Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!! Du er kommet lenger enn hva jeg gjorde!
Grattis som høygravid snuppa[emoji7][emoji173][emoji173] ikke lenge igjen nå[emoji8][emoji8][emoji8]
Woop Woop, gratulerer så mye!! [emoji16][emoji16]
Gratulerer!
Hehe ja, satser på at urokråka mi finner på at hun vil ut nå snart[emoji23][emoji23] Sånn gjerne i løpet av uka[emoji12][emoji1]Takk
Du først da!!
Hehe ja, satser på at urokråka mi finner på at hun vil ut nå snart[emoji23][emoji23] Sånn gjerne i løpet av uka[emoji12][emoji1]
Jeg synes tia fra høygravid gikk fort, kun den siste uka her at det føles som om jeg aldri kommer i mål[emoji23][emoji23]
Jeg håper på 13 da[emoji7] Bursdagen min[emoji16] Mannen håper på 19 som er termin, det er hans bursdag..[emoji7] Men tror kanskje hun kommer 16 av en eller annen grunn[emoji23][emoji23] bursdag midt i mellom meg og mannen sånn at den uka blir travel framover[emoji23][emoji23]Rart hvordan tiden bremser litt helt på slutten
Men jeg tror jaggu du får møte henne veldig snart Har du noen følelse på en spesiell dato?
Jeg håper på 13 da[emoji7] Bursdagen min[emoji16] Mannen håper på 19 som er termin, det er hans bursdag..[emoji7] Men tror kanskje hun kommer 16 av en eller annen grunn[emoji23][emoji23] bursdag midt i mellom meg og mannen sånn at den uka blir travel framover[emoji23][emoji23]
Hehe ja[emoji23][emoji23] mamma har bursdag 9 og min lillebror den 7 så er noen bursdager hun kan komme på[emoji23][emoji7]Oi! Rene minefeltet av bursdager [emoji14]
Blir spennende å se!
Hehe ja[emoji23][emoji23] mamma har bursdag 9 og min lillebror den 7 så er noen bursdager hun kan komme på[emoji23][emoji7]
Ja jeg vet[emoji23][emoji23][emoji23][emoji12]Omg!
Dere kommer til å være så drittlei av bursdagskake når januar er overstått
Åh! Høygravid Synes dagene gikk veldig fort derfra jeg, men så var jeg det kun i 30 dager da
Jaaa! Veldig gøy
Nærmer seg for deg også nå
Hvordan går det med deg nå om dagen?
Absolutt ikke! Mye bedre enn å vente10 dagers rabatt på slutten er ikke å forakte
Haha, skjønner ikke at ikke babymagen passer inn i normal-klærne lenger nå som du er høygravid. Men duverden så koselig å få være på andre siden av alle gravid/mamma-klær og da.Nettop! Og ikke lenge siden jeg passet klærne mine. ...nå, not so much
Hvordan går det i DPO-land?
Haha, skjønner ikke at ikke babymagen passer inn i normal-klærne lenger nå som du er høygravid. Men duverden så koselig å få være på andre siden av alle gravid/mamma-klær og da.
Går fint det. Bare å krysse fingrene for at det er en frisk og levedyktig terminspire denne gangen... At det ikke bare er Utrogestan som gjør at en abort utsettes... 9 dpo idag
Telt faktisk. bare nyt. Gi det en dag eller to etter fødsel så føler du deg såååååå tynn.Såvidt gravidklærne passer nå Telt er tingen
Så du har testet positivt igjen!?
9 DPO er jo fryktelig tidlig da... jeg hadde ikke snev av strek eller hcg så tidlig, så kan gå begge veier. Krysser fingrene for deg!