~August2021~

11 år. Hun har ikkje gledd seg men eg har snakka med henne. Så hun var forberedt.
Jeg har ei på 10,5. Jeg snakker og forbereder henne litt, men hun er like lite fysisk utviklet som søstra som er 5,5, for å si det sånn. Det kommer nok ikke mens med det første.
 
11 år. Hun har ikkje gledd seg men eg har snakka med henne. Så hun var forberedt.

Jent mi fikk mensen da hun var 11 år og én mnd, så fikk det tidlig hun også. Det gjorde jeg også. Eldstemann fikk det når hun var 12 år, nesten 13 år. Noe som er en helt normal alder å få det i idag. Godt hun var forberedt og dere hadde snakket om det, hadde jeg med mine jenter også:)
 
Jent mi fikk mensen da hun var 11 år og én mnd, så fikk det tidlig hun også. Det gjorde jeg også. Eldstemann fikk det når hun var 12 år, nesten 13 år. Noe som er en helt normal alder å få det i idag. Godt hun var forberedt og dere hadde snakket om det, hadde jeg med mine jenter også:)

Hun er 11 år og 6mnd. Eg var i 8 klasse sjølv. Ja viktig med forberedelse.
 
At få mistanke eller beskjed at ditt barn har en diagnose har vart knall tuft. Jeg sporte meg selv hvorfor meg hvorfor oss. Den tiden såg jeg ikke en lys ende i tunellen .Det har vart mange tårer og mye jobb med vårt barn som har diagnose. Nå er det 3 år siden vi hadde mistanke og jeg er evig takknemlig før det gutten jag har og den han er for han er så omsorgsfull, han ser både når du er glad og lei. Han kommer bort og gir en klem og kyss titt og ofte og er en kosegutt:Heartred Det er mye humor og glede i han:) mamma sin gutt.
 
Last edited:
Var avslutning for meg på jobben i dag. Lettrørte meg tok til tårene. Fikk så fantastisk mye fint og nydelig bukett fra kommunen. Kortet som var skrevet var så rørende ❤️
 
At få mistanke eller beskjed at ditt barn har en diagnose har vart knall tuft. Jeg sporte meg selv hvorfor meg hvorfor oss. Den tiden såg jeg ikke en lys ende i tunellen .Det har vart mange tårer og mye jobb med vårt barn som har diagnose. Nå er det 3 år siden vi hadde mistanke og jeg er evig takknemlig før det gutten jag har og den han er for han er så omsorgsfull, han ser både når du er glad og lei. Han kommer bort og gir en klem og kyss titt og ofte og er en kosegutt:Heartred Det er mye humor og glede i han:) mamma sin gutt.
Kjenner meg litt igjen i det du sier.
Frøkna fikk diagnose like før sommerferien...
 
Tror jammen frøkna må til legen for å få skrevet ut astmamedisin. De siste ukene har hu hatt mye hoste på kveld/natt. Helt fin på dagtid, virker ikke veldig plaget men det forstyrrer jo søvnen..

Slik var min sønn også. Best å få astmamedisin til henne:)
 
Trøtt i dag. Våknet fem på fem av ei hostekule av typen min bror pleide beskrive som "du har sikkert svelget en edderkopp"
Klarte ikke egentlig å sovne igjen.

Minstemor ønsker å rekke inne-tiden på sfo før de går ut klokken åtte (vi har stort sett kommet ca kl 8, da er de andre ungene mer eller mindre klare, eldste går 8 og mellomste sykler kvart over, men har innen 8 spist frokost og pakket sekken etc)

Så i dag leverte jeg henne ca 7.35 og var på plass på kontoret klokka 8, så jeg er jo tidlgere ferdig på jobb enn vanlig dag (Jeg jobber 90%, så 15.15 har jeg full dag om jeg starter kl 8, inkl en halvtimes ulønnet lunsjpause.)

Men jeg er trøtt, og det er lenge til lunsj, jeg har jobbet to timer, og ikke pause før 11.30

Pressekoferanse kl 12, så jeg skal gå til lunsj 1130 presis så jeg er tilbake på kontoret 12, med nrk på øret mens jeg jobber.
 
Har akurat sett ferdig på ATYPICAL på Netflix. En utrolig rørande og fin film.
 
Back
Topp