~August2021~

ENDA en time igjen til lunsj.

Det blir lang formiddag av å være på plass klokka 8, som folk flest jo er, men jeg pleier ofte være her nærmere ni jeg.
 
Stor klem til deg. Jeg hoppes hun får den hjelpen hun trenger:Heartred husker jeg rett så begynte hun i første klasse nå? Min går siste året i bhg og har reden begynt tenkte på hvordan det blir når han begynner på skolen:(
Nei, det er Lille U (gutt) som går i 1. klasse, hun har begynt i 5. De har tilrettelagt undervisningen, og hun har fått en sterkere PC med dysleksi programvare
 
Leste partiprogram til demokratene. Enkelte punkter var skremmende lesing. Håpa eg rekke å gå gjennom fleire programmer før 12.9. Må utelukke parti for parti trur eg.
 
Altså, jeg leste et sted en overrikt over partiene, og Demokraten er mye omtalt og støttet av... la oss si nettiser som representerer et alternativt syn på samdunnet og nyheter.
Det sier nok for meg.
 
Helg. Og sol.
 
Deilig, er ganske sliten etter denne uken med sykdom og mye testing.
Utrolig deilig å ta en kort løpetur rett etter jeg logget av jobben.
Fikk meg litt trappeløp jeg

Telefon like før jeg logget av som varte litt lenge. Løpe ned trappen for jeg skulle hente på Sfo. Kom på jeg hadde glemt noe på kontoret som jeg trenger hjemme. Så løpe opp igjen. Og ned igjen. Har ekstremt dårlig kondis og vondt i halsen til jeg hadde kjørt et stykke....
 
Fikk meg litt trappeløp jeg

Telefon like før jeg logget av som varte litt lenge. Løpe ned trappen for jeg skulle hente på Sfo. Kom på jeg hadde glemt noe på kontoret som jeg trenger hjemme. Så løpe opp igjen. Og ned igjen. Har ekstremt dårlig kondis og vondt i halsen til jeg hadde kjørt et stykke....
Mannen er ute for å ta et par øl med noen venner i kveld.
Han leverte Lille U på SFO i morges, og parkerte på stasjonen.
Jeg hadde hjemmekontor, skiftet til treningstøy når jeg var ferdig, løpe de rett over 4 km til stasjonen, hentet bilen, kjørte til SFO og hentet U....
 
Mannen er ute for å ta et par øl med noen venner i kveld.
Han leverte Lille U på SFO i morges, og parkerte på stasjonen.
Jeg hadde hjemmekontor, skiftet til treningstøy når jeg var ferdig, løpe de rett over 4 km til stasjonen, hentet bilen, kjørte til SFO og hentet U....
Du er sprek. Jeg hadde bare dårlig tid, og hadde ikke orket spring 4 km om det sto om livet.
 
Frøkna er i dårlig form. Feber. Og vi er så klart hos mamma og pappa, så hu har invadert min seng.
Og jeg har dritvondt i høyre side av magen.
Sånn "bare vondt i magen", eller sånn "blindtarmen-vondt i magen"?

Håper du får sove. Og god bedring til dere begge
 
Mulig jeg må det. Passer dårlig hvis frøkna er syk. Heldigvis ikke noe oppkast eller feber på meg, håper det fortsetter slik.
Passer ofte ikke så godt å bli syk, men "ta på egen maske før du hjelper andre". Frøkna er viktig, men du er en bedre mor for henne når du passer på deg selv også.

God bedring til dere begge
 
Mine 2 eldste fikk penger i går. De sko på butiken og kjøpe popcorn og resten av pengene kunne de kjøpe noe godt til seg selv. De tog en evighet for de kom hjem. Så kommer de i døra og sa lukk øyene vi har noe til deg:) her hadde de kjøpt blomster og sjokolade til meg:HeartredDe ville gjøre meg glad av valgte heller kjøpe blomst og sjokolade til meg en at kjøpe noe godt til seg selv:)
 
Back
Topp