Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn det da[emoji7][emoji7][emoji7] Bare 4 uker[emoji173][emoji173]Nei! Bare 4 uker til termin
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Er du klar?
Enn det da[emoji7][emoji7][emoji7] Bare 4 uker[emoji173][emoji173]
5 dager igjen til termin og max 19 dager igjen[emoji7][emoji7] hjelpes[emoji32][emoji32][emoji32][emoji32][emoji33][emoji33]Du først da! [emoji173]️
Nå nærmer det seg for deg, er du lei av å gå gravid ?
Drar seg på nå ja
Litt lei men samtidig ikke om du skjønner? Lei av plagene men magen med sparkene fra innsiden er jo utelukkende koselig og umulig å bli lei
Heldig! Lei/utålmodig/nysgjerrig allerede her og det er 29 (!) uker igjen..
Det går fort skal du se! Jeg vet ikke helt hvor andre trimester ble av jeg
Er så glad du også fulgte på i 2018! Det var så sabla fortjent
Nei! Bare 4 uker til termin
Snart bebis. Tenk, snart er du innenfor termin. Fra 37 uker kan du føde når som helst.
Jeg gleder meg sånn og du gleder deg sikkert enda mer til å se prinsessa di!
Det er uten tvil helt magisk å se og oppleve babyen sin bli født når man har kjempet en hard kamp for i det hele tatt å unnfange dette lille, fantastiske livet.
Blir spennende nå å se flere fra assistert snart sitte med bebisene sine i armene!
Skjønner deg godt. Det er jo så koselig å gå gravid og så ukjent landskap en skal inn i, foreldre rollen! Når skjedde det liksomDrar seg på nå ja
Litt lei men samtidig ikke om du skjønner? Lei av plagene men magen med sparkene fra innsiden er jo utelukkende koselig og umulig å bli lei
Så spennende Kos deg med den siste rugetida!
Jeg er spent på om du klarer treffe 1årsdagen her
Det hadde vært litt kult da
Slutten av januar ikkesant?
Håper jo egentlig å holde til inn i februar da. 39+0 1. februar
Både min mor og søster fødte før termin i sine svangerskap, så kan jo gå i arv også?
Mye nedpress og mensmurringer om dagen. Håper JM sjekker modning når jeg skal dit etterpå!
Må uti februar for å treffe 1årsdagen Bør være ca termin tenker jeg.