~August2021~

Vi har bestilt GTX versjonen med blant annet sportssetene, og mye annet ekstrautstyr.
Rød bil, sort interiør og felger, må jo ser bra ut også og jeg liker rød og sort sammen :p
Stilig :D den i oppkjørsel her nå er mørk grå. Om det er gtx aner ikke, men veldig flott iallefall. Brune skinndetaljer inni. Nå skal jeg sjekke om det er gtx når jeg skal ut:p setene så jo litt kule ut, så kanskje det er det :)
 
Det er en genetisk komponent, faren hennes, broren hans og faren hans har det. Og sett noe som kan være det at hu kanskje er litt rar/med vaner å gjøre, eller kan være tegn på Aspergers.

Skjønner godt at du følger ekstra med da :) og kanskje bekymrer deg litt? Hvis du ser tegn til det, så kan kanskje fastlegen henvise henne videre om du ønsker?
 
Stilig :D den i oppkjørsel her nå er mørk grå. Om det er gtx aner ikke, men veldig flott iallefall. Brune skinndetaljer inni. Nå skal jeg sjekke om det er gtx når jeg skal ut:p setene så jo litt kule ut, så kanskje det er det :)
Står GTX bakpå den om den er det, og GTX har 4-hjulstrekk noe vi trenger
 
Skjønner godt at du følger ekstra med da :) og kanskje bekymrer deg litt? Hvis du ser tegn til det, så kan kanskje fastlegen henvise henne videre om du ønsker?
Jeg bekymrer meg litt ja, men mer for at hu kommer til å slite sosialt og på skolen osv. vil tilrettelegge så fort som mulig, hvis det er noe.
 
Jeg bekymrer meg litt ja, men mer for at hu kommer til å slite sosialt og på skolen osv. vil tilrettelegge så fort som mulig, hvis det er noe.

Ja, det er akkurat det, at om det er noe, så kan man få hjelp og tidlig hjelp er jo ofte bra! :)
 
Pedagogen skal følge med, og si ifra om det er noe vi bør ta videre. Hu er jo bare to enda!

Fint de følger med og er klar over problemstillingen da :) Aspergers er jo en form for autisme.. Barn kan jo vise tegn til autisme allerede i 1-2 års alder.
 
Jeg håper de åpner opp for vaksinasjon for barn 12-16 år også :)
 
Fint de følger med og er klar over problemstillingen da :) Aspergers er jo en form for autisme.. Barn kan jo vise tegn til autisme allerede i 1-2 års alder.
Ja de kan det. Men vi er ikke sikre på om jeg bare ser det fordi jeg leter eller om det faktisk er der.. så tenker det er greit at de kan følge med!
 
Påbud om munnbind om man ikke kan holde 1 meter. Sender man med 13 åringen munnbind til skolebussen da? Den var ikke full, satt ingen ved siden av ham. Men?
 
Påbud om munnbind om man ikke kan holde 1 meter. Sender man med 13 åringen munnbind til skolebussen da? Den var ikke full, satt ingen ved siden av ham. Men?

Eg vil sei ja. Det er få som bruke munnbind i Bergen,på buss, bane eller butikk. Det er påbudt her også men folk drite i det.
 
Eg vil sei ja. Det er få som bruke munnbind i Bergen,på buss, bane eller butikk. Det er påbudt her også men folk drite i det.

Vi sendte med ham, og sa at han får rett og slett se an situasjonen, om det trengs og hva de andre gjør og hva sjåføren sier. Så får vi ta en prat i kveld.

Dette er jo ren skolebuss, og skolen er på grønt så de har lov å være sammen på tvers av kull.
 
Back
Topp