Gratulerer til deg også så gøy skal du teste mer?Gratulerer såå mye! Har lest litt i dagboka di og ser du hadde innsett en dag før meg. Så vi ligger noe likt i forløpet, spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til deg også så gøy skal du teste mer?Gratulerer såå mye! Har lest litt i dagboka di og ser du hadde innsett en dag før meg. Så vi ligger noe likt i forløpet, spennende!
Tusen takkGratulerer så mye!
Tenker å ta en clearblue med ukeindikator i kveld Har lest at monitoren trenger hcg på rundt 50 for å slå ut, så er skikkelig spent!Gratulerer til deg også så gøy skal du teste mer?
oj ja, spennende du er i hvert fall godt innafor for å få 1-2 på den da, den slår vel ut på 25(?) men vet ikke hvor mye hcg man må ha for å få 2-3 ukerTenker å ta en clearblue med ukeindikator i kveld Har lest at monitoren trenger hcg på rundt 50 for å slå ut, så er skikkelig spent!
Så fine tester jeg tenkte å mote meg opp til å ta ny digital på onsdag, og da håper jeg å få 2-3 Merker du noen symptomer?Testdag i dag Ble såå lettet av å se 2-3 på digital 4+1
Hvordan går det med dere? Noe nytt?
Vis vedlegget 443546
Går på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomer Men har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?Så fine tester jeg tenkte å mote meg opp til å ta ny digital på onsdag, og da håper jeg å få 2-3 Merker du noen symptomer?
Syns også det er vanskelig. Er litt kvalm av og til, også har jeg vært ekstremt trøtt i to dager nå, men det kan jo komme av andre ting ogsåGår på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomer Men har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?
KlemJeg kan settes på ikke gravid Satser på at neste runde blir bedre! Gratulerer til dere som er gravide og masse lykke til videre til resten av oss
Stor klem til deg!Jeg kan settes på ikke gravid Satser på at neste runde blir bedre! Gratulerer til dere som er gravide og masse lykke til videre til resten av oss
TakkStor klem til deg!