Gratulerer til deg ogsåGratulerer såå mye!Har lest litt i dagboka di og ser du hadde innsett en dag før meg. Så vi ligger noe likt i forløpet, spennende!
så gøy
skal du teste mer?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til deg ogsåGratulerer såå mye!Har lest litt i dagboka di og ser du hadde innsett en dag før meg. Så vi ligger noe likt i forløpet, spennende!
så gøy
skal du teste mer?Tusen takkGratulerer så mye!![]()

Tenker å ta en clearblue med ukeindikator i kveldGratulerer til deg ogsåså gøy
skal du teste mer?
Har lest at monitoren trenger hcg på rundt 50 for å slå ut, så er skikkelig spent!oj ja, spennendeTenker å ta en clearblue med ukeindikator i kveldHar lest at monitoren trenger hcg på rundt 50 for å slå ut, så er skikkelig spent!
du er i hvert fall godt innafor for å få 1-2 på den da, den slår vel ut på 25(?) men vet ikke hvor mye hcg man må ha for å få 2-3 ukerSå fine testerTestdag i dagBle såå lettet av å se 2-3 på digital 4+1
Hvordan går det med dere? Noe nytt?
Vis vedlegget 443546
jeg tenkte å mote meg opp til å ta ny digital på onsdag, og da håper jeg å få 2-3
Merker du noen symptomer?Går på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomerSå fine testerjeg tenkte å mote meg opp til å ta ny digital på onsdag, og da håper jeg å få 2-3
Merker du noen symptomer?
Men har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?
Syns også det er vanskelig. Er litt kvalm av og til, også har jeg vært ekstremt trøtt i to dager nå, men det kan jo komme av andre ting ogsåGår på cyclogest så er litt vanskelig å skille hva som faktisk er gravid symptomerMen har vært små kvalm, vondt i hode og litt ømme bryster. Hva med deg?
![]()

KlemJeg kan settes på ikke gravidSatser på at neste runde blir bedre! Gratulerer til dere som er gravide og masse lykke til videre til resten av oss
![]()

Stor klem til deg!Jeg kan settes på ikke gravidSatser på at neste runde blir bedre! Gratulerer til dere som er gravide og masse lykke til videre til resten av oss
![]()