August 2024

Det er ikke så lett for oss i IVF-løpet å orientere seg om hvilke muligheter og tester som finnes. Ikke alle tester er kjempe godt dokumentert heller, men man vil gjerne forsøke det man kan når behandlingen ikke lykkes. Jeg håper det løser seg for deg nå. Du har vært igjennom mye :Heartred:Heartred :Heartred
Alt dette er bare så vanvittig dårlig!!
Skjønner godt du føler deg frustrert og oppgitt :Heartred det hadde jeg også vært i samme situasjon. Håper du har fått tak i legene dine og fått dem til å ta ny vurdering!
Takk :Heartred

Vi møtte til innsett i dag, men det ble heller totalfrys. Det var bare 1 som kunne fryses i dag, litt overrasket siden sist fikk vi 2 på dag 5 av mange færre egg. Muligens 2 til som kommer seg i morgen dag 6. Men jeg har tross alt blitt 3 år eldre, og vi regner oss som heldige som har fått minst 1 :Heartred

@Balderina du kan da sette meg på totalfrys :Heartred
Så kjedelig, håper det er dette som skal til :Heartred

Tusen takk :Heartred Håper det er greit å spørre om hvordan dagen din gikk, mtp planlagt innsett? Skjønner du fordøyer mye akkurat nå :Heartred
Så søt du er. Innsettet er utsatt til neste syklus, tygger antibiotika og synes litt synd på meg selv, men har regnet ut at forhåpentligvis kan det bli innsett 10. september og det er ikke såå fryktelig lenge til tross alt. Venting blir man god på i dette gamet ;)

Så søt du er. Innsettet er utsatt til neste syklus, tygger antibiotika og synes litt synd på meg selv, men har regnet ut at forhåpentligvis kan det bli innsett 10. september og det er ikke såå fryktelig lenge til tross alt. Venting blir man god på i dette gamet ;)
Høres ut som et veldig klokt valg, selv om utsettelse ikke er gøy! Ønsker du en ny protokoll fra Medicus som inneholder NK-cellebehandlingen, eller tenker du å få det fra en annen gynekolog?

I det store bildet er ikke en måned så lenge nei :) har jo lest om mange som plutselig hatt suksess etter antibiotikakur… Krysser fingrene

Det ble med den ene fine 5-dagers på frys for oss. Håper det er gullegget :)

@Sep2018 jeg fikk faktisk digitalt brev i HelseNorge/HelsaMi, så mulig du får info der før de ringer mandag også! Håper det går bra med deg i venteland

Høres ut som et veldig klokt valg, selv om utsettelse ikke er gøy! Ønsker du en ny protokoll fra Medicus som inneholder NK-cellebehandlingen, eller tenker du å få det fra en annen gynekolog?

I det store bildet er ikke en måned så lenge nei :) har jo lest om mange som plutselig hatt suksess etter antibiotikakur… Krysser fingrene
Har allerede fått inkludert NK-cellebehandlingen, så skal være dekket sånn sett. Ja får håpe at antibiotikakur + prednisolon var det som skulle til :Heartred

Det ble med den ene fine 5-dagers på frys for oss. Håper det er gullegget :)

@Sep2018 jeg fikk faktisk digitalt brev i HelseNorge/HelsaMi, så mulig du får info der før de ringer mandag også! Håper det går bra med deg i venteland
Krysser fingrene for gullegg :love017
Åååh håper det, kjenner jeg begynner å bli mer spent nå. Heldigvis går dagene raskt med forberedelser til mandag, første skoledag for junior :love017

Da fikk vi telefon fra st.olavs. Det ble et på frys hos oss, 4 av 9 ble befruktet.
Litt skummelt med bare et egg kjenner jeg, men krysser alt vi har :smiley-angelic001

Må vi sette inn det ene embryoet, eller kan vi evt. få et uttak til med evt. flere embryo på frys før vi setter i gang med innsett?

Huff, så leit og kjedelig :banghead: krysser fingrene for at eggposene vokser allikevel, men bra du er nå forberedt. Masse lykke til i morgen :Heartred
Det ble avbrutt dessverre. Så nå valgte vi å stoppe å tenke på alt en liten periode. Men så prøver vi igjen i september ❤️

Var på UL i dag for å sjekke folikkelstørrelse, den var allerede 21 mm så setter ovitrielle i kveld og innsett neste mandag. Fikk igjennom en blodprøve for å være helt sikker på at jeg ikke var for langt. Men åpenbart at jeg må begynne å gå på UL på syklusdag 9!

Back
Topp