Avocado's voksende spire

Oi! Jeg var ikke klar over at dere hadde prøvd så lenge før dere gikk til IVF :eek: Trodde vi ventet lenge som gjorde det etter 3,5 år..
Da er det jaggu godt dere fikk rask suksess :D

Vi hørte til Porsgrunn, så her er vi nok på hver vår side av landet ;)
Kunne nesten ikke vært heldigere som plutselig fikk en ventespire. Litt av et mirakel ❤️
En tror vel aldri at en skal bli en av "de" som trenger hjelp.. :shifty:

Haha, åja jeg var sikker på vi var ifra samme sted! Sorry :)
Dere venter jo lenge nok,så skulle bare mangle det kom et mirakel ut av det :Heartred

30+0 :woot:

Plutselig var man pensjonert fra 20-tallet :wideyed:
Det går unna altså :D
Pluss/minus 10 uker igjen!

Dagens mage
6994811A-D539-497A-B9C7-884161F700BB.jpeg

Grattis med 30 tallet i uker søta[emoji7][emoji7][emoji7] Og nydelig babymage, du ser smashing ut[emoji173][emoji8]

Grattis med 30 tallet i uker søta[emoji7][emoji7][emoji7] Og nydelig babymage, du ser smashing ut[emoji173][emoji8]

Takk vennen ❤️
Føler meg ikke akkurat så smashing om dagen mens jeg vagger avgårde men det hører med :hilarious:

Takk vennen [emoji173]️
Føler meg ikke akkurat så smashing om dagen mens jeg vagger avgårde men det hører med :hilarious:
Vagger så det holder jeg også[emoji23][emoji23][emoji23] Var innom jobb her en dag og ene ungen bare åh du har stooor mage[emoji4] Ja det har jeg sier jeg.. å så kommer det kjapt fra ungen og så har du stor rumpe[emoji23][emoji28] Så føler meg litt som en hval om dagen ass[emoji28][emoji23]

Vagger så det holder jeg også[emoji23][emoji23][emoji23] Var innom jobb her en dag og ene ungen bare åh du har stooor mage[emoji4] Ja det har jeg sier jeg.. å så kommer det kjapt fra ungen og så har du stor rumpe[emoji23][emoji28] Så føler meg litt som en hval om dagen ass[emoji28][emoji23]

Haha, unger er herlige :hilarious:

Wiiiiiii, gratulerer så mye med 30 uker!! [emoji1][emoji1]
Sprøtt hvor fort tiden går nå! Du ser smashing ut søta![emoji173]

Wiiiiiii, gratulerer så mye med 30 uker!! [emoji1][emoji1]
Sprøtt hvor fort tiden går nå! Du ser smashing ut søta![emoji173]

Takk søta og gratulerer selv med å ha vippet over i tredje trimester i dag :D
Så stas at det nærmer seg sånn for oss nå ❤️

Gratulerer med nyydelig mage og 30 uker. Dette går jo unna!

30 uker allerede jo!

30 uker og den fiiine magen!!! [emoji173]

Det går jaggu unna :woot:
Og bare vent Victoria, plutselig er det du som er kulerund og 30 uker på vei ;)

De første ukene går ikke unna :P
Haha huff, jeg er 30 uker 25. mai og det føles som en hel evighet til!

De første ukene går ikke unna :p
Haha huff, jeg er 30 uker 25. mai og det føles som en hel evighet til!

Husker den evighetsfølelsen fra tidligukene, men tro meg, plutselig går det fort og da er det bare å holde seg fast ;) (begynner etter uke 12 og girer opp ytterligere etter OUL ;))

Back
Topp