~August2021~

Det Nakstad sa om 1300 smittede pr dag i starten av september virker ikke lenger "utroligmye", men mer "sikker på at det ikke blir mer"?

Vi hr passert 1000 og det er lite som tyder på at tallene er på vei til å snu enda. Det er en uke til september.
 
Sitter og venter på testsvar på eldste og får melding fra skolen om at frøkna er nærkontakt.
Puste med magen nå!!
 
Merke eg er glad barna mine går på liten skule.
Det skjønner jeg.
Er rundt 1.000 elever på vår skole.
Skolen har vært åpen i 6 dager og det er funnet smittetilfeller i 3 klasser (som jeg vet om) fordelt på 2 trinn (som jeg vet om).
Ungene hopper ut og inn av karantene som en annen jojo.
Tror ikke skolen kommer til å være i grønt så veldig mye lenger.
 
Det skjønner jeg.
Er rundt 1.000 elever på vår skole.
Skolen har vært åpen i 6 dager og det er funnet smittetilfeller i 3 klasser (som jeg vet om) fordelt på 2 trinn (som jeg vet om).
Ungene hopper ut og inn av karantene som en annen jojo.
Tror ikke skolen kommer til å være i grønt så veldig mye lenger.

Men heldigvis går ungene på liten skule fordi det er best for dei, ikkje fordi det er ein pandemi. Men smitten vil nok komme til denne skulen også , dei har vert skåna for det så lenge berre. Håpa dykk får bukt med smitten frem til at mange nok er vaksinert.
 
Kjøpt refleksvest til frøkna. Lys til taket på kjøkkenet. Noen sprayflasker av diverse grunner.
Dette blir bra.
Så du skal sette opp lys på kjøkkenet, spraye det i diverse farger og bruke det til å sjekke om refleksvesten virker :P

Har gitt opp refleksvester, ingen her som liker å bruke dem, og heller gått over til slike:
9053-630.jpg
 
Så du skal sette opp lys på kjøkkenet, spraye det i diverse farger og bruke det til å sjekke om refleksvesten virker :p

Har gitt opp refleksvester, ingen her som liker å bruke dem, og heller gått over til slike:
9053-630.jpg
Haha kanskje?
Ja hvis frøkna ikke liker den vi har kjøpt prøver vi den du har lagt med bilde av. Vi får se hvordan hu reagerer. Viktigste er at hu sees i mørket når hu er ute å går!
 
Eldste hadde negativ test, fikk akkurat svar nå :)
Så får vi se hvordan det går med frøkna i morgen

Håper hun også er negativ

Ikke hørt om smitte på våre skoler enda. De to eldste går på en relativt liten skole med sånn 150 elever, mens eldstemann har begynt på ungdomsskolen og da er et jo langt flere, ca 100 på hans trinn. Det er det minste trinnet, de er en klasse mer på hvert av de andre trinnene

Ikke sånn allverdens mye smitte på øya heller, nede i 117 pr 100K nå siste 14 dager ifølge VG, altså 11 stk, 2 v de i går, så spørs på deres nærkontaker igjen da, den ene var ukjent kilde, den andre var en nærkontakt,

Det er nå ikke sånne eksreme mengder i alle fall, men bare over broa ti Ålesund (hvor jeg og mannen jobber og mine foreldre bor) er bildet annerledes... så den ukjente kilden er meget mulig her, ja.
 
2min pust i bakken, vi har jobbet på spreng siden kl 09. Nettopp spist litt "lunsj", må forte meg å hente i bhg. Ble en lang dag for dem, men måtte utnytte tida til flyttingen. Sengene blir flyttet senere med hjelp av samboer og svoger, og da har vi det vi foreløpig trenger :p
 
2min pust i bakken, vi har jobbet på spreng siden kl 09. Nettopp spist litt "lunsj", må forte meg å hente i bhg. Ble en lang dag for dem, men måtte utnytte tida til flyttingen. Sengene blir flyttet senere med hjelp av samboer og svoger, og da har vi det vi foreløpig trenger :p
Så bra! Flinke dere er. Vi har bestilt skap, kjøpt noe lys til kjøkkenet osv :) gått ca 8 km.
 
FFC16B36-A7AD-46DE-AEDF-2342324A74B6.jpeg Minste har fått seg ny sykkel i dag:D vurdert det lenge, men har nå hatt gode sykler etter broren. Ønsket seg blå eller lilla. Denne er begge deler. Skifter farge etter lysforholdet :) uv fiolett. :D
 
Noen som har grå møbler på stua? Hvilken farge har dere på veggen? Vi skal male og blir ikke enige om hvilken farge:rolleyes:
 
Noen som har grå møbler på stua? Hvilken farge har dere på veggen? Vi skal male og blir ikke enige om hvilken farge:rolleyes:
Vi har lusegule vegger. Ikke malt dem selv. De var sånn da vi flytta inn. Burde pusset opp men det er sånn tiltak...
 
Back
Topp