~August2021~

Sitter og er bekymret for sønnen min.
noen av de som er satt i karantene er de han er mest med i friminuttene på skolen.
I fjor, cirka en måned før koronaen ble påvist her i Norge hadde han influensa. Han ble så dårlig at han i tillegg til medisiner i form av piller og så måtte ha astmamedisin for å klare å puste selv om han ikke har astma.
Er redd for hvor syk han vil bli dersom han blir smittet.
Har virkelig ikke lyst til å sende han på skolen på mandag
 
Sukk!!!!!!!!!

Hvorfor gi bot, han har vært smittet så sånn sette er han immun, han burde blitt idømt samfunnstjeneste.
Som samfunnstjeneste skulle han bli satt til å hjelpe til med å ta seg av de som er innlagt på sykehus med alvorlig korona-smitte slik at han faktisk lærer hva han har utsatt andre for.

Eller alle sjukeheimer som sliter med smitte og karantene blant ansatte. Eller at oss i testlinjen trenger fleire ansatte også... Han kan jobbe blant oss. Trenger kun ein vaksine også. Me har kollegaer som ikkje er ferdig vaksinert enda...
 
Eller alle sjukeheimer som sliter med smitte og karantene blant ansatte. Eller at oss i testlinjen trenger fleire ansatte også... Han kan jobbe blant oss. Trenger kun ein vaksine også. Me har kollegaer som ikkje er ferdig vaksinert enda...
Edit, leset at du kvotet det andre innlegget mitt
 
Last edited:
Nei du var ikkje krass:Heartbigred
Jeg leste at du quotet det innlegget der jeg skrev jeg var bekymret for gutten min, og svarte av den bekymringen var liten i forhold til det helsevesenet strevde med, det hadde vært verre og han hadde jobbet der :P
Det du faktisk gjorde var og quote hva jeg mente man burde ha gjort med han soppen som stakk av fra karantene hotellet.....
 
Jeg leste at du quotet det innlegget der jeg skrev jeg var bekymret for gutten min, og svarte av den bekymringen var liten i forhold til det helsevesenet strevde med, det hadde vært verre og han hadde jobbet der :p
Det du faktisk gjorde var og quote hva jeg mente man burde ha gjort med han soppen som stakk av fra karantene hotellet.....

Eg trudde eg quote feil. Eg snakka om soppen som stakk fra hotellet. Din sønn skal ikkje i arbeidslivet på lenge enda ;)
 
Eg trudde det var minsten:eek: Han på 14 kan jobbe ja, det gjorde eg i den alderen;)
Det er oppdaget 2 smittede på ungdomsskolen, 2 klasser + de som har hatt valgfag sammen med de smittede er i karantene.
To av de i karantene er personer som henger mye med vår eldste.
Siden han ble så veldig syk sist han hadde influensa jeg jeg veldig bekymret på hvor syk han kan finne på å bli dersom han blir smittet
 
Det er oppdaget 2 smittede på ungdomsskolen, 2 klasser + de som har hatt valgfag sammen med de smittede er i karantene.
To av de i karantene er personer som henger mye med vår eldste.
Siden han ble så veldig syk sist han hadde influensa jeg jeg veldig bekymret på hvor syk han kan finne på å bli dersom han blir smittet
Håper han ikke er smittet! ❤️
 
Spent på hva som skjer med smitte nå i dagene som kommer når skolen åpner her også.
 
Årh, så sykt dårlig stemning det ble på jobb idag:arghh: mellom hjemmetjenesten i felten og heldøgns... Såpass ille at jeg sendte avvik ifht hva som skjedde med et veldig manglende samarbeid.
 
Kyllinglår og pommes frites her. Begge deler bare å varme. Mannen handlet i går kveld etter selskapet, sånn ble det.
 
Helt absurd å tenke på at babyen min begynner på skolen i morgen.

Altså. Vi har kjøpt sekk og snakket om det lenge. Men i det jeg uttalte "hun må legge seg nå, hun skal på skolen i morgen" så ble det helt absurd. Hun er 5,5 år, skolemoden og klar, for all del. Mora er visst bare ikke like klar.
 
Jentungen hoste og nyse men på bedringens veg. Hun blir heime i morgen også. No har guttungen diare... Far og eg bytte dag på mandag og eg skal på jobb klokka 13.00. Han jobbe ikkje. Testlinjen slite med nok folk pga karantene på ansatte.

Bør vel holde ungene heime? Da spørs om han kan hente dei tidsnok til at eg når jobb. Ja for all del eg har rett på sjukt barn dager men han er ikkje i jobb.
 
Back
Topp