~August2021~

Ingen mens ennå:oops: husker jeg rett så var sist mens den 20 juli. Jeg tog en test den 20 august og den var negativ. Nesten lyst at ta en ny test snart igjen for at vær på den trygge siden
 
Passer ofte ikke så godt å bli syk, men "ta på egen maske før du hjelper andre". Frøkna er viktig, men du er en bedre mor for henne når du passer på deg selv også.

God bedring til dere begge
Jeg har det bedre, hu er definitivt forkjøla. Blir ikke noe barnehage på mandag nei.
 
Ja jeg må nok det. Best at vite sånn at jeg evt kan bytte ut og ta vekke noe medisiner visst jeg sko så vær gravid
Syns også du skal ta en test til.
Spesielt ved tanke på at du eventuelt må bytte ut medisiner
 
Så varm så varm hu er.. kjøpte noen smoothie så hu får i seg næring og væske, skal få litt juice og litt sånt. Hu pleier ikke å få juice men nå er hu syk og da er det viktigere at hu får i seg noe å drikke enn at hu drikker vann.
Min får en del saftis når han er skikkelig febersyk. Eier ikke matlyst når de er sånn. Alt som går inn er bra da
 
Når man ser "skal vi danse" med tiåringen og sier "seee, i år har de publikum!!!"

Korona - generasjonen
 
Ja, tenker alt som går inn er bra. Hu er så pjusk stakkar! Hu som ikke lenger sover på dagtid har sovi i 3 timer idag.
Min var også sånn for noen uker siden. Får så vondt av de. Han var heeeelt slapp, ville ikke leke, skulle bare ligge på fanget hele dagen. Sov også flere timer til tross for at han ikke har sovet på dagtid på flere år
 
Min gutt som er 5 år og med diagnose autisme. Ringer til pappaen sin og sier pappa mamma har kjempe vondt i hode. Pappaen svarar ja jeg vet. Gutten men pappa du må komme hjem og hjelpe mamma for hun er syk. Jeg er imponert og så glad for at han av egen inititativ ringde og sa det til sin pappa. Helt fantastisk visst vi skall tenke 1,5 år siden sa han bare få ord og ikke setninger
 
Last edited:
God morgen
2,5 t oppstykka søvn… trøtt ja, jobb så personalmøte står på planen i dag :confused:
 
Finn er gull verd:) 9 åringen trengte en sykkel og jo da der var den en som ville gi vekk en sykkel. Pappaen henta den og fiksa håndbremsen og der blev 9 åringen super glad før en ”ny ” sykkel. Så sier gutten for meg gjør det ikke noe at den er brukt jeg kan bruke den enda mer og den er like god:)
 
Sykler har jo somregel langt lenger brukstid enn en unge er i rett størrelse til den.

Sykkelen 5 åringen min har er hun tredje bruker av (hun er jo nr 3 i søskenflokken....) og fortsatt er den like fin. 10 åringen fikk sin første nye sykkel i vår rett og slett fordi hun er kommet opp i samme størrelse som broren, hun kunne fått en brukt, men det var på den tiden det var "sykkel-tørke" grunnet hundrevis, om ikke tusenvis av "norske" sykler som sto fast i suez.... Så på finn og fb forsvant de før man rakk lese annonsen, men mannen kom over en eneste en i den størrelsen på en butikk.
 
Back
Topp