Avocado's voksende spire

Alt du sier her høres ut som meg!
Blir nok ei hønemor jeg også [emoji14]

Ingen tvil om at vi elsker barna våres [emoji173]️
Nei, disse små ønskebarna er virkelig svært høyt elsket. Allerede fra de er en bitteliten celleklump i mammas mage. [emoji173] Det er helt fantastisk. Og det virker ikke som den "dette er altfor bra"-følelsen forsvinner helt heller, jeg tenker det fortsatt nesten hver gang han gjør noe søtt, morsomt eller nytt. [emoji23] Jeg var nok enda mer i det moduset da han var helt ny, men både mannen og jeg snakker ofte om hvor glade for og heldige vi er som får oppleve dette. [emoji4] Du skal få oppleve alt sammen snart, det er så herlig! Litt hønemor er lov. [emoji9][emoji173]

❤️❤️

Heldige oss fikk den skjønneste buksen og luen strikket av kommende ste-bestemor ❤️
Dette skal bli gøy å bruke på snuppa vår! :D
E1A51CA7-1584-4E6F-B31F-97F40148D691.jpeg

Så fint[emoji7][emoji7]

Ja ikkesant!!! :)
Siden jeg ikke strikker selv, min mor ikke har armer til det lengre og svigemor har mistet interessen, så er det ekstra stas at det er noen som lager noe SÅ fint ❤️

Ja ikkesant!!! :)
Siden jeg ikke strikker selv, min mor ikke har armer til det lengre og svigemor har mistet interessen, så er det ekstra stas at det er noen som lager noe SÅ fint [emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173]

Oi. Her har det skjedd litt igjen, men godt å se at alt fortsatt er bra! Nyt den siste tiden med kul på magen og spark, Avocado! Jeg savner å gå gravid, selvom det er finere å ha A på utsiden. Er en helt annen opplevelse å kjenne de små føttene hennes sparke meg i magen på utsiden enn innsiden. Like deilig begge deler❤️

Så nyt til det fulleste, både spark, mage og julen! Tenk at dere neste jul er en familie på 3, det er stas det :D Kos deg masse! God jul❤️

Oi. Her har det skjedd litt igjen, men godt å se at alt fortsatt er bra! Nyt den siste tiden med kul på magen og spark, Avocado! Jeg savner å gå gravid, selvom det er finere å ha A på utsiden. Er en helt annen opplevelse å kjenne de små føttene hennes sparke meg i magen på utsiden enn innsiden. Like deilig begge deler❤️

Så nyt til det fulleste, både spark, mage og julen! Tenk at dere neste jul er en familie på 3, det er stas det :D Kos deg masse! God jul❤️

God jul der og! :D Nyyyyt den første julen med A selv om den kanskje er hektisk, så er det nok likevel duket for tidenes jul ❤️
Klem i fleng!

God jul kjære deg :greet008

Så flott sett

Ja ikkesant!! :D

Har sneket litt i dagboka di og ser du har EL straks :) Lykke til med juleegget ;)

God jul til deg søta! ❤️
Tusen takk.
Ja, får se hva disse testene (og kroppen) bestemmer seg for. Sterkere babyplan idag, svakere one step.
Får krysse fingrene.

Kos deg med frøkna i magen og bare nyt at dere snart er i mål. julen får en annen betydning nå

God Jul kjære Avocado [emoji173]

Håper dere hadde ei flott julefeiring, neste år er det du som sitter med en liten turbo til jul ;) Vi er fortsatt syke, men julefeiring ble det likevel :Heartred

Håper dere hadde ei flott julefeiring, neste år er det du som sitter med en liten turbo til jul ;) Vi er fortsatt syke, men julefeiring ble det likevel :Heartred

Det hadde vi :D og det var turbo i magen ❤️;)

Synd dere var syke da... håper det er bedring på vei nå!
Kos dere videre med romjulshygge ❤️

Tenk at vi neste år har en liten en (eller din er jo stor baby da men) neste jul ❤️

Tenk at vi neste år har en liten en (eller din er jo stor baby da men) neste jul ❤️

Herlig tanke!! ❤️
Ei herlig 10 mnd gammel prinsesse i rød julekjole og hvem vet, kanskje en 4-5 mnd gammel prins i matrosdress?
Har du noen følelse på kjønn forresten?

Back
Topp