Avocado's voksende spire

Husker den evighetsfølelsen fra tidligukene, men tro meg, plutselig går det fort og da er det bare å holde seg fast ;) (begynner etter uke 12 og girer opp ytterligere etter OUL ;))

Tviler ikke :P Tror ukene til ul’n i uke 13 går sakte, men så går det nok fort igjen!

Gratulerer så mye med 30 uker[emoji7][emoji7] åsså så fin mage a gitt!! Herlig[emoji173]️

De første ukene går ikke unna :p
Haha huff, jeg er 30 uker 25. mai og det føles som en hel evighet til!
Det kommer til å gå fort. Det føles virkelig ikke som lenge siden Avocado testet positivt og allerede 30 uker.

Så fin!
4 uker igjen til du passerer så langt jeg kom ;)

Takk :happy:
Shit! Det er litt sykt å tenke på :wideyed: Håper mi holder seg inne i hvert fall 7 uker til!

Takk :happy:
Shit! Det er litt sykt å tenke på :wideyed: Håper mi holder seg inne i hvert fall 7 uker til!
Jeg var ikke helt forberedt ;) Men det har gått veldig bra altså :Heartred Unner deg minst 7 uker til!

29+1 og ultralyd :D

Dette var veldig gøy! [emoji173]️
Frøkna har stor trivsel inni magen i følge legen. Hun lå nå med hodet nedover men kan jo snu seg mange ganger enda ;)

Målt til 1,45 kg og stort sett rett over snittet på alle mål. Særlig lange lårbein, akkurat som foreldrene [emoji173]️
Vis vedlegget 237179
Så nydelig da[emoji7][emoji7] Er så fantastisk med 3D ultralyd[emoji173]

29+1 og ultralyd :D

Dette var veldig gøy! [emoji173]️
Frøkna har stor trivsel inni magen i følge legen. Hun lå nå med hodet nedover men kan jo snu seg mange ganger enda ;)

Målt til 1,45 kg og stort sett rett over snittet på alle mål. Særlig lange lårbein, akkurat som foreldrene [emoji173]️
Vis vedlegget 237179

Se sååå lita og nydelig [emoji7] helt perfekt [emoji173]️

Utrolig koselig å se de små babyene våre på 3D. Skal selv på fredag og gjett om jeg gleder meg! Håpe hun viser seg godt frem [emoji7]

Se sååå lita og nydelig [emoji7] helt perfekt [emoji173]️

Utrolig koselig å se de små babyene våre på 3D. Skal selv på fredag og gjett om jeg gleder meg! Håpe hun viser seg godt frem [emoji7]

Åh, det blir sikkert stas! ❤️
Håper du deler noen bilder med oss :rolleyes:

Flott mage Avocado❤️ Den blir fin i juleoutfiten ;)

Håper du og frøkna har gode dager

På tide med en oppdatering kanskje? :rolleyes:

32+1 i dag og det skrider stadig fremover.
I det siste har jeg hatt litt økende angstfølelse og innvendig stress. Jeg får det liksom ikke til å stemme at vi har vært så heldige og klarte dette uten IVF, så jeg går og venter på at katastrofen skal inntreffe, og dermed innbiller jeg meg stadig at hun dør eller har andre grusomme mareritt :bag: (Ja, jeg er kokko)
Litt av dette stresset har nok gjort at jeg faktisk har kjent mindre liv enn det egentlig er, så i går kveld ble det en tur på føden....
De sjekket alt mulig og vi ble beroliget av hjertelyd og UL. Men selv da hun sparket og vi kunne se/høre det så kjente ikke denne engstelige mammaen sparkene... Forstår ikke helt hvordan jeg har klart å bli så stresset i hodet mitt at jeg ikke kjenner spark :oops:
De var heldigvis så søte på føden og svært omsorgsfulle, og sa at jeg måtte bare ringe igjen om jeg på nytt fikk panikk over helgen ❤️ Engler!!

