August 2024

Endelig fikk jeg mensen på lørdag, 11 uker etter aborten. Skal på UL på fredag, innsett rundt neste helg kanskje :excited001
Jeg fjerner meg selv fra lista i hovedinnlegget og hopper over i Septembertråden når den dukker opp :)
Jeg fikk også mensen på lørdag! Da er vi synk :Heartred Jeg har time til UL neste mandag, og satser på innsett ca mandag 9/9.
Så da kan du fjerne meg også fra augustlisten. Ses i septembertråden!
 
Wow så utrolig bra! Har du fått høre noe i dag mht hvor mange som har blitt befruktet? :Heartred
Nesten så jeg ikke tør si det, men 16 var modne og 14 av de har blitt befruktet (icsi). Tidligere har ingen blitt befruktet på normal måte på dag 1 (alt har vært feil fra start i utviklingen og ingen har overlevd til blasto), så foreløpig går det over all forventning :oops: regner med jeg klarer å mase meg til en oppdatering på torsdag! Innsett av tredagers da :Heartpink håper så inderlig noen overlever til frys, det kommer til å gi meg så mye mer tro på innsettet!
 
Last edited:
Nesten så jeg ikke tør si det, men 16 var modne og 14 av de har blitt befruktet (icsi). Tidligere har ingen blitt befruktet på normal måte på dag 1 (alt har vært feil fra start i utviklingen og ingen har overlevd til embryo), så foreløpig går det over all forventning :oops: regner med jeg klarer å mase meg til en oppdatering på torsdag! Innsett av tredagers da :Heartpink håper så inderlig noen overlever til frys, det kommer til å gi meg så mye mer tro på innsettet!
Men er dette første gang med ICSI? Da kan det jo hende det var trikset! Så utrolig bra :Heartred Krysser fingrene for at det blir fine embryoer til frys!
 
Men er dette første gang med ICSI? Da kan det jo hende det var trikset! Så utrolig bra :Heartred Krysser fingrene for at det blir fine embryoer til frys!
Dette er tredje gang med ICSI, så dette er en helt utrolig forbedring fra tidligere. Eggene har ikke vært interessert i å dele seg normalt på noen runder tidligere! Nå krysser jeg bare fingrene og håper den gode starten ender i noen på frys :love017
 
Dette er tredje gang med ICSI, så dette er en helt utrolig forbedring fra tidligere. Eggene har ikke vært interessert i å dele seg normalt på noen runder tidligere! Nå krysser jeg bare fingrene og håper den gode starten ender i noen på frys :love017
Wow fantastisk utvikling! Ja vi krysser fingre og tær :Heartred
 
Gratulerer!! Fantastisk flott sjanse dere har fått :love017 Skjønner godt dere ønsket dere flere, vi har vært gjennom noen av de samme følelsene de siste dagene vi og

Jeg vet ikke om du får lov til flere uttak før innsett, men det skader ikke å spørre. Ikke verre enn at de sier nei
Har du hørt noe mer fra st.olavs om veien videre til neste innsett? Fikk beskjed om å ringe inn 14 dager etter uttak, ringte callback tidlig i går og fortsatt ikke hørt noe.
 
Har du hørt noe mer fra st.olavs om veien videre til neste innsett? Fikk beskjed om å ringe inn 14 dager etter uttak, ringte callback tidlig i går og fortsatt ikke hørt noe.
Ja jeg ringte de fredag! Mulig de sa «ring etter 14 dager» til meg også, isåfall glemte jeg, så jeg bare ringte da jeg fikk mens. Var nok heldig og ble oppringt samme dag, de ringer deg sikkert snart

Blir pausesyklus nå og innsett etter neste mens
 
Skal ta blodprøve (HCG) på fredag 10 dager etter innsett. Har tatt strimmel tester som ikke har utslag, noe det burde ha hatt nå om det var noe. Så det ser ut til at det blir et nytt innsett i september på meg.

Må du ta blodprøve selv om testene er blanke?
 
Back
Topp