August 2023

Litt stresset over hvordan jeg skal komme meg fra Gardemoen til Rikshospitalet imorgen når togene står pga flom, men det løser seg forhåpentligvis.. Har bare en time på meg, og det pleier å gå bra men kanskje ikke akkurat i ekstremvær :bored:

Uff da, ikke kjekt med en slik stressfaktor. Håper det ordner seg :Heartred

Litt stresset over hvordan jeg skal komme meg fra Gardemoen til Rikshospitalet imorgen når togene står pga flom, men det løser seg forhåpentligvis.. Har bare en time på meg, og det pleier å gå bra men kanskje ikke akkurat i ekstremvær :bored:
Ånei! Kjipt med unødvendige stressfaktorer! Gikk det greit? :Heartpink

Her var de også veldig positive sist gang (alt var perfekt, og embryoet var gen-testet og skulle være levedyktig). Snakk om stor fallhøyde! Prøver derfor å senke forventningene denne gangen for blir ganske utslitt av alt dette.

Når hadde du innsett?
Jeg hadde innsett 03.08. Så det er nok enda litt tidlig å kjenne noe.

Kan du få taxi fra pasientreiser?

Kanskje du har rett <3 Det var i alle fall en veldig spesiell og varm følelse, jeg tenkte bare det måtte være vesken. Men må innrømme at det føltes ganske magisk. Jeg blir glad av å tenke på det. Drømmer har jeg også hørt kan være positivt tegn, men det var jo ikke noe kjekt innhold, hjelpes. Håper du får hvile litt ekstra ut i dag
Ja, det var ganske ekkelt når det holdt på, men jeg kom over det raskt. Ja, drømmer kan være et godt tegn, men jeg våger ikke å stole på det. Jeg må bare smøre meg med tolmodighet en uke til :banghead:

Da er vi endelig igang igjen. Jeg kan oppdateres litt:

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - IVF#5 Duostim - Meriofert, Fyremadel, Gonapeptyl - oppstart ca uke 33

Venter på mens, men hadde en cyste, så mensen blir nok litt forsinket. Skal igang med duostim, så det blir to egguttak og ingen innsett. Krysser fingrene for at noe er bra nok til å fryses!

BD4820F5-0A48-4FFF-ACBC-164F41954280.jpeg

Kjøpte dette smykket rett før jeg fikk bildet av embryoet før innsett i går. Sammentreff?

Hei alle kjente og ikke kjente :)
Da var det endelig august og jeg skal ha fryseforsøk. Trodde jeg måtte vente til september fordi jeg fikk mensen i går og Livio åpnet ikke før i går etter ferie, men de ringte i dag og sa jeg skulle få prøve i naturlig syklus - så da var jo saken grei :) UL kontroll tirsdag, og jeg skal begynne med eggløsningstester på mandag.

Drikkeflaske - B1 - Livio - FER1 av IVF3 i naturlig syklus - cyclogest.

Hei alle kjente og ikke kjente :)
Da var det endelig august og jeg skal ha fryseforsøk. Trodde jeg måtte vente til september fordi jeg fikk mensen i går og Livio åpnet ikke før i går etter ferie, men de ringte i dag og sa jeg skulle få prøve i naturlig syklus - så da var jo saken grei :) UL kontroll tirsdag, og jeg skal begynne med eggløsningstester på mandag.

Drikkeflaske - B1 - Livio - FER1 av IVF3 i naturlig syklus - cyclogest.
Glemte å skrive at jeg er 33 år :)

Cd 13 og fremdeles negativ eltest! Tok en råsjans med å ikke bestille kontroll før cd 14, men nå er jeg så glad for det. Mest trolig betyr det at jeg slipper en kontroll nr to. Vi får se i morgen :)
Noen ganger er det lov å ha litt flaks?

Har vært på kontroll idag og er godt nedregulert :) Godt å vite at hetetoktene ikke er forgjeves! Jeg starter med menopur på fredag (veldig glad for å ha nådd egenandelen, for en pris på den :wideyed:), og så blir det kontroll fredag i neste uke. Jeg har veldig blandete følelser. Litt håp, men merker at jeg forbereder meg på skuffelser etter alle nedturer så langt.

Har vært på kontroll idag og er godt nedregulert :) Godt å vite at hetetoktene ikke er forgjeves! Jeg starter med menopur på fredag (veldig glad for å ha nådd egenandelen, for en pris på den :wideyed:), og så blir det kontroll fredag i neste uke. Jeg har veldig blandete følelser. Litt håp, men merker at jeg forbereder meg på skuffelser etter alle nedturer så langt.
Godt å være et steg videre! Krysser fingre for at det blir gode resultat :love7

Så bra alt er bra så langt. Får håpe det går hele veien.

I dag kan jeg selv melde om kraftige gråtebyger. Måtte finne meg en dårlig film for å få det ut..

Back
Topp