Takk for kryssing Og like så for deg - herlig at det ser ut å passe bra med kontrollen!Godt å være et steg videre! Krysser fingre for at det blir gode resultat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for kryssing Og like så for deg - herlig at det ser ut å passe bra med kontrollen!Godt å være et steg videre! Krysser fingre for at det blir gode resultat
Krysser alt for degHar vært på kontroll idag og er godt nedregulert Godt å vite at hetetoktene ikke er forgjeves! Jeg starter med menopur på fredag (veldig glad for å ha nådd egenandelen, for en pris på den ), og så blir det kontroll fredag i neste uke. Jeg har veldig blandete følelser. Litt håp, men merker at jeg forbereder meg på skuffelser etter alle nedturer så langt.
Jeg har kommet lenger i svangerskapene med styrt syklus enn naturlig syklus, og jentungen er fra styrt syklusHei jeg har tidligere hatt 3 fryseinnsett i naturlig syklus. 2 av de med mine egne egg, siste med donoregg. Ble gravid på 2 av innsettene med mine egg men mistet, siste negativt. Nå vil de prøve styrt syklus selv om jeg har normal syklus selv. Eneste var at sist så satte de inn selv om folikkelen egentlig ikke var stor nok. Holdt på å bli avbrutt sist. Jeg har aldri hatt noe problem med å få bra nok slimhinne. Noen som har hatt bedre erfaring med styrt syklus enn med naturlig?
Tja, det hjalp faktisk ikke. Jeg er fortsatt et nervevrak. En trist tanke og tårene renner.. Du vet, når du kommer over noe du fikk av en du var glad i, så sørger man litt over det. Helt teit, men en sånn dag har jeg i dag. Godt jeg fortsatt har ferieTakk Uff, godt å få det ut! Håper du føler deg litt bedre etterpå.
Sender deg en stor klemTja, det hjalp faktisk ikke. Jeg er fortsatt et nervevrak. En trist tanke og tårene renner.. Du vet, når du kommer over noe du fikk av en du var glad i, så sørger man litt over det. Helt teit, men en sånn dag har jeg i dag. Godt jeg fortsatt har ferie
Så godt at du har ferie, ja! Jeg har også vært mer emosjonell enn vanlig de siste dagene. Men det er jo ikke så rart. Det er mye som står på spill i ivf-hormonkarusellen!Tja, det hjalp faktisk ikke. Jeg er fortsatt et nervevrak. En trist tanke og tårene renner.. Du vet, når du kommer over noe du fikk av en du var glad i, så sørger man litt over det. Helt teit, men en sånn dag har jeg i dag. Godt jeg fortsatt har ferie
Off, det høres ikke noe kjekt ut sender deg en klem og håper på at du får bedre dager snartTja, det hjalp faktisk ikke. Jeg er fortsatt et nervevrak. En trist tanke og tårene renner.. Du vet, når du kommer over noe du fikk av en du var glad i, så sørger man litt over det. Helt teit, men en sånn dag har jeg i dag. Godt jeg fortsatt har ferie
Ja, digg med fri mens det står på. Hadde det sist forsøk og, og det gikk bra. Jeg må innrømme at jeg har vært mer passiv denne gangen da været er helt elendig. Jeg har stilla og stella litt her hjemme, men det blir ikke helt mosjon..Så godt at du har ferie, ja! Jeg har også vært mer emosjonell enn vanlig de siste dagene. Men det er jo ikke så rart. Det er mye som står på spill i ivf-hormonkarusellen!
