Jeg kan settes på ikke gravid. 3 sjanser igjen. Ikveld skal jeg ta meg et stort glass vin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det tror jeg også. Har aldri prøvd å bli gravid uten medisiner, ved IUI var det letrozol, fostimon og ovitrelle. Egentlig skal jeg ikke trenge noe av dette.. Men vi får se. Håper dere får en fantastisk dag idag og gratulerer masse med spirenSender deg en god klem og håper du gjør noe fint for deg selv de neste dagene tror absolutt fryseforsøk i naturlig syklus kan være verdt å prøve
Tror jeg skal kjøpe meg et par øl selv. 13dpo og helt blenda så jeg gidder ikke engang håpe noe merJeg kan settes på ikke gravid. 3 sjanser igjen. Ikveld skal jeg ta meg et stort glass vin.
Føler med deg Det må være ekstra tufft at det bare er en igjen. Føler du også at det samtidig blir litt ok å blir ferdig? Jeg er der. Det blir nok skikkelig tøft å legge dette ønsket fra seg, men klarer heller ikke å stå i det så mye lengre. Vil tilbake til å leve livet (høres sikkert dramatisk ut men tror at dere her skjønner hva jeg mener).Tror jeg skal kjøpe meg et par øl selv. 13dpo og helt blenda så jeg gidder ikke engang håpe noe mer
Neste er siste for oss.
Foreløpig en evighet til fredag og testdag.
Ja, jeg kjenner at det er riktig å bli ferdig. Alt står på vent, så kjenner følelsen!Føler med deg Det må være ekstra tufft at det bare er en igjen. Føler du også at det samtidig blir litt ok å blir ferdig? Jeg er der. Det blir nok skikkelig tøft å legge dette ønsket fra seg, men klarer heller ikke å stå i det så mye lengre. Vil tilbake til å leve livet (høres sikkert dramatisk ut men tror at dere her skjønner hva jeg mener).
Jeg er bare 12 dpo, men med blenda tester og blødning så ser jeg ikke noe håp for denne runden. Føler på kroppen at jeg ikke er gravid.
Gratulerer så masse!!Jeg tror du kan sette meg på gravid, kjære @Høsteple
IKM var i går.
HCG målinger;
10dpo 10
12dpo 26
14dpo 60
Åååå fine du! håper du hadde en fantastisk dag! GratulererNår man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Gratulerer med bryllupsdagen Så vakkerNår man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Så vakker Gratulerer så mye med bryllupsdagenNår man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Gratulerer så mye!!Når man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Gratulerer så mye! Gravid og nygift - snakk om lykkerusNår man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Gratulerer så mye!Når man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Gratulerer så mye med bryllupsdagenNår man prøver å kamuflere at man ikke drikker alkohol i sitt eget bryllup
Sender deg en stor klemBare å sette meg på negativt, gidder ikke håpe mer.