August 2024

Noen som har testet? Blir så usikker på om det faktisk er strek, eller om det bare er skygge. Hvilken erfaring har dere med babyplan tidligtest?

IMG_7054.jpeg

Og dagens 10 dpo:
IMG_7103.jpeg
 
Jeg har dessverre dårlig erfaring, får nesten alltid skygge på babyplan, men jeg bruker ovitrielle i fryseforsøk da.

Hvis du ikke gjør det så kan jo det der se lovende ut :)

Har ikke brukt ovitrelle, men skal prøve en annen test etter hvert :happy:
 
Hei!
Melder meg inn her jeg:Heartpink Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?

IMG_8124.jpeg


Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest
 

Vedlegg

  • IMG_8125.jpeg
    IMG_8125.jpeg
    281,6 KB · Visninger: 4
Hei!
Melder meg inn her jeg:Heartpink Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?

Vis vedlegget 443278


Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest

Veldig lite erfaring med ovitrelle, men krysser fingrene for at det er babystrek :smiley-angelic001
 
Veldig lite erfaring med ovitrelle, men krysser fingrene for at det er babystrek :smiley-angelic001
Det håper jeg også!:smiley-angelic001 Vet det kan være forskjellige person til person hvor lenge den sitter i kroppen, men syns testen var sterkere nå enn siste forsøk. Håååper det blir sterkere og sterkere!
 
Hei!
Melder meg inn her jeg:Heartpink Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?

Vis vedlegget 443278


Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest
Den der ser altfor sterk ut til å være Ovitrelle! Håper og tror det er babystrek ❤️
 
Back
Topp