August 2023

Jeg kan settes på ikke gravid. Hyggelig at så mange har blitt gravide denne måneden her! Heier på hver og en av dere i dette forumet❤️ Håper det lykkes snart for meg og dere andre som ikke fikk positiv test.

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - FET1 av IVF3 - cyclogest og prednisolon.
Stor klem til deg :Heartred Masse lykke til neste runde:Heartred

Prøver å puste med magen, og psyker meg opp til ny blodprøve i dag. :nailbiting: Den mååå bare være over 20:banghead:
Kan ellers melde om et skyyyhøyt stressnivå. Disse testene stresser meg vanvittig og i tillegg skal vi gifte oss på lørdag :nailbiting:

Dagens test, 12dpo:nailbiting:
Superfin test jo!! :love7

Og gratulerer så mye med bryllup på lørdag! ❤️

Hvor mange dpo er du? :Heartred
10. Har aldri fått positiv test senere, men det er forsåvidt ikke umulig. Jeg hadde virkelig troen siden jeg ble gravid på de andre to ferskforsøkene. Men det er jo ingen garanti.. Jeg gir det noen dag til innen jeg gir opp denne runden, men har ingen god følelse. Tester med makesure og de slår jo ut ved ganske lav hcg.

Litt farget utflod idag 11dpo. Mest sannsynlig er mensen på vei. Muligens sein implantasjon, men det lover jo ikke så bra det heller. Veldig lei meg og føler det blir tøft å mobilisere til ny runde. Har tidligere avtalt med lege å prøve fryseinnsett i helt naturlig syklus hvis dette ikke går, så det blir i hvert fall noe nytt. Det blir i november eller desember hvis det er ledig...

Litt farget utflod idag 11dpo. Mest sannsynlig er mensen på vei. Muligens sein implantasjon, men det lover jo ikke så bra det heller. Veldig lei meg og føler det blir tøft å mobilisere til ny runde. Har tidligere avtalt med lege å prøve fryseinnsett i helt naturlig syklus hvis dette ikke går, så det blir i hvert fall noe nytt. Det blir i november eller desember hvis det er ledig...
Veldig slitsomt, mange klemmer til deg :Heartbigred

Sender deg en stor klem ❤️ Håper «bare» det er festeblødning.

Jeg kan nok settes på "ikke gravid". Ser ut som jeg har hatt en kjemisk, med positive tester fra søndag, men som gradvis ble svakere. I dag spotter jeg, så mensen er nok rett rundt hjørnet. Det ble en særdeles kortvarig glede, men likevel, fikk i det minste se to rosa streker for første gang på evigheter. Blir vel nytt forsøk i oktober på meg da. Lykke til alle andre, håper det blir flere spirer her :Heartred

Måtte ta en test i dag tidlig bare for å prøve, jeg var så innstilt på at det skulle stå "ikke gravid" siden det har stått det alle gangene, men så var den positiv :wideyed: men jeg venter til jeg får svar på blodprøven på tirsdag før jeg setter meg på gravid i tilfelle :)
20230908_101449.jpg

Sender deg en klem :Heartred:Heartred

Jeg kan nok settes på "ikke gravid". Ser ut som jeg har hatt en kjemisk, med positive tester fra søndag, men som gradvis ble svakere. I dag spotter jeg, så mensen er nok rett rundt hjørnet. Det ble en særdeles kortvarig glede, men likevel, fikk i det minste se to rosa streker for første gang på evigheter. Blir vel nytt forsøk i oktober på meg da. Lykke til alle andre, håper det blir flere spirer her :Heartred
Sender deg en klem :Heartred:Heartred

Sender deg en god klem og håper du gjør noe fint for deg selv de neste dagene tror absolutt fryseforsøk i naturlig syklus kan være verdt å prøve :Heartred

Så leit :Heartred Men har også tenkt som deg når jeg har hatt en kjemisk. Det er tross alt bedre enn ingenting:Heartred

Hei :Heartred
Jeg er helt ny i forumet, og litt usikker på hvor eller hva jeg skal skrive. Vi har vært prøvere i over 1 år, før vi ble henvist til IVF i år. Har nå har vært igjennom første egguttak der vi fikk 6 på frys, der det første ble satt inn på fredag. Venter nå i spenning på å kan teste (føles som 200 dager til). Går på Linitus, så symptomene er der allerede. Skal teste fredag 25. Siden det er første egginnsett prøver jeg å ikke ha for høye forhåpninger, men det er vanskelig :happy: Hos oss var det mannen som gjør at vi måtte i gang med IVF, derfor er kanskje håpet enda større på at det skal klaffe. En berg- og dalbane av tanker og følelser er det i allefall. Men ville si hei her inne.
Lykke til 3 forsøk her, skal sette inn 4 på mandag

Back
Topp