August 2024

Ok, så da er det jo absolutt fortsatt håp! Jeg fikk jo ikke strek etter 10 dager etter innsett engang, det er vel 15 dpo(?)

Ja stemmer det, du hadde så svake strimler og hadde hcg på 122 på 15 dpo? Tja, jeg har brukt babyplan og make sure i 6 forsøk nå og det har alltid tidligere stemt med hcgblodprøve og graviditet/kjemisk etc. Det er nok de svake som er de riktige, det er jo bare skyggestreker alle utenom de defekte, og ovitrielle har gitt meg tullestreker før, men de gangene det har vært som nå har det vært kjemisk. Foruten med sønnen min, da var den tydelig positiv på 10 dpo. Men du har rett, alt håp er ikke ute, men har virkelig ikke troa.. dette er for rart liksom..

Ok, så da er det jo absolutt fortsatt håp! Jeg fikk jo ikke strek etter 10 dager etter innsett engang, det er vel 15 dpo(?)

Tok to makesure til og de var så og si blanke så det er nok to defekte tester og babyplan som gir tullestrek eller kjemisk. Men, skal teste i morgen altså. Men alle tester jeg har!!

Tok to makesure til og de var så og si blanke så det er nok to defekte tester og babyplan som gir tullestrek eller kjemisk. Men, skal teste i morgen altså. Men alle tester jeg har!!
Jeg har iallfall mistet troen på tidlige strimmeltester etter min opplevelse. Stoler bare på blodprøver for min del nå. Når har du fått test dag? Virker som det varierer fra klinikk til klinikk.

Jeg har iallfall mistet troen på tidlige strimmeltester etter min opplevelse. Stoler bare på blodprøver for min del nå. Når har du fått test dag? Virker som det varierer fra klinikk til klinikk.

15 dpo, men uaktuelt å vente til da. Har hatt flere kjemiske og ønsker å vite stå så fort som mulig.

Åh, det var trist :( Skal dere bytte medisiner/dosering neste gang?

Det vet jeg ikke enda. Skulle gi beskjed når jeg fikk mens, så får vi se hva de legger opp. Men måtte hoppe over en syklus først visstnok. Hatt ganske høy dose fsh (300) men vet man får helt opp til 450. Så mulig de øker dosen.

Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Det blir spennende dager fremover! Krysser fingre og tær.

Da har jeg tatt to make sure, en babyplan, en metode og en ultra tidlig digital clearblue. Alle blanke og negative. Så hva som skjedde med de testen før i dag vet ikke jeg as!

Ikke rart man blir tullete i hodet:dead: men strimlene er positive og digital ikke?

Det var nok noe feil med alle. Tok fire tester nå, alle helt blanke. Tom ultra tidlig digital fra clearblue, den slo ut på 5hcg med min forrige kjemiske.

Det var nok noe feil med alle. Tok fire tester nå, alle helt blanke. Tom ultra tidlig digital fra clearblue, den slo ut på 5hcg med min forrige kjemiske.
Er det fortsatt mulighet for at den kan bli positiv? hvor langt på vei er du i syklus. Kjedelig at det skal være feil med testene:banghead:

Er det fortsatt mulighet for at den kan bli positiv? hvor langt på vei er du i syklus. Kjedelig at det skal være feil med testene:banghead:

Nei, det er nok ikke så sannsynlig. 11 dpo med IVF så da er det isåfall veldig stor sjanse for kjemisk. Er nok det jeg har hatt pga testene før i dag, eller så var det bare ovitrielle. Har pleid å få skygger av dem lenge

Nei, det er nok ikke så sannsynlig. 11 dpo med IVF så da er det isåfall veldig stor sjanse for kjemisk. Er nok det jeg har hatt pga testene før i dag, eller så var det bare ovitrielle. Har pleid å få skygger av dem lenge
Det var drit! Det skal ikke være lett det her.

Back
Topp