Ok, da husket jeg visst feil
Gøy å tenke på at du snart har en ettåring i hus! Tiden har gått så altfor fort!
Tiden går visst raskere når man får barn jeg lurer på hvor 2017 ble av, og håper jeg husker mer av 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da husket jeg visst feil
Gøy å tenke på at du snart har en ettåring i hus! Tiden har gått så altfor fort!
Hurra for 37 uker
Blir spennende å se når hun vil ut Godt at du har alt klart nå så da kan du bare nyte dagene, sove når du vil og bare lade opp
Hurra for 37 uker! Det er såå stas å komme helt til uke 37 for da er hun ikke prematur, det var helt topp husker jeg!
Nå må du lade opp og kose deg masse for snart blir det mer travelt enn du kan forestille deg med lille.. godt travelt, for tenk nå er skatten din snart her,du er snart i mål og dere er en familie !
Hurra for 37 uker snupp[emoji7][emoji7][emoji7] Nå er det ikke lenge igjen altså[emoji173][emoji108]
Gratulerer med 37 uker, og innenfor termin. [emoji173][emoji16] Nå er hun faktisk klar, skal bare pakke med seg et lite reservelager den siste tiden hun får i magen. Så deilig at hun koser seg i magen, men tenk at hun snart er her! [emoji4] Dette blir en spennende tid fremover. Heier på deg!
Hehehehe venter på at riene skal bli regelmessige[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Foreløpig er de relativt uregelmessige[emoji3]Takk fine dere [emoji173]️
Lover å roe ned og kose meg nå!
Og lille_my83, er du her enda? Ikke på føden altså
Hehehehe venter på at riene skal bli regelmessige[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Foreløpig er de relativt uregelmessige[emoji3]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji108][emoji108]Jeg venter spent på nyheter!!
Nå er du snart i mål [emoji2] Hurra!
Jeg kan anbefale lystgass altså. Jeg var veldig skeptisk til det, redd for å blir kvalm og «uttafor» men jeg ble ingen av delene. Den hjalp meg veldig om å konsentrere meg om pusten under riene. Den ga meg liksom noe å holde på med og dro fokus litt vekk fra smertene [emoji1305]
Så herlig med 37 uker og målet i sikte[emoji173]️ bare sjarmøretappen igjen nå! Kos deg og nyt permisjonen[emoji7]
Gratulerer med 37 uker og siste arbeidsdag imorgen
Takk søta [emoji173]️
Kommer nok å henger litt i dagboka di og heier på deg og forsøket!