August 2024

Noen som har testet? Blir så usikker på om det faktisk er strek, eller om det bare er skygge. Hvilken erfaring har dere med babyplan tidligtest?

IMG_7054.jpeg

Og dagens 10 dpo:
IMG_7103.jpeg

Noen som har testet? Blir så usikker på om det faktisk er strek, eller om det bare er skygge. Hvilken erfaring har dere med babyplan tidligtest?

Vis vedlegget 443261
Og dagens 10 dpo:
Vis vedlegget 443262

Jeg har dessverre dårlig erfaring, får nesten alltid skygge på babyplan, men jeg bruker ovitrielle i fryseforsøk da.

Hvis du ikke gjør det så kan jo det der se lovende ut :)

Jeg har dessverre dårlig erfaring, får nesten alltid skygge på babyplan, men jeg bruker ovitrielle i fryseforsøk da.

Hvis du ikke gjør det så kan jo det der se lovende ut :)

Har ikke brukt ovitrelle, men skal prøve en annen test etter hvert :happy:

Hei!
Melder meg inn her jeg:Heartpink Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?

IMG_8124.jpeg

Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest

Vedlegg

• IMG_8125.jpeg
    IMG_8125.jpeg
    281,6 KB · Visninger: 27
Hei!
Melder meg inn her jeg:Heartpink Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?

Vis vedlegget 443278

Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest

Veldig lite erfaring med ovitrelle, men krysser fingrene for at det er babystrek :smiley-angelic001

Hei!

Vis vedlegget 443278

Det der tviler jeg på er ovitrielle

Veldig lite erfaring med ovitrelle, men krysser fingrene for at det er babystrek :smiley-angelic001
Det håper jeg også!:smiley-angelic001 Vet det kan være forskjellige person til person hvor lenge den sitter i kroppen, men syns testen var sterkere nå enn siste forsøk. Håååper det blir sterkere og sterkere!

Hei!

Vis vedlegget 443278

Den der ser altfor sterk ut til å være Ovitrelle! Håper og tror det er babystrek ❤️

Back
Topp