ÅååhVar på TUL i dag og fikk se og høre et bankende hjerte på en 11 mm liten bamsemums
Termin 17. mai - foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååhVar på TUL i dag og fikk se og høre et bankende hjerte på en 11 mm liten bamsemums
Termin 17. mai - foreløpig
Så utrolig trist. Ønsker dere alt godt videreHer fikk jeg se tom fostersekk på skjermen. Så da er jeg ikke gravid lenger. Aner ikke når vi kan prøve igjen. Men tror jeg tar meg en pause fra forum nå.
Det er så utrolig trist, kjære degHer fikk jeg se tom fostersekk på skjermen. Så da er jeg ikke gravid lenger. Aner ikke når vi kan prøve igjen. Men tror jeg tar meg en pause fra forum nå.
Sender masse varme tanker til deg i denne vonde tiden Jeg vet så inderlig godt hvordan det er å grue seg til den aborten.. Det var jo ikke sånn det skulle bli så urettferdig!Gruer meg sånn til aborten. Er glad det skal skje på sykehus iallefall. Jeg hadde vært livredd om jeg hadde måttet gå gjennom det hjemme.
Så fantastisk SofiaHadde aldri i livet trodd vi skulle komme oss til uke 12
Å så fantastisk å se, gratulerer SofiaHadde aldri i livet trodd vi skulle komme oss til uke 12
Gratulerer så mye!Hadde aldri i livet trodd vi skulle komme oss til uke 12