flotte svangerskapsoppfølgingen som vi har! Føler jeg ble tatt på alvor og at ingen bekymring var dum eller uberettiget