Takk I dag sitter jeg og med en følelse av at det ikke funket. Jeg tipper det er hormonene som spiller puss med meg, og det er vel sånn det skal være. I morgen blir allerede en bedre dagOff, det høres ikke noe kjekt ut sender deg en klem og håper på at du får bedre dager snart
Jeg deler også den følelsen, håpet og troen svinger fra dag til dag. Kjenner godt etter hele tiden i håp på en murring som jeg kan bruke som håp. 3dp5dt, og her er det helt stille. Ingen symptom. Men jeg vet jo at det ikke funker sånn, er vel ikke mulig å føle på seg om det har funket? Fint å minne seg selv på hormonene ja, de spiller nok en stor rolle her. Håper dagen er bedre i dag!Takk I dag sitter jeg og med en følelse av at det ikke funket. Jeg tipper det er hormonene som spiller puss med meg, og det er vel sånn det skal være. I morgen blir allerede en bedre dag
Det er absolutt ikke noe kjekt når tankene er så opp og ned. I dag har jeg fartet rundt etter frokost. Det hjelper litt. Jeg har endelig kjøpt meg plisségardiner, men fordi jeg ikke kan kutte rett må mannen hjelpe meg å kappe de før vi kan henge de opp.. Uansett, vi har snakket om de i to år, nå har jeg endelig kjøpt deJeg deler også den følelsen, håpet og troen svinger fra dag til dag. Kjenner godt etter hele tiden i håp på en murring som jeg kan bruke som håp. 3dp5dt, og her er det helt stille. Ingen symptom. Men jeg vet jo at det ikke funker sånn, er vel ikke mulig å føle på seg om det har funket? Fint å minne seg selv på hormonene ja, de spiller nok en stor rolle her. Håper dagen er bedre i dag!
Gratulerer med gardiner, deilig å bruke tiden til å utrette noe konkret! Jeg syns søndag høres ut som en god plan, med tanke på jobb og sånn. Både gode og dårlige nyheter må jo fordøyes. Jeg har blodprøve onsdag 16.08, mulig jeg også prøver meg på en test en dag eller to før det. Senest onsdag morgen. Jeg trodde det skulle bli så vanskelig å la være å teste, men det er faktisk motsatt. Har tidlig test strimmel fra babyplan, og en clearblue digital til overs om strimmelen ser positiv ut/ eller jeg trenger å se bokstavene for å bekrefte «ikke gravid».Det er absolutt ikke noe kjekt når tankene er så opp og ned. I dag har jeg fartet rundt etter frokost. Det hjelper litt. Jeg har endelig kjøpt meg plisségardiner, men fordi jeg ikke kan kutte rett må mannen hjelpe meg å kappe de før vi kan henge de opp.. Uansett, vi har snakket om de i to år, nå har jeg endelig kjøpt de
Jeg tok også mot til meg og kjøpte grav.test i dag. Jeg kjøpte dobbel, så kan jeg teste søndag også. Da har jeg litt tid på meg til å fordøye mulig dårlig nyhet før jobb. Jeg begynner mandag, men testdag er tirsdag. Det er kjipt å gå på jobb rett etter å evt ha testet negativt.. To dager før bør jo gå greit når uttaket var mandag 31, altså 13 dg siden på søndag? Jeg hadde lyst å teste i str, emn turte ikke likevel
Hvorfor ikke prøve, tenker jeg statistisk sett er det like gode sjanser, men selvsagt kjedelig å gå på østrogen og progesteron så lenge.Hei jeg har tidligere hatt 3 fryseinnsett i naturlig syklus. 2 av de med mine egne egg, siste med donoregg. Ble gravid på 2 av innsettene med mine egg men mistet, siste negativt. Nå vil de prøve styrt syklus selv om jeg har normal syklus selv. Eneste var at sist så satte de inn selv om folikkelen egentlig ikke var stor nok. Holdt på å bli avbrutt sist. Jeg har aldri hatt noe problem med å få bra nok slimhinne. Noen som har hatt bedre erfaring med styrt syklus enn med naturlig?
Hva mente du med å gå på østrogen og progesteron så lenge? Fra 5 dager før innsett så skulle jeg bare ta albyl e og prednisolon og cyclogest.Hvorfor ikke prøve, tenker jeg statistisk sett er det like gode sjanser, men selvsagt kjedelig å gå på østrogen og progesteron så lenge.