August 2024

Masse, masse, masse lykke til i morgen!!! Sender gode tanker din vei!!

Vet ikke hvor mange små det var og klarer egentlig ikke å gjette. Venstre eggstokk som ikke hadde reagert til ultralyd onsdag rakk likevel en innspurt før uttak :rolleyes: De tømte kun de største posene på den siden men fant ingen egg. Alle 12 fra høyre, venstre er ubrukelig!
Tusen takk! Er ferdig nå, fikk ut 9 egg. :) jeg husker ingenting av uttaket, så samboer måtte få med seg det som ble sagt. Men selv om vi fikk ut 9 egg, så fikk han inntrykk av at de ikke var så positive. :oops:
Vi har fått signalisert at vi kanskje må ta høyde for en runde til. Jeg tror også vi har en del egg som ikke er modne, da det var en del som follikler. Vi får svar på mandag.

Når får du svar på dine?
 
Tusen takk! Er ferdig nå, fikk ut 9 egg. :) jeg husker ingenting av uttaket, så samboer måtte få med seg det som ble sagt. Men selv om vi fikk ut 9 egg, så fikk han inntrykk av at de ikke var så positive. :oops:
Vi har fått signalisert at vi kanskje må ta høyde for en runde til. Jeg tror også vi har en del egg som ikke er modne, da det var en del som follikler. Vi får svar på mandag.

Når får du svar på dine?
Krysser fingrene for at de blir befruktet og utvikler seg fint til tross for at de ikke var så positive ved uttak :Heartred
 
Tusen takk! Er ferdig nå, fikk ut 9 egg. :) jeg husker ingenting av uttaket, så samboer måtte få med seg det som ble sagt. Men selv om vi fikk ut 9 egg, så fikk han inntrykk av at de ikke var så positive. :oops:
Vi har fått signalisert at vi kanskje må ta høyde for en runde til. Jeg tror også vi har en del egg som ikke er modne, da det var en del som follikler. Vi får svar på mandag.

Når får du svar på dine?
9 egg er jo bra!!
 
9 egg er jo bra!!
Ja, det var det jeg også trodde :oops: men jeg har en mistanke om at flere ikke var modne, for det var flere follikler som utviklet seg de siste dagene, så de var ganske små.
Det greier de kanskje å se med en gang etter uttak?
 
Back
Topp