August 2023

Sender deg en god klem og håper du gjør noe fint for deg selv de neste dagene tror absolutt fryseforsøk i naturlig syklus kan være verdt å prøve :Heartred
Takk, det tror jeg også. Har aldri prøvd å bli gravid uten medisiner, ved IUI var det letrozol, fostimon og ovitrelle. Egentlig skal jeg ikke trenge noe av dette.. Men vi får se. Håper dere får en fantastisk dag idag og gratulerer masse med spiren :love7

Tror jeg skal kjøpe meg et par øl selv. 13dpo og helt blenda så jeg gidder ikke engang håpe noe mer :rolleyes:
Neste er siste for oss.
Foreløpig en evighet til fredag og testdag.
Føler med deg ❤️ Det må være ekstra tufft at det bare er en igjen. Føler du også at det samtidig blir litt ok å blir ferdig? Jeg er der. Det blir nok skikkelig tøft å legge dette ønsket fra seg, men klarer heller ikke å stå i det så mye lengre. Vil tilbake til å leve livet (høres sikkert dramatisk ut men tror at dere her skjønner hva jeg mener).

Jeg er bare 12 dpo, men med blenda tester og blødning så ser jeg ikke noe håp for denne runden. Føler på kroppen at jeg ikke er gravid.

Føler med deg ❤️ Det må være ekstra tufft at det bare er en igjen. Føler du også at det samtidig blir litt ok å blir ferdig? Jeg er der. Det blir nok skikkelig tøft å legge dette ønsket fra seg, men klarer heller ikke å stå i det så mye lengre. Vil tilbake til å leve livet (høres sikkert dramatisk ut men tror at dere her skjønner hva jeg mener).

Jeg er bare 12 dpo, men med blenda tester og blødning så ser jeg ikke noe håp for denne runden. Føler på kroppen at jeg ikke er gravid.
Ja, jeg kjenner at det er riktig å bli ferdig. Alt står på vent, så kjenner følelsen!

Når man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup :knegg:

Vedlegg

• F1B7610E-344B-4B96-A063-F0857EEC116F.png
    F1B7610E-344B-4B96-A063-F0857EEC116F.png
    4,9 MB · Visninger: 163
Delte denne i tempegruppa som ligger i forumet også, men syntes det er litt fascinerende!

Kjempedupp i temp den dagen jeg fikk positiv EL-test, og tydelig forhøyet temp etter innsett + en liten festedipp dagen før jeg testet positivt:nailbiting: Sluttet med progesteron for et par dager siden, og der ser jeg at temp har sunket litt også - noe som er veldig vanlig da det kan gi unaturlig høy temp.

Flere her som følger med? Jeg bruker kun Apple Watch sin temp funksjon, men funker jo dritbra :happy:
IMG_9292.jpeg

Back
Topp