August 2024

Så bra! Brev, hvilken klinikk er dette? :oops:
Offentlig :hilarious: jeg er helt fantastisk fornøyd md damene på klinikken i Tromsø, men at man får brev i Helsenorge om frys... Og ingen brev hvis det ikke ble noe på frys. Så man sitter i fire dager i fornektelse og tenker "kanskje har de det bare travelt, så papirene ikke er klare enda", før man må innse at brevet aldri kommer :hungover: De jobba med et brev som skulle bli sendt ut nå til de som ikke får på frys da! Så det går fremover :hilarious:

Jeg har jo bare erfaring med at telefon = avbrutt forsøk, så jeg blir litt kvalm når jeg ser at det er de som ringer
 
@Trinemor85 Her er vi flere som enten stimulerer eller ruger i august!

På side 1 i denne tråden står det hvordan man skriver seg opp "på lista".

Bare spør hvis du har noen spørsmål! Litt overveldende når man aldri har vært her inne før :happy:
 
Da skriver jeg alt på nytt her inne ❤️❤️
er på rugedag 7. Har altså fått med meg at det heter rugedag ja. føler meg helt utmattet. Men får ikke til å sove. Har mye rare drømmer. Murring i nedre del av mage. Jeg er til vanlig en frysepinne. Men koker. Varm hele tiden. Vondt i hodet. Skal egentlig teste tirsdag 3. Men jeg jobber natt til 3. Så tester heller mandag morgen når jeg har fri. Har er deres erfaringer???
Var bare 1 egg som overlevde. De skulle egentlig sette inn 2.
 
Da skriver jeg alt på nytt her inne ❤️❤️
er på rugedag 7. Har altså fått med meg at det heter rugedag ja. føler meg helt utmattet. Men får ikke til å sove. Har mye rare drømmer. Murring i nedre del av mage. Jeg er til vanlig en frysepinne. Men koker. Varm hele tiden. Vondt i hodet. Skal egentlig teste tirsdag 3. Men jeg jobber natt til 3. Så tester heller mandag morgen når jeg har fri. Har er deres erfaringer???
Var bare 1 egg som overlevde. De skulle egentlig sette inn 2.
Hva satte du inn? 3 eller 5dagers? Fersk eller frys?

Jeg kommer nok til å teste 9-10 dag etter Ovitrelle for å ha kontroll på at er ute av systemet. Da er det 6-7 dager etter innsett, så kjenner jeg meg rett så tester jeg hver dag etter det :hilarious:

Jeg hadde utrolig dårlig søvn forrige forsøk da jeg hadde en tidlig SA. Våkna kl 04 og var lys våken! Tror det er min reaksjon på hcg. Så snart jeg mista så fikk jeg sove ordentlig igjen. Så kanskje det er et godt tegn?
 
Da blir det ingen innsett på meg, men nytt uttak i september med oppstart om ca. et par uker. :) håper på flere egg denne runden, skal starte med Menopur denne gangen. Fikk ikke noe særlig forklaring på hvorfor vi burde ha et uttak til i stedet for å sette inn, men at det var legens anbefalinger... Så da får vi bare avvente å se :oops:
 
Da blir det ingen innsett på meg, men nytt uttak i september med oppstart om ca. et par uker. :) håper på flere egg denne runden, skal starte med Menopur denne gangen. Fikk ikke noe særlig forklaring på hvorfor vi burde ha et uttak til i stedet for å sette inn, men at det var legens anbefalinger... Så da får vi bare avvente å se :oops:
Vi fikk ut bare 3 egg ved første uttak, og da fikk vi først beskjed om at vi skulle ha ny runde med stimulering istedenfor innsett i syklusen etter. Men alle tre kom på frys så det ble innsett likevel istedenfor ny runde med stim. Det heter akkumulering tror jeg. Så det har kanskje med antallet å gjøre bare, at dere samler opp flere embryoer før de begynner å sette tilbake. jeg byttet også til menopur (og bemfola) i runde to forresten og fikk ut flere egg da (8stk -> 4 befruktet -> 4 blastoer).
St.olavs her også
 
Da skriver jeg alt på nytt her inne ❤️❤️
er på rugedag 7. Har altså fått med meg at det heter rugedag ja. føler meg helt utmattet. Men får ikke til å sove. Har mye rare drømmer. Murring i nedre del av mage. Jeg er til vanlig en frysepinne. Men koker. Varm hele tiden. Vondt i hodet. Skal egentlig teste tirsdag 3. Men jeg jobber natt til 3. Så tester heller mandag morgen når jeg har fri. Har er deres erfaringer???
Var bare 1 egg som overlevde. De skulle egentlig sette inn 2.

Har du satt inn 5 dagers?
 
Hva satte du inn? 3 eller 5dagers? Fersk eller frys?

Jeg kommer nok til å teste 9-10 dag etter Ovitrelle for å ha kontroll på at er ute av systemet. Da er det 6-7 dager etter innsett, så kjenner jeg meg rett så tester jeg hver dag etter det :hilarious:

Jeg hadde utrolig dårlig søvn forrige forsøk da jeg hadde en tidlig SA. Våkna kl 04 og var lys våken! Tror det er min reaksjon på hcg. Så snart jeg mista så fikk jeg sove ordentlig igjen. Så kanskje det er et godt tegn?
Jeg satt ikke inn fryst. Var bare et som kunne brukes. Satt inn den 22. Forrige torsdag. Satte inn etter 3 dager
 
Ok. Jeg har kjøpt de der dyre. Digitale. Kanskje jeg skal teste i morgen. Bare ikke si det til noen. Åså har jeg kjøpt en flaske champagne til mannen min som jeg vil gi han om det er positivt. Å det er fredag i morgen. Jeg kjøpte en pakke med to tester. Så fuck it. Tester i morgen tidlig. Clear blue heter de.
Tusen takk for svar. Skulle bare ønsket jeg visste om dette forumet for 3 uker siden. Jeg var alene hele tiden jeg gikk på hormonbehandling. Han kom hjem dagen før uttak.
 
Ok. Jeg har kjøpt de der dyre. Digitale. Kanskje jeg skal teste i morgen. Bare ikke si det til noen. Åså har jeg kjøpt en flaske champagne til mannen min som jeg vil gi han om det er positivt. Å det er fredag i morgen. Jeg kjøpte en pakke med to tester. Så fuck it. Tester i morgen tidlig. Clear blue heter de.
Tusen takk for svar. Skulle bare ønsket jeg visste om dette forumet for 3 uker siden. Jeg var alene hele tiden jeg gikk på hormonbehandling. Han kom hjem dagen før uttak.

Clearblue har to digitale, tidlig og ultra tidlig. Ultra tidlig slår ut ved hcg 5-10 og tidlig 25.
 
Ok. Jeg har kjøpt de der dyre. Digitale. Kanskje jeg skal teste i morgen. Bare ikke si det til noen. Åså har jeg kjøpt en flaske champagne til mannen min som jeg vil gi han om det er positivt. Å det er fredag i morgen. Jeg kjøpte en pakke med to tester. Så fuck it. Tester i morgen tidlig. Clear blue heter de.
Tusen takk for svar. Skulle bare ønsket jeg visste om dette forumet for 3 uker siden. Jeg var alene hele tiden jeg gikk på hormonbehandling. Han kom hjem dagen før uttak.

Hvis du har en kiwi i nærheten så har de make sure strimmeltest der
 
Back
Topp