August 2024

Brukte Metode. Tror kanskje jeg drikker så mye vann at urinen er for uttynnet, må være noe sånt. Fikk litt tydeligere utslag på stimmelen i ettermiddag, men i morges var den nesten helt blank, liten skygge.

Vet at metode sine også kan gi svake, men ikke at de var så dårlige!! Dette viser bare at det er mye bedre å ta hcg enn å holde på med urinstrimler!
 
Brukte Metode. Tror kanskje jeg drikker så mye vann at urinen er for uttynnet, må være noe sånt. Fikk litt tydeligere utslag på stimmelen i ettermiddag, men i morges var den nesten helt blank, liten skygge.
Metode er noe dritt! Gratulerer med spiren! :Heartred
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Gratulerer ❤️❤️❤️❤️
 
Hvordan går det med gjengen som stimulerer? :) @30ish @Sussti @FruMarihøne
Jeg hadde uttak i går med 11 egg ut, men selv om uttellingen var bra, så ringte de i dag med beskjed om av kun 2 er befruktet. 7 av 11 var modne. Er ikke satt opp til innsett før tirsdag, så det er dårlige odds for at det blir innsett her. Det føltes nesten like brutalt som når jeg fikk forrige beskjed om avbrutt forsøk. Men det er jo et ørlite håp selvfølgelig.
 
Jeg hadde uttak i går med 11 egg ut, men selv om uttellingen var bra, så ringte de i dag med beskjed om av kun 2 er befruktet. 7 av 11 var modne. Er ikke satt opp til innsett før tirsdag, så det er dårlige odds for at det blir innsett her. Det føltes nesten like brutalt som når jeg fikk forrige beskjed om avbrutt forsøk. Men det er jo et ørlite håp selvfølgelig.

Æsj så kjedelig! Men kan jo godt være de to du har nå blir bra!
 
Jeg hadde uttak i går med 11 egg ut, men selv om uttellingen var bra, så ringte de i dag med beskjed om av kun 2 er befruktet. 7 av 11 var modne. Er ikke satt opp til innsett før tirsdag, så det er dårlige odds for at det blir innsett her. Det føltes nesten like brutalt som når jeg fikk forrige beskjed om avbrutt forsøk. Men det er jo et ørlite håp selvfølgelig.
Åh :( Heier veldig på de to som er befruktet! :Heartred Får dere oppdatering underveis eller bare hvis de ikke overlever?
 
Åh :( Heier veldig på de to som er befruktet! :Heartred Får dere oppdatering underveis eller bare hvis de ikke overlever?
Nei, vi gjorde det hos Hausken, men dette er jo i det offentlige.. så de oppdaterer ingenting med mindre man etterspør selv. I alle fall sykehuset jeg tilhører, skal selvfølgelig ikke dra alle under samme kam :) Jeg går egentlig ut fra at de ringer på mandag med beskjed om avbrutt forsøk. Kan ikke skjønne at de to vil utvikle seg normalt i 4 dager til, når så få ble befruktet i det hele tatt...og dette var faktisk med icsi og (så vidt jeg vet, det var planen i alle fall). Får bare se hvordan det går, ingenting jeg kan gjøre med situasjonen nå uansett, men tusen takk for at dere håper med meg:Heartred
 
Nei, vi gjorde det hos Hausken, men dette er jo i det offentlige.. så de oppdaterer ingenting med mindre man etterspør selv. I alle fall sykehuset jeg tilhører, skal selvfølgelig ikke dra alle under samme kam :) Jeg går egentlig ut fra at de ringer på mandag med beskjed om avbrutt forsøk. Kan ikke skjønne at de to vil utvikle seg normalt i 4 dager til, når så få ble befruktet i det hele tatt...og dette var faktisk med icsi og (så vidt jeg vet, det var planen i alle fall). Får bare se hvordan det går, ingenting jeg kan gjøre med situasjonen nå uansett, men tusen takk for at dere håper med meg:Heartred
Håper dere ikke hører noe! Klem :Heartred
 
Hvordan går det med gjengen som stimulerer? :) @30ish @Sussti @FruMarihøne
Hei, har måtte økt dose da jeg har flere follikkler (20 og 15 på hver side) som er for små. Dem største er på 12 mm. Ellers har slimhinne vokst seg fin og tykk. Men legen tror det blir uttak i uke 36:happy8 Kjenner jeg er klar for det. Har nå gått på medisiner i 15 dager og må gå 2-3 dager til, fram til neste UL. Så har hopper over til september-gruppen. UL på mandag
 
Jeg får fortsatt ikke til å sove er dette normalt?? Vis det er et lite frø i magen min. Så vil det ikke at mor skal sove iallefall. Omg. Å eg må tyne meg gjennom en tix konsert i dag. Dette blir tortur
 
Jeg får fortsatt ikke til å sove er dette normalt?? Vis det er et lite frø i magen min. Så vil det ikke at mor skal sove iallefall. Omg. Å eg må tyne meg gjennom en tix konsert i dag. Dette blir tortur
Sist jeg var gravid våkna jeg 04-05 hver morgen. Endte opp med å miste da, men tydelig at det er min reaksjon på hcg :laughing002
 
Altså jeg må bare si: fuck strimmeltester! Alle disse er tatt på samme urin!!!!
 

Vedlegg

  • IMG_3670.jpeg
    IMG_3670.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 29
  • IMG_3671.jpeg
    IMG_3671.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 29
  • IMG_3669.jpeg
    IMG_3669.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 29
Back
Topp