Så fin jente [emoji173]
Takk søta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin jente [emoji173]
En tror vel aldri at en skal bli en av "de" som trenger hjelp..Oi! Jeg var ikke klar over at dere hadde prøvd så lenge før dere gikk til IVF Trodde vi ventet lenge som gjorde det etter 3,5 år..
Da er det jaggu godt dere fikk rask suksess
Vi hørte til Porsgrunn, så her er vi nok på hver vår side av landet
Kunne nesten ikke vært heldigere som plutselig fikk en ventespire. Litt av et mirakel
Grattis med 30 tallet i uker søta[emoji7][emoji7][emoji7] Og nydelig babymage, du ser smashing ut[emoji173][emoji8]
Vagger så det holder jeg også[emoji23][emoji23][emoji23] Var innom jobb her en dag og ene ungen bare åh du har stooor mage[emoji4] Ja det har jeg sier jeg.. å så kommer det kjapt fra ungen og så har du stor rumpe[emoji23][emoji28] Så føler meg litt som en hval om dagen ass[emoji28][emoji23]Takk vennen [emoji173]️
Føler meg ikke akkurat så smashing om dagen mens jeg vagger avgårde men det hører med
Vagger så det holder jeg også[emoji23][emoji23][emoji23] Var innom jobb her en dag og ene ungen bare åh du har stooor mage[emoji4] Ja det har jeg sier jeg.. å så kommer det kjapt fra ungen og så har du stor rumpe[emoji23][emoji28] Så føler meg litt som en hval om dagen ass[emoji28][emoji23]
Wiiiiiii, gratulerer så mye med 30 uker!! [emoji1][emoji1]
Sprøtt hvor fort tiden går nå! Du ser smashing ut søta![emoji173]
Gratulerer med 30 uker! [emoji322] Ikke lenge igjen nå! [emoji7]
Gratulerer med 30 uker,så fiiiin mage
Gratulerer med nyydelig mage og 30 uker. Dette går jo unna!
30 uker allerede jo!
30 uker og den fiiine magen!!! [emoji173]
Det går jaggu unna
Og bare vent Victoria, plutselig er det du som er kulerund og 30 uker på vei
De første ukene går ikke unna
Haha huff, jeg er 30 uker 25. mai og det føles som en hel evighet til!