Avocado's voksende spire

Ok, da husket jeg visst feil ;)

Gøy å tenke på at du snart har en ettåring i hus! Tiden har gått så altfor fort!

Tiden går visst raskere når man får barn ;) jeg lurer på hvor 2017 ble av, og håper jeg husker mer av 2018

Sprøtt at du snart har termin❤️ Husker så godt i sommer når du fant ut at lille mirakel hadde tatt plass i magehulen:-)

37+0!

Jaiks! Tenk at jeg har kommet så langt :woot:
Dersom hun kommer nå er hun ikke lengre prematur :dummy1:

I morgen er siste arbeidsdag før permisjonen starter :joyful: Jobber redusert, så blir vel maks to timer innom. Føles digg! For jeg er sliten nå og det er helt klart tungt på slutten. Gleder meg til å kunne koble av og hvile masse i tillegg til å jobbe med mental forberedelse til fødsel ❤️

Føler meg tung om dagen og bekkenet er ikke noe å rope hurra over. Det er riktignok nettene som er det vanskeligste, så blir mye intervallsoving. Trenger gjerne 1-2 dupper i løpet av dagen i tillegg, men det er greit nok å få til.
Ellers er det ikke så mange plager altså. Kynnere selvsagt og litt mensmurringer og nedpress, men det håper jeg bare er modning, så det gjør meg ingenting ;)

Har sagt til babyen at hun kan komme etter 39+0 og hun sparket samtykkende :p Håper å slippe overtid og gjør gjerne som både søster og mor som begge fødte sine 1-7 dager før termin :rolleyes:
Men alt er klart her, så kommer hun nå gjør ikke det noe altså :D
Føles merkelig å ha et rom fullt av babystæsj og at det snar kommer en som skal eie disse tingene ❤️

Tenker en del på fødsel nå og har prøvd å sette meg inn i forskjellige scenarioer og hva som kan skje, hva som er vanlig og hva som tilbys på sykehuset.
Vet det er vanskelig å legge en plan og forvente at det skal bli akkurat sånn, men håper å få til noe av det jeg ønsker :)
Håper å kunne prøve badekar kombinert med akupunktur, og dersom det faller i smak føder jeg gjerne der :rolleyes:
Om badekar ikke er min greie likevel og jeg trenger litt drugs er jeg åpen for det meste, særlig om det gir meg ekstra utholdenhet. Så kjør gjerne på med både lystgass og epidural :p

Fremover nå er det litt hyppigere kontroller fordi SF-målet plutselig tok seg en tur rett i været. Det samme skjer med vekten om dagen... har lagt på meg over en kilo i uka i det siste :bag: men kan vel bare skylde meg selv og mitt ekstreme inntak av bakevarer :shy: Kan ikke skylde på vann i hvert fall! :p
Det blir også modningsakupunktur fremover, så veldig spent på de kommende dagene og ukene :)

Dette ble langt, så gir meg her :)
Legger meg nedpå nå og dupper litt ...zzZzz...

Hurra for 37 uker:hello2
Blir spennende å se når hun vil ut:) Godt at du har alt klart nå så da kan du bare nyte dagene, sove når du vil og bare lade opp:)

Hurra for 37 uker! Det er såå stas å komme helt til uke 37 for da er hun ikke prematur, det var helt topp husker jeg!

Nå må du lade opp og kose deg masse for snart blir det mer travelt enn du kan forestille deg med lille.. godt travelt, for tenk nå er skatten din snart her,du er snart i mål og dere er en familie ! :Heartred

Hurra for 37 uker snupp[emoji7][emoji7][emoji7] Nå er det ikke lenge igjen altså[emoji173][emoji108]

Gratulerer med 37 uker, og innenfor termin. [emoji173][emoji16] Nå er hun faktisk klar, skal bare pakke med seg et lite reservelager den siste tiden hun får i magen. Så deilig at hun koser seg i magen, men tenk at hun snart er her! [emoji4] Dette blir en spennende tid fremover. Heier på deg!

Hurra for 37 uker:hello2
Blir spennende å se når hun vil ut:) Godt at du har alt klart nå så da kan du bare nyte dagene, sove når du vil og bare lade opp:)
Hurra for 37 uker! Det er såå stas å komme helt til uke 37 for da er hun ikke prematur, det var helt topp husker jeg!

Nå må du lade opp og kose deg masse for snart blir det mer travelt enn du kan forestille deg med lille.. godt travelt, for tenk nå er skatten din snart her,du er snart i mål og dere er en familie ! :Heartred
Hurra for 37 uker snupp[emoji7][emoji7][emoji7] Nå er det ikke lenge igjen altså[emoji173][emoji108]
Gratulerer med 37 uker, og innenfor termin. [emoji173][emoji16] Nå er hun faktisk klar, skal bare pakke med seg et lite reservelager den siste tiden hun får i magen. Så deilig at hun koser seg i magen, men tenk at hun snart er her! [emoji4] Dette blir en spennende tid fremover. Heier på deg!

Takk fine dere ❤️
Lover å roe ned og kose meg nå! ;)

Og lille_my83, er du her enda? Ikke på føden altså :p

Takk fine dere [emoji173]️
Lover å roe ned og kose meg nå! ;)

Og lille_my83, er du her enda? Ikke på føden altså :p
Hehehehe venter på at riene skal bli regelmessige[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Foreløpig er de relativt uregelmessige[emoji3]

Hehehehe venter på at riene skal bli regelmessige[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Foreløpig er de relativt uregelmessige[emoji3]

Jeg venter spent på nyheter!! :joyful:

Nå er du snart i mål [emoji2] Hurra!

Jeg kan anbefale lystgass altså. Jeg var veldig skeptisk til det, redd for å blir kvalm og «uttafor» men jeg ble ingen av delene. Den hjalp meg veldig om å konsentrere meg om pusten under riene. Den ga meg liksom noe å holde på med og dro fokus litt vekk fra smertene [emoji1305]

Nå er du snart i mål [emoji2] Hurra!

Jeg kan anbefale lystgass altså. Jeg var veldig skeptisk til det, redd for å blir kvalm og «uttafor» men jeg ble ingen av delene. Den hjalp meg veldig om å konsentrere meg om pusten under riene. Den ga meg liksom noe å holde på med og dro fokus litt vekk fra smertene [emoji1305]

Takk for tips! :D
Hørt mye bra om lystgass, og det fine med den er jo at effekten er over så fort maska tas bort, dermed slipper man langvarig døsighet :)

Så herlig med 37 uker og målet i sikte[emoji173]️ bare sjarmøretappen igjen nå! Kos deg og nyt permisjonen[emoji7]

Gratulerer med 37 uker og siste arbeidsdag imorgen

Så herlig med 37 uker og målet i sikte[emoji173]️ bare sjarmøretappen igjen nå! Kos deg og nyt permisjonen[emoji7]

Takk søta ❤️
Kommer nok å henger litt i dagboka di og heier på deg og forsøket! :D

Takk søta [emoji173]️
Kommer nok å henger litt i dagboka di og heier på deg og forsøket! :D

Takk for det[emoji7][emoji7] håper jeg får TR snart, slik at jeg rekker innsett før termin som skulle vært den 4.februar[emoji174]

Gratulerer med 37 uker :Heartred :wav
Jeg henger meg på de som anbefaler lystgass, i perioder bare for å ha noe å holde fast i :biggrin Badekar sto øverst på lista her også, men jeg fikk dessverre ikke lov. Håper det blir bra ;)

Back
Topp