August 2023

CD10 her, under 3 uker til oppstart. Kjenner at EL nærmer seg og jeg begynner å bli skikkelig oppblåst som vanlig.
Veldig spent på om oppblåstheten blir enda verre under stimulering.. :dead:
Ellers har jeg hentet ut medisinene og alt er klart til oppstart.

Ha en fin kveld! :)
Så gøy at det snart skjer noe hos dere og. Jo, man kan bli mer oppblåst under stimulering. Husker jeg ble gratulert med baby på vei, da var jeg under stimulering sist. Husker jeg ikke syntes det var veldig kult. Jeg var jo fullt klar over at jeg var oppblåst og at det kunne se ut som en gravidmage, men likevel..

Så gøy at det snart skjer noe hos dere og. Jo, man kan bli mer oppblåst under stimulering. Husker jeg ble gratulert med baby på vei, da var jeg under stimulering sist. Husker jeg ikke syntes det var veldig kult. Jeg var jo fullt klar over at jeg var oppblåst og at det kunne se ut som en gravidmage, men likevel..
Slike kommentarer er ikke ok :shifty: Skjønner ikke hva folk tenker…

Ja, det blir godt å endelig komme i gang :) I mellomtiden er det spennende å lese oppdateringer fra dere som er i gang :Heartred

Slike kommentarer er ikke ok :shifty: Skjønner ikke hva folk tenker…

Ja, det blir godt å endelig komme i gang :) I mellomtiden er det spennende å lese oppdateringer fra dere som er i gang :Heartred
Nei, jeg har lært opp mine kretser rundt slike kommentarer etter at jeg har slitt med å bli gravid selv.

Forhåpningsfull - 29 år - B2 - St Olavs - Fryseforsøk i naturlig syklus med blasto fra sist - innsett midten/slutten av august

Vi satser på at mensen kommer snart, og at vi får satt inn i august! Mini er snart 10 mnd, og vi håper veldig på to tette ❤️ Heldig som har hele 9 blasto på frys fra forrige runde.

Dagens telefon fra klinikken kunne rapportere om fortsatt to embryo som koser seg og utvikler seg som de skal. Jeg ber til høyere makter om at dette holder hele veien :smiley-angelic001. Å klare tre barn på tre forsøk er vel for godt til å være sant, men jeg har et håp!

Velkommen hit, og lykke til!
Den timen dere har, er det den første på KK? I så fall bør dere belage dere på litt lengre ventetid før oppstart. De pleier å ha en samtale før oppstart hvor de forteller om prosessen og viser dere litt om medisinene. Etter det kan det være noen mnd ventetid før dere får komme til.
Jeg krysser fingrene for at dere kommer kjapt i gang.
Hei, dette er andre timen vår der jeg skal få opplæring i sprøytesetting og vi skal skrive under avtalen :) har hatt første timen der vi fikk utredet infertiliteten og gått igjennom hva som kom til å skje videre:)

Hei, dette er andre timen vår der jeg skal få opplæring i sprøytesetting og vi skal skrive under avtalen :) har hatt første timen der vi fikk utredet infertiliteten og gått igjennom hva som kom til å skje videre:)
Så bra. Da er nok ventetiden en del kortere enn om det var første samtale :Heartred

Det blir ikke forsøk på oss i august. Juli-menstruasjonen var sen, og det plasserer augustsyklusen senere enn antatt, og potensielt innsett til midt i en jobbreise og en hektisk periode. Ikke har jeg fått gjort gastroskopi heller, selv om frist for behandling var for 2 uker siden. Vi satser på september i stedet.

Det blir ikke forsøk på oss i august. Juli-menstruasjonen var sen, og det plasserer augustsyklusen senere enn antatt, og potensielt innsett til midt i en jobbreise og en hektisk periode. Ikke har jeg fått gjort gastroskopi heller, selv om frist for behandling var for 2 uker siden. Vi satser på september i stedet.
Det var trist. Det er en alt oppslukende prosess, så det kan være lurt å ikke ha for mange baller i luften når man skal inn i det. Høres fornuftig ut å vente litt til. Jeg krysser fingrene for oppstart og full klaff i september :Heartred

Skal endre listen :] lykke til i september

Oppdatering fra dagens time på Riks: Positiv digital eggløsningstest i dag tidlig, og folikkelen hadde vokst til 23 mm i dag. Fremdeles slimhinne på ca 9. Så da planlegger de innsett på mandag. Kjempedeilig å bare komme så langt for min del, opplever mye mer ro rundt prosessen uten progynova. Nå venter jeg på eggløsningssmerter, og gleder meg masse til mandag.

Endelig begynner jeg å kjenne på en slags godfølelsen av å snart være i gang. Jeg har gått og gruet meg grønn i flere mnd på ny runde med møkkamedisiner og møkkasvangerskap.. og nå kjenner jeg litt sommerfugler i magen og litt håp. Neste uke dere! Whoop!
Men det har altså vært helt MAGISK å ikke ha mens de siste mnd!

Så kjedelig å måtte vente :bored:
Masse lykke til i september, når den tid kommer :Heartpink

Nå er syklus 4 dager senere enn normalt! Det er sååå typisk når man klør i fingrene etter å komme i gang. Pleier ALLTID ha 28 dager i naturlig syklus, men mulig det er fordi det er første syklus etter uttak :meh:
Har iallefall startet på metformin nå, 3 tabletter om dagen(etter gradvis opptrapping), og magen er krise. :knegg:

Nå er syklus 4 dager senere enn normalt! Det er sååå typisk når man klør i fingrene etter å komme i gang. Pleier ALLTID ha 28 dager i naturlig syklus, men mulig det er fordi det er første syklus etter uttak :meh:
Har iallefall startet på metformin nå, 3 tabletter om dagen(etter gradvis opptrapping), og magen er krise. :knegg:
Jeg pleier også å få lengre syklus i den første som kommer etter uttak. Jeg har normalt 27 dagers syklus og nå forrige ble 32 dager. Så da får du det kanskje i morgen da? Krysser fingrene for at det braker løs sånn at du får komme i gang.

Da vi kom på klinikken i dag var det ett egg igjen. Det andre hadde begynt å utvikle seg feil, så da satser vi på det ene. Det er jo bare ett som skal til..

Da vi fik se egget på skjermen ble jeg forelsket med en gang, det er jo helt tussete! Nå skal jeg bare følge samme oppskrift som sist. Hvile og tur hver dag frem til jobben er i gang igjen.

Back
Topp