30ish
Forelsket i forumet
Ja, jeg føler meg heldig i dag og tar det ikke for gitt Håper på det beste, for deg ogsåHurra!! Så gøy å høre at det var en skikkelig kriger der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg føler meg heldig i dag og tar det ikke for gitt Håper på det beste, for deg ogsåHurra!! Så gøy å høre at det var en skikkelig kriger der
Noen som har testet? Blir så usikker på om det faktisk er strek, eller om det bare er skygge. Hvilken erfaring har dere med babyplan tidligtest?
Vis vedlegget 443261
Og dagens 10 dpo:
Vis vedlegget 443262
Jeg har dessverre dårlig erfaring, får nesten alltid skygge på babyplan, men jeg bruker ovitrielle i fryseforsøk da.
Hvis du ikke gjør det så kan jo det der se lovende ut
Har ikke brukt ovitrelle, men skal prøve en annen test etter hvert
Hei!
Melder meg inn her jeg Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?
Vis vedlegget 443278
Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest
Hei!
Melder meg inn her jeg Er på rugedag 6 av en fin blasto. Har testdato 8/9, men klarte ikke å vente lenger! Så det røyk en test i dag. Det er 12 dager siden Ovitrelle, tror dere streken kan være såpass sterk så lenge etterpå?
Vis vedlegget 443278
Det der tviler jeg på er ovitrielle
Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest
Det håper jeg også! Vet det kan være forskjellige person til person hvor lenge den sitter i kroppen, men syns testen var sterkere nå enn siste forsøk. Håååper det blir sterkere og sterkere!Veldig lite erfaring med ovitrelle, men krysser fingrene for at det er babystrek
Den der ser altfor sterk ut til å være Ovitrelle! Håper og tror det er babystrekHei!
Vis vedlegget 443278
Fikk «ikke gravid» på monitoren i går, men i dag fikk jeg denne
Det må jo være babystrek og ikke ovitrellen, men tørr ikke å ha for store forhåpninger. Da jeg hadde en kjemisk sist forsøk og begynte å blød 3+6. Nå er jeg 3+5, skikkelig nervepirrende!
Vis vedlegget 443342
Det ble ikke for min del, men er nå i gang med IVF og venter på uttak neste uke
Gratulerer så mye!
Dette er Clearblue advanced fertilitetsmonitor! Som brukes til å tracke eggløsningen og teste om du er gravidHva er dette for en monitor?
Gratulerer såå mye! Har lest litt i dagboka di og ser du hadde innsett en dag før meg. Så vi ligger noe likt i forløpet, spennende!