Trinemor85
Flørter med forumet
Ok. Er bare den vanligeClearblue har to digitale, tidlig og ultra tidlig. Ultra tidlig slår ut ved hcg 5-10 og tidlig 25.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Er bare den vanligeClearblue har to digitale, tidlig og ultra tidlig. Ultra tidlig slår ut ved hcg 5-10 og tidlig 25.
Dere får svar i morgenHvis du har en kiwi i nærheten så har de make sure strimmeltest der
Spennende! Hva tenker du/dere om planen? Husker du var interessert i flere uttak, men hvordan føles det nå som planen er spikret?Da blir det ingen innsett på meg, men nytt uttak i september med oppstart om ca. et par uker. håper på flere egg denne runden, skal starte med Menopur denne gangen. Fikk ikke noe særlig forklaring på hvorfor vi burde ha et uttak til i stedet for å sette inn, men at det var legens anbefalinger... Så da får vi bare avvente å se
Hvilken lørdag? Før uttak (17 aug)?Omg!!!!!! Positivt!!!!!!!!! Kan det være feil???? Tok Ovitrelle på lørdag
Hurra! Dette var oppmuntrende lesning. Krysser fingrene for at mange overlever til frys, i tillegg til det du har fått satt inn!Her ble det intet mindre enn 18 egg denne runden! Vesentlig mer enn tidligere runder, så nå krysser jeg bare fingrene for at noen overlever uka
Ja, denne runden har vært helt utrolig bra start på i forhold til de andre! Jeg håper virkelig det funker nå nesten litt skummelt at det har gått så bra til nå, da får man litt høye forventninger til frys og frøet i magen.Hurra! Dette var oppmuntrende lesning. Krysser fingrene for at mange overlever til frys, i tillegg til det du har fått satt inn!
Jeg begynner med medisiner nå i midten av september, venter bare på mensen.
GratulererOmg!!!!!! Positivt!!!!!!!!! Kan det være feil???? Tok Ovitrelle på lørdag
Gratulerer!!
Jeg skulle ønske jeg kunne si ja til det. Men skulle ta en halv dose Ovitrelle lørdag 23. Så jo. Kan være det. Men tester igjen på mandag. Å fått legetime.Yeah!! Det kan ikke være ovitrielle hvis du tok sprøyta 17 aug.
Jeg skulle ønske jeg kunne si ja til det. Men skulle ta en halv dose Ovitrelle lørdag 23. Så jo. Kan være det. Men tester igjen på mandag. Å fått legetime.
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Gratulerer!! Jeg synes du hadde gitt opp litt tidlig tidligere i ukenJeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Herregud så gøy, gratulerer!Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Brukte Metode. Tror kanskje jeg drikker så mye vann at urinen er for uttynnet, må være noe sånt. Fikk litt tydeligere utslag på stimmelen i ettermiddag, men i morges var den nesten helt blank, liten skygge.Brukte du RFSU sine?
Også HCG på 122 da! Det er jo kjempehøyt!Brukte Metode. Tror kanskje jeg drikker så mye vann at urinen er for uttynnet, må være noe sånt. Fikk litt tydeligere utslag på stimmelen i ettermiddag, men i morges var den nesten helt blank, liten skygge.