Avocado's voksende spire

Ikke lenge igjen nå frøken ❤️

Er du klar?

Du først da! [emoji173]️
5 dager igjen til termin og max 19 dager igjen[emoji7][emoji7] hjelpes[emoji32][emoji32][emoji32][emoji32][emoji33][emoji33]

Nå nærmer det seg for deg, er du lei av å gå gravid ? ;)

Nå nærmer det seg for deg, er du lei av å gå gravid ? ;)

Drar seg på nå ja :D
Litt lei men samtidig ikke om du skjønner? Lei av plagene men magen med sparkene fra innsiden er jo utelukkende koselig og umulig å bli lei ❤️

Litt lei men samtidig ikke om du skjønner? Lei av plagene men magen med sparkene fra innsiden er jo utelukkende koselig og umulig å bli lei ❤️

Heldig! Lei/utålmodig/nysgjerrig allerede her og det er 29 (!) uker igjen..

Heldig! Lei/utålmodig/nysgjerrig allerede her og det er 29 (!) uker igjen..

Det går fort skal du se! Jeg vet ikke helt hvor andre trimester ble av jeg :p

Er så glad du også fulgte på i 2018! Det var så sabla fortjent ❤️

Det går fort skal du se! Jeg vet ikke helt hvor andre trimester ble av jeg :p

Er så glad du også fulgte på i 2018! Det var så sabla fortjent ❤️

Regner med det går litt raskere når jeg er tilbake i jobb og når vi forhåpentligvis vet hva vi venter :D

Takk, endelig er det vår tur også ❤️

:eek::eek: Nei! Bare 4 uker til termin :bag:

❤️❤️❤️

Snart bebis. Tenk, snart er du innenfor termin. Fra 37 uker kan du føde når som helst.

Jeg gleder meg sånn og du gleder deg sikkert enda mer til å se prinsessa di!
Det er uten tvil helt magisk å se og oppleve babyen sin bli født når man har kjempet en hard kamp for i det hele tatt å unnfange dette lille, fantastiske livet.

Blir spennende nå å se flere fra assistert snart sitte med bebisene sine i armene!

Snart bebis. Tenk, snart er du innenfor termin. Fra 37 uker kan du føde når som helst.

Jeg gleder meg sånn og du gleder deg sikkert enda mer til å se prinsessa di!
Det er uten tvil helt magisk å se og oppleve babyen sin bli født når man har kjempet en hard kamp for i det hele tatt å unnfange dette lille, fantastiske livet.

Blir spennende nå å se flere fra assistert snart sitte med bebisene sine i armene!

Rart å tenke på at hun er her snart! :rolleyes:
Livet skal endre seg for alltid ❤️

Og bare en drøy uke til lillesøster kommer hos dere ❤️ For det var 22. ikkesant? Om ikke hun finner på å ville ut før da ;)
Tenker det er en veldig spent storebror der om gleder seg veldig! ❤️

Skjønner deg godt. Det er jo så koselig å gå gravid og så ukjent landskap en skal inn i, foreldre rollen! Når skjedde det liksom :eek:

Nyt sparkene! Snart er lillegull her, tenk det :)

Så spennende :Heartred Kos deg med den siste rugetida!
Jeg er spent på om du klarer treffe 1årsdagen her ;)

Så spennende :Heartred Kos deg med den siste rugetida!
Jeg er spent på om du klarer treffe 1årsdagen her ;)

Det hadde vært litt kult da :p
Slutten av januar ikkesant?

Håper jo egentlig å holde til inn i februar da. 39+0 1. februar ;)
Både min mor og søster fødte før termin i sine svangerskap, så kan jo gå i arv også? :rolleyes:
Mye nedpress og mensmurringer om dagen. Håper JM sjekker modning når jeg skal dit etterpå!

Lykke til på kontroll.

Er som Ønskebarn2017 sier - når skjedde det at babyen plutselig er her og ikke inni magen. Tiden inni magen går så fryktelig fort ift jakten på å få den dit....

Det hadde vært litt kult da :p
Slutten av januar ikkesant?

Håper jo egentlig å holde til inn i februar da. 39+0 1. februar ;)
Både min mor og søster fødte før termin i sine svangerskap, så kan jo gå i arv også? :rolleyes:
Mye nedpress og mensmurringer om dagen. Håper JM sjekker modning når jeg skal dit etterpå!

Må uti februar for å treffe 1årsdagen ;) Bør være ca termin tenker jeg.

Må uti februar for å treffe 1årsdagen ;) Bør være ca termin tenker jeg.

Ok, da husket jeg visst feil ;)

Gøy å tenke på at du snart har en ettåring i hus! Tiden har gått så altfor fort!

Back
Topp