August 2024

Da fikk vi telefon fra st.olavs. Det ble et på frys hos oss, 4 av 9 ble befruktet.
Litt skummelt med bare et egg kjenner jeg, men krysser alt vi har :smiley-angelic001

Må vi sette inn det ene embryoet, eller kan vi evt. få et uttak til med evt. flere embryo på frys før vi setter i gang med innsett?
Gratulerer!! Fantastisk flott sjanse dere har fått :love017 Skjønner godt dere ønsket dere flere, vi har vært gjennom noen av de samme følelsene de siste dagene vi og

Jeg vet ikke om du får lov til flere uttak før innsett, men det skader ikke å spørre. Ikke verre enn at de sier nei
 
Gratulerer!! Fantastisk flott sjanse dere har fått :love017 Skjønner godt dere ønsket dere flere, vi har vært gjennom noen av de samme følelsene de siste dagene vi og

Jeg vet ikke om du får lov til flere uttak før innsett, men det skader ikke å spørre. Ikke verre enn at de sier nei
Tusen takk :Heartred Vi får krysse fingrene :love017 har fått beskjed om å ta kontakt med de beste uke, så da får vi vel vite mer. Det positive er at mensen kom i går, så da er vi igang med en ny syklus :)
 
Back
Topp