Oi! Det var veldig stor variasjon! Skremmende! Men den øverst til venstre ser jo veldig positiv ut!Altså jeg må bare si: fuck strimmeltester! Alle disse er tatt på samme urin!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Det var veldig stor variasjon! Skremmende! Men den øverst til venstre ser jo veldig positiv ut!Altså jeg må bare si: fuck strimmeltester! Alle disse er tatt på samme urin!!!!
Oi! Det var veldig stor variasjon! Skremmende! Men den øverst til venstre ser jo veldig positiv ut!
Skal du ta blodprøve for å sjekke?Ja, med de er jo defekte så klart!
Skal du ta blodprøve for å sjekke?
Når hadde du innsett?Hvis jeg får positiv på clearblue digital før mandag så tar jeg blodprøve da. Men da er det i bestefall en kjemisk graviditet.
Når hadde du innsett?
Ok, så da er det jo absolutt fortsatt håp! Jeg fikk jo ikke strek etter 10 dager etter innsett engang, det er vel 15 dpo(?)Er 10 dpo
Ok, så da er det jo absolutt fortsatt håp! Jeg fikk jo ikke strek etter 10 dager etter innsett engang, det er vel 15 dpo(?)
Ok, så da er det jo absolutt fortsatt håp! Jeg fikk jo ikke strek etter 10 dager etter innsett engang, det er vel 15 dpo(?)
Jeg har iallfall mistet troen på tidlige strimmeltester etter min opplevelse. Stoler bare på blodprøver for min del nå. Når har du fått test dag? Virker som det varierer fra klinikk til klinikk.Tok to makesure til og de var så og si blanke så det er nok to defekte tester og babyplan som gir tullestrek eller kjemisk. Men, skal teste i morgen altså. Men alle tester jeg har!!
Jeg har iallfall mistet troen på tidlige strimmeltester etter min opplevelse. Stoler bare på blodprøver for min del nå. Når har du fått test dag? Virker som det varierer fra klinikk til klinikk.
Det skjønner jeg veldig godt Det blir spennende dager fremover! Krysser fingre og tær.15 dpo, men uaktuelt å vente til da. Har hatt flere kjemiske og ønsker å vite stå så fort som mulig.
Åh, det var trist Skal dere bytte medisiner/dosering neste gang?
Det skjønner jeg veldig godt Det blir spennende dager fremover! Krysser fingre og tær.
Ikke rart man blir tullete i hodet men strimlene er positive og digital ikke?Altså jeg må bare si: fuck strimmeltester! Alle disse er tatt på samme urin!!!!
Ikke rart man blir tullete i hodet men strimlene er positive og digital ikke?
Er det fortsatt mulighet for at den kan bli positiv? hvor langt på vei er du i syklus. Kjedelig at det skal være feil med testeneDet var nok noe feil med alle. Tok fire tester nå, alle helt blanke. Tom ultra tidlig digital fra clearblue, den slo ut på 5hcg med min forrige kjemiske.
Er det fortsatt mulighet for at den kan bli positiv? hvor langt på vei er du i syklus. Kjedelig at det skal være feil med testene
Hjelp. Håper ikke jeg mister. Jeg er utslitt hele tiden. Men drømmer så syke ting.Sist jeg var gravid våkna jeg 04-05 hver morgen. Endte opp med å miste da, men tydelig at det er min reaksjon på hcg
Det var drit! Det skal ikke være lett det her.Nei, det er nok ikke så sannsynlig. 11 dpo med IVF så da er det isåfall veldig stor sjanse for kjemisk. Er nok det jeg har hatt pga testene før i dag, eller så var det bare ovitrielle. Har pleid å få skygger av dem lenge