~August2021~

Minste her som har begynt i 1 klasse skulle tegne seg selv, skrive navnet sitt, bursdag og favorittfargen:) det ble gjort på 10 min første dagen. Hva mer kan jeg gjøre mamma. Skal bli spennende å se hvor lenge lekser er gøy :hilarious:
 
Helt forvirred. Fikk beskjed på Sandefjord Torp at barna var negative covid test og de kunne gå på skole og bhg. Begge foreldrer er vaksinerte. Vi fikk ikke beskjed om at de bør gå i karantene og testes igjen. Skolen sier vi bør følge Sandefjord Torp anbefalinger og barna kan komme på skolen mens bhg meiner vi bør ta en test til på minste før han skall i bhg. Hvem kontakter jeg for evt test på minste?

Da hadde jeg kontaktet den kommunale tetstasjonen og fått ttt en tet da. Evt en hurtigteststasjon om kommunen har det.
 
Sitter her med oppblåst mage og mageknip, så kommer guttungen og sier "nå er det ber noen timer til det er 13 år siden jeg ble født"

Ja, for 13 år siden hadde jeg definitivt vondt i magen.
Klokka 20 på kvelden for 13 år siden startet riene

01.05 er han født, min førtefødte. Snart tenåring.
Gratulerer med eldste :D
 
Gjør så godt vi kan med det vi har :)
 

Vedlegg

  • IMG_20210518_122647.jpg
    IMG_20210518_122647.jpg
    2,8 MB · Visninger: 18
  • received_578295396506194.jpeg
    received_578295396506194.jpeg
    67,8 KB · Visninger: 19
Mangler litt småplukk (dosetet skal rørlegger levere idag:p), men gøy å se at det holder på å bli ferdig :D
Ja. Dosete kan være kjekt å få på plass.
 
Skolen har vært i gang i 2 dager, og allerede har første melding om at elever må i karantene.
Ingen av barna våres, men noen i klassen til eldste..
 
Vi har vart på ferieog p piller gikk litt i glemmeboka :wideyed:
Blev tatt litt seinare og 1 dag glømte jeg de ut.
smerter i nedredel av maven.Føler meg rar og orolig nå:( test blev kjøpt in idag og jeg må ta den imorgen tidligt. kanske lillebror får ønsken sin oppfylt :p hele ferien har han sakt han vil ha en lillebror :p men vi snakket mye om babyer og baby i maven da 2 i familen er gravide.
 
Masse lykke til.
Symptomer, eller nærkontakt?

Her skal de i klassen til eldste som er i karantene på grunn av nærkontakt testes for første gang i kveld.
Håper virkelig ingen av dem tester positivt.

Symptomer, sår hals, hoste og feber. Hun ble testa i går rundt klokka 16 ish. Ufattelig lange køer for test her og eg har tatt sjukt barn dag. Lykke til med test hos dykk:)
 
Masse lykke til til dere også :)
Takk jeg satser på at den er negativ så minste kan få gå i bhg på mandag. Det har var vanskligt for han at skjønne hvorfor han ikke får lov at gå i bhg når vi fikk beskjed på flyplassen at de kunne gå rett på skole og bhg. Og i tillegg at de 2 eldste fikk lov at gå på skole men ikke han i bhg.
 
Skandale slik ting er i Brann. Nedrykktrua og så får spillere sparken og mange skriftlig advarsel....
 
Back
Topp