August 2024

Det er ikke så lett for oss i IVF-løpet å orientere seg om hvilke muligheter og tester som finnes. Ikke alle tester er kjempe godt dokumentert heller, men man vil gjerne forsøke det man kan når behandlingen ikke lykkes. Jeg håper det løser seg for deg nå. Du har vært igjennom mye :Heartred:Heartred :Heartred
Alt dette er bare så vanvittig dårlig!!
Skjønner godt du føler deg frustrert og oppgitt :Heartred det hadde jeg også vært i samme situasjon. Håper du har fått tak i legene dine og fått dem til å ta ny vurdering!
Takk :Heartred
 
Vi møtte til innsett i dag, men det ble heller totalfrys. Det var bare 1 som kunne fryses i dag, litt overrasket siden sist fikk vi 2 på dag 5 av mange færre egg. Muligens 2 til som kommer seg i morgen dag 6. Men jeg har tross alt blitt 3 år eldre, og vi regner oss som heldige som har fått minst 1 :Heartred

@Balderina du kan da sette meg på totalfrys :Heartred
Så kjedelig, håper det er dette som skal til :Heartred
 
Vil være med her :woot:

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #6 fra uttak #1 (første søskenforsøk) - Progynova, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 35
 
Tusen takk :Heartred Håper det er greit å spørre om hvordan dagen din gikk, mtp planlagt innsett? Skjønner du fordøyer mye akkurat nå :Heartred
Så søt du er. Innsettet er utsatt til neste syklus, tygger antibiotika og synes litt synd på meg selv, men har regnet ut at forhåpentligvis kan det bli innsett 10. september og det er ikke såå fryktelig lenge til tross alt. Venting blir man god på i dette gamet ;)
 
Back
Topp