August 2024

Da blir det ingen innsett på meg, men nytt uttak i september med oppstart om ca. et par uker. :) håper på flere egg denne runden, skal starte med Menopur denne gangen. Fikk ikke noe særlig forklaring på hvorfor vi burde ha et uttak til i stedet for å sette inn, men at det var legens anbefalinger... Så da får vi bare avvente å se :oops:
Spennende! Hva tenker du/dere om planen? Husker du var interessert i flere uttak, men hvordan føles det nå som planen er spikret?

Veldig spennende uansett, gleder meg til å følge med :)
 
Last edited:
1000004738.jpg
 
Her ble det intet mindre enn 18 egg denne runden! Vesentlig mer enn tidligere runder, så nå krysser jeg bare fingrene for at noen overlever uka :Heartpink
Hurra! Dette var oppmuntrende lesning. Krysser fingrene for at mange overlever til frys, i tillegg til det du har fått satt inn! :Heartred

Jeg begynner med medisiner nå i midten av september, venter bare på mensen.
 
Hurra! Dette var oppmuntrende lesning. Krysser fingrene for at mange overlever til frys, i tillegg til det du har fått satt inn! :Heartred

Jeg begynner med medisiner nå i midten av september, venter bare på mensen.
Ja, denne runden har vært helt utrolig bra start på i forhold til de andre! Jeg håper virkelig det funker nå :Heartpink nesten litt skummelt at det har gått så bra til nå, da får man litt høye forventninger til frys og frøet i magen.

Masse lykke til med forsøket, jeg skal krysse fingrene for deg!
 
Jeg skulle ønske jeg kunne si ja til det. Men skulle ta en halv dose Ovitrelle lørdag 23. Så jo. Kan være det. Men tester igjen på mandag. Å fått legetime.

Ah okei, ja da kan det jo være, men halv dose. Tja, hel dose bruker jo 10 dager på å være ute av kroppen, da ville man kanskje tenkt at halv var ute etter 5? Det henger ofte i da og gir skyggestreker på strimmeltest, men synes det er litt rart å få positiv på den digitale der. Du kan jo sjekke med strimmel og se hvor sterke den er..
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)

Hurra!! Gratulerer!!
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)

Brukte du RFSU sine?
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Gratulerer!! Jeg synes du hadde gitt opp litt tidlig tidligere i uken :laughing002
 
Jeg er i sjokk etter at jeg har fått svar på blodprøvene i dag 10 dager etter innsett som viste en HCG på 122! Jeg har ikke hatt noe tydelig utslag på strimmeltestene, enda jeg brukte de som skal kunne måle HCG på 10! Jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok blodprøven i dag. Det har ikke helt sunket inn at jeg tydeligvis er gravid(??!!)
Herregud så gøy, gratulerer!
 
Brukte Metode. Tror kanskje jeg drikker så mye vann at urinen er for uttynnet, må være noe sånt. Fikk litt tydeligere utslag på stimmelen i ettermiddag, men i morges var den nesten helt blank, liten skygge.
Også HCG på 122 da! Det er jo kjempehøyt!
 
Back
Topp