Hadde egentlig time hos JM i dag, og hadde gledet meg til å snakke litt med henne om alt dette også. Dessverre var hun blitt syk.. Jeg får smøre meg med tålmodighet frem til neste uke... :shy:

Det positive oppi alt kaoset mitt er at jeg fikk bekreftet at babyen ligger med hodet dypt nede i bekkenet nå. Muligens har hodet også festet seg, noe som kan forklare et tidvis bedre bekken :) DET skal jeg i så fall ikke klage på!
Hun vil antageligvis ikke klare å snu seg noe mer heller da hodet var såpass kilt nedi bekkenet, så ingen setefødsel på meg :happy: (i hvert fall svært usannsynlig).

Videre er sykemeldingen min økt fra 50% til 70% og det vil den være ut de 5 siste ukene. Godt å trappe ned enda litt og forhåpentligvis få bedre tid til å kjenne etter spark og liv fra innsiden. Hun er viktigst nå! ❤️

Ser frem mot helg, og ikke minst snart jul! :)

Dette ble langt, men godt å få satt noen ord på angsten ❤️

God helg godtfolk!

Skummelt med lite liv, men oftest går det bra :) God helg frøken ❤️

På tide med en oppdatering kanskje? :rolleyes:

32+1 i dag og det skrider stadig fremover.
I det siste har jeg hatt litt økende angstfølelse og innvendig stress. Jeg får det liksom ikke til å stemme at vi har vært så heldige og klarte dette uten IVF, så jeg går og venter på at katastrofen skal inntreffe, og dermed innbiller jeg meg stadig at hun dør eller har andre grusomme mareritt :bag: (Ja, jeg er kokko)
Litt av dette stresset har nok gjort at jeg faktisk har kjent mindre liv enn det egentlig er, så i går kveld ble det en tur på føden....
De sjekket alt mulig og vi ble beroliget av hjertelyd og UL. Men selv da hun sparket og vi kunne se/høre det så kjente ikke denne engstelige mammaen sparkene... Forstår ikke helt hvordan jeg har klart å bli så stresset i hodet mitt at jeg ikke kjenner spark :oops:
De var heldigvis så søte på føden og svært omsorgsfulle, og sa at jeg måtte bare ringe igjen om jeg på nytt fikk panikk over helgen [emoji173]️ Engler!!

Hadde egentlig time hos JM i dag, og hadde gledet meg til å snakke litt med henne om alt dette også. Dessverre var hun blitt syk.. Jeg får smøre meg med tålmodighet frem til neste uke... :shy:

Det positive oppi alt kaoset mitt er at jeg fikk bekreftet at babyen ligger med hodet dypt nede i bekkenet nå. Muligens har hodet også festet seg, noe som kan forklare et tidvis bedre bekken :) DET skal jeg i så fall ikke klage på!
Hun vil antageligvis ikke klare å snu seg noe mer heller da hodet var såpass kilt nedi bekkenet, så ingen setefødsel på meg :happy: (i hvert fall svært usannsynlig).

Videre er sykemeldingen min økt fra 50% til 70% og det vil den være ut de 5 siste ukene. Godt å trappe ned enda litt og forhåpentligvis få bedre tid til å kjenne etter spark og liv fra innsiden. Hun er viktigst nå! [emoji173]️

Ser frem mot helg, og ikke minst snart jul! :)

Dette ble langt, men godt å få satt noen ord på angsten [emoji173]️

God helg godtfolk!
Det er mye følelser som sitter i oss, og ekstra spesielt blir det når veien mot målet har vært vanskelig og lang[emoji173][emoji173][emoji173] Kan kjenne på noe av denne type angst jeg også innimellom, nesten så jeg ønsker hun bare skal komme for da er hun på utsia og jeg kan fysisk sjekke henne og se at hun har det bra[emoji4][emoji175]

Heldigvis ikke så lenge igjen for noen av oss nå, angsten slipper nok forhåpentligvis litt etter fødsel blir andre typer bekymringer da[emoji23]

Godt å få satt ord på det man føler og kjenner på, viktig å få tømt seg litt og få det ut[emoji173] Håper det blir endra bedre etter samtale med jordmor neste uke snupp[emoji175][emoji175] Og godt å høre at du ble tatt godt imot og tatt på alvor på føden[emoji175][emoji175][emoji175]

God helg fine du[emoji8][emoji175] Snart jul nå, håper du nyter julefri og koser deg med dine[emoji175]Stor klem[emoji8][emoji175]

Back
Topp