~August2021~

Vi har lusegule vegger. Ikke malt dem selv. De var sånn da vi flytta inn. Burde pusset opp men det er sånn tiltak...
Det er veldig tiltak også. Vi driver å maler lister nå og det er så mye av det på stua vår.
 
Lysegul ikke Lusegul, hva enn det er ;)

Vi har stor stue skråtak som oss har tapet med maling. Og her snakker vi gammel tekstil - tapet. Som ikke er lagd dor å males over. Ebt kan man først male med lim. For det suger ellers til seg svært mange liter maling.
. Her er det svøææøæet mange liter maling på veggene. Som sprekker opp her og der.

Men det er mange vegger, kriker og kroker, skråtak og det hele. Kjempe - tiltak. Og gulvet bør tas, slitt parkett. Meget slitt. Med svikt og knirk

Gulvet henger sammen med kjøkkenet, åpent med bare en bue trapp opp og trapp ned.
 
Det er veldig tiltak også. Vi driver å maler lister nå og det er så mye av det på stua vår.

Lister. Å ja. Og vindu og dører med karmer. Og lister.
Og plassbygd gardin - brett.... Fast i taket.
 
Noen som har grå møbler på stua? Hvilken farge har dere på veggen? Vi skal male og blir ikke enige om hvilken farge:rolleyes:
Hva slags grå er møblene? :)
Vi kjøpte sofa i antrasitt (mørk grå) og valgte å gå for ascott på veggene. Ganske fornøyd med valgene :)
 
Nå tar jeg en lite pause fra min rydde og vasking kikk jeg fikk idag:p. Nyter en kopp kaffi i stillhet :)
 
Frøkna testet også negativt som forventet
 
Back
Topp