Skal spørre de om jeg kan utsette den litt. Har jo aldri EL før CD14, så egentlig tullete å bruke tid på en så tidlig ultralydHurra! Ja d får en si, jeg er på cd 8 og skal ha kontroll 10/8 måtte bare bli slik pga ferie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal spørre de om jeg kan utsette den litt. Har jo aldri EL før CD14, så egentlig tullete å bruke tid på en så tidlig ultralydHurra! Ja d får en si, jeg er på cd 8 og skal ha kontroll 10/8 måtte bare bli slik pga ferie.
Forstår godt hva du mener, samme her. Det hadde garantert betydd å måtte ha ny ultralyd for min egen del.Skal spørre de om jeg kan utsette den litt. Har jo aldri EL før CD14, så egentlig tullete å bruke tid på en så tidlig ultralyd
Hvis du har crypho så send bare inn der. De jobber faktisk i helg også nåDa kom endelig mens på cd 53 Vært helt stabil siden fødsel, også skal den være så lang nå før fryseforsøk. Ja,ja!
Det må vel ringes inn på mandag, regner jeg med? St olavs.
Sant! Får melde inn der. TakkHvis du har crypho så send bare inn der. De jobber faktisk i helg også nå
Heia heia lille egget! Krysser fingrene for at det går veienJeg kan settes på ruger
(Nå skal jeg spise pomfri )
Krysser alt jeg kan <3 kos deg med pomfrienJeg kan settes på ruger
(Nå skal jeg spise pomfri )
Hodet mitt går også alle veier, selv om jeg selvsagt ikke har noen symptom under 24 timer etter innsett. Denne prosessen er det mest spesielle jeg har opplevd, så fornuften får ikke helt henge med tror jeg. Et eksempel: da embryo ble sprøytet inn kjente jeg på en slags varme i livmoren, den vesken de bruker var nok varmere enn meg. Ergo må embryo ha dødd nå, fordi jeg var for kald. Velkommen til mitt hode. Jeg prøver å møte de rare tankene med omsorg, og håper dagene går fort.Jeg er så ute for tiden.. Her kjenner jeg på hundre symptomer, vel vitende at alle kan være fake!
Hodet mitt sier at det har funket, men fornuften sier at jeg ikke må slippe gleden løs, det kan være bivirkninger av cyclogest.
Jeg har to innsett bak meg, og begge har jo gitt baby. Denne gangen må jeg dra meg selv ned fordi jeg vet at det er en stor mulighet for at vi ikke er like heldig denne gangen. Jeg er eldre, tyngre, og ja, den generelle risikoen for at det ikke går.
Ja, sånn er det. Man lager sef tanker om alt mulig rart. Den væsken var nok ikke mye varmere enn din kroppstemperatur, men du kjente muligens straks på en morsfølelse, sånn som jeg da jeg forelsket meg i den lille celleklumpen jeg så på skjermen. I natt hadde jeg to helt sinnsyke drømmer. En der jeg ble spunnet i et nett av edderkopper, og jo mer jeg ropte på hjelp, jo større edderkopper kom til. En annen at jeg skulle sove på et rom med krabber og sjødyr på gulvet. Altså det var vann der. Det skulle være små haier der og. Så velkommen til mitt rare natthodeHodet mitt går også alle veier, selv om jeg selvsagt ikke har noen symptom under 24 timer etter innsett. Denne prosessen er det mest spesielle jeg har opplevd, så fornuften får ikke helt henge med tror jeg. Et eksempel: da embryo ble sprøytet inn kjente jeg på en slags varme i livmoren, den vesken de bruker var nok varmere enn meg. Ergo må embryo ha dødd nå, fordi jeg var for kald. Velkommen til mitt hode. Jeg prøver å møte de rare tankene med omsorg, og håper dagene går fort.
Ååå, jeg krysser alt jeg har. På klinikken vår var legene veldig positive, og sa at dette veldig godt kan gå veien. Jeg prøver å henge meg opp i det, men da vil jo selvfølgelig fallhøyden bli mye større om det ikke går...Det er ikke lett å la være at tankene vandrer. Her så embryoet litt annerledes ut enn tidligere. Selv om doktoren sa det var et perfekt embryo driver jeg fremdeles å googler..
Har heldigvis mye som skjer den neste uka så håper tiden går fort (med et minimum av Google søk/lesing). Tenker å prøve å vente til 9 dager etter innsett med å teste (14dpo). Men tror ikke at det sitter denne gangen heller etter to år med søskenforsøk så har allerede medisinene klar til stimulering for neste syklus.
Kanskje du har rett <3 Det var i alle fall en veldig spesiell og varm følelse, jeg tenkte bare det måtte være vesken. Men må innrømme at det føltes ganske magisk. Jeg blir glad av å tenke på det. Drømmer har jeg også hørt kan være positivt tegn, men det var jo ikke noe kjekt innhold, hjelpes. Håper du får hvile litt ekstra ut i dagJa, sånn er det. Man lager sef tanker om alt mulig rart. Den væsken var nok ikke mye varmere enn din kroppstemperatur, men du kjente muligens straks på en morsfølelse, sånn som jeg da jeg forelsket meg i den lille celleklumpen jeg så på skjermen. I natt hadde jeg to helt sinnsyke drømmer. En der jeg ble spunnet i et nett av edderkopper, og jo mer jeg ropte på hjelp, jo større edderkopper kom til. En annen at jeg skulle sove på et rom med krabber og sjødyr på gulvet. Altså det var vann der. Det skulle være små haier der og. Så velkommen til mitt rare natthode
Her var de også veldig positive sist gang (alt var perfekt, og embryoet var gen-testet og skulle være levedyktig). Snakk om stor fallhøyde! Prøver derfor å senke forventningene denne gangen for blir ganske utslitt av alt dette.Ååå, jeg krysser alt jeg har. På klinikken vår var legene veldig positive, og sa at dette veldig godt kan gå veien. Jeg prøver å henge meg opp i det, men da vil jo selvfølgelig fallhøyden bli mye større om det ikke går...
Jeg har aldri testet før testdag, men denne gangen lurer jeg på når jeg tidligst kan teste, sikker allerede nå, men jeg holder meg litt til