August 2024

Tenker å ta en clearblue med ukeindikator i kveld:nailbiting: Har lest at monitoren trenger hcg på rundt 50 for å slå ut, så er skikkelig spent!
oj ja, spennende :woot: du er i hvert fall godt innafor for å få 1-2 på den da, den slår vel ut på 25(?) men vet ikke hvor mye hcg man må ha for å få 2-3 uker
 
oj ja, spennende :woot: du er i hvert fall godt innafor for å få 1-2 på den da, den slår vel ut på 25(?) men vet ikke hvor mye hcg man må ha for å få 2-3 uker

Fant dette på en annen tråd, vett ikke helt om det stemmer
IMG_8145.jpeg
IMG_8145.jpeg
 
Så fine tester :Heartred jeg tenkte å mote meg opp til å ta ny digital på onsdag, og da håper jeg å få 2-3 :nailbiting: Merker du noen symptomer?
Går på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomer :nailbiting: Men har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?:Heartpink
 
Går på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomer :nailbiting: Men har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?:Heartpink
Syns også det er vanskelig. Er litt kvalm av og til, også har jeg vært ekstremt trøtt i to dager nå, men det kan jo komme av andre ting også :laughing002
 
Back
Topp