Leste nå at jeg må bruke østrogen i flere uker. Takk for at du svarte litt nytt med styrt syklusHvorfor ikke prøve, tenker jeg statistisk sett er det like gode sjanser, men selvsagt kjedelig å gå på østrogen og progesteron så lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste nå at jeg må bruke østrogen i flere uker. Takk for at du svarte litt nytt med styrt syklusHvorfor ikke prøve, tenker jeg statistisk sett er det like gode sjanser, men selvsagt kjedelig å gå på østrogen og progesteron så lenge.
Styrt syklus er jo å tilføre østrogen slik at du ikke har eggløsning. Du skal sikkert ta progynova. Dette må du gå på til eventuelt sv.skapsuke 10Hva mente du med å gå på østrogen og progesteron så lenge? Fra 5 dager før innsett så skulle jeg bare ta albyl e og prednisolon og cyclogest.
Kan jeg spørre hvorfor de ville ha avbrutt i Stavanger? Hvordan var slimhinna i dag? Krysser fingrene for at alt får etter planen og at det blir innsett neste ukeFor en dag! Kontroll hos medicus I Stavanger i dag - Gudbrandsdalen er stengt så Oslo gikk ut! Legen der sa at hvis jeg var pasient der ville de avbrutt, men trondheim får bestemme. Jeg har aldri hatt så god slimhinne, men har jo blitt gravid en drøss av ganger. Tok opp dette før vi skrev avtale med medicus, og det skulle ikke bli et problem sa de. Men blir jo urolig når legen i Stavanger sier så.
Heldigvis blir det innsett, torsdag om en uke, med forbehold om at de skal sjekke slimhinnen samme morgen før de setter inn Har også begynt på estradot for å booste slimhinnen. Har foreslått styrt (for da blir hinna bra), men de vil helst ikke det...
At slimhinnen var for smal. Men som legen der sa, de kjenner ikke meg og historien min. Og dette med smal slimhinne var veldig viktig for meg at medicus forstod, fordi det er så kjedelig å få avbrutt når neste syklus er helt likens. Så veldig happy med trondheim der altså, at de ikke bare avbryter den var 5.5 mm nå. Som oftest er den rundt 6 mm så jeg liker ikke at den er smalere enn "vanlig". Har vanligvis god effekt av estradot da. Merker stor forskjell på mensen I helt naturlig syklus og der jeg har brukt estradot etter eggløsningKan jeg spørre hvorfor de ville ha avbrutt i Stavanger? Hvordan var slimhinna i dag? Krysser fingrene for at alt får etter planen og at det blir innsett neste uke
Veldig bra at de forstår seg på slimhinnen din i Trondheim. Satser på at estradot gir det lille ekstraAt slimhinnen var for smal. Men som legen der sa, de kjenner ikke meg og historien min. Og dette med smal slimhinne var veldig viktig for meg at medicus forstod, fordi det er så kjedelig å få avbrutt når neste syklus er helt likens. Så veldig happy med trondheim der altså, at de ikke bare avbryter den var 5.5 mm nå. Som oftest er den rundt 6 mm så jeg liker ikke at den er smalere enn "vanlig". Har vanligvis god effekt av estradot da. Merker stor forskjell på mensen I helt naturlig syklus og der jeg har brukt estradot etter eggløsning
Jo takk, det var jo på tideGratulerer med gardiner, deilig å bruke tiden til å utrette noe konkret! Jeg syns søndag høres ut som en god plan, med tanke på jobb og sånn. Både gode og dårlige nyheter må jo fordøyes. Jeg har blodprøve onsdag 16.08, mulig jeg også prøver meg på en test en dag eller to før det. Senest onsdag morgen. Jeg trodde det skulle bli så vanskelig å la være å teste, men det er faktisk motsatt. Har tidlig test strimmel fra babyplan, og en clearblue digital til overs om strimmelen ser positiv ut/ eller jeg trenger å se bokstavene for å bekrefte «ikke gravid».
Nedregulering kan gjøre deg sliten, uten tvil. Det er lurt å lytte til kroppen i denne prosessen.Jeg er så utrolig trett og liksom sliten i hele kroppen Måtte gå hjem tidligere fra jobb idag. Det må være nedreguleringen. Håper at det blir bedre når jeg starter på menopur imorgen.
Husker og jeg ble så trøtt av nedreguleringen. Endte opp med sykemelding det forsøket med lang protokoll for jeg fungerte rett og slett ikke.Jeg er så utrolig trett og liksom sliten i hele kroppen Måtte gå hjem tidligere fra jobb idag. Det må være nedreguleringen. Håper at det blir bedre når jeg starter på menopur imorgen.
Åhh masse lykke til!For en dag! Kontroll hos medicus I Stavanger i dag - Gudbrandsdalen er stengt så Oslo gikk ut! Legen der sa at hvis jeg var pasient der ville de avbrutt, men trondheim får bestemme. Jeg har aldri hatt så god slimhinne, men har jo blitt gravid en drøss av ganger. Tok opp dette før vi skrev avtale med medicus, og det skulle ikke bli et problem sa de. Men blir jo urolig når legen i Stavanger sier så.
Heldigvis blir det innsett, torsdag om en uke, med forbehold om at de skal sjekke slimhinnen samme morgen før de setter inn Har også begynt på estradot for å booste slimhinnen. Har foreslått styrt (for da blir hinna bra), men de vil helst ikke det...
Så bra du fikk time et annet sted når veiene er som de er.For en dag! Kontroll hos medicus I Stavanger i dag - Gudbrandsdalen er stengt så Oslo gikk ut! Legen der sa at hvis jeg var pasient der ville de avbrutt, men trondheim får bestemme. Jeg har aldri hatt så god slimhinne, men har jo blitt gravid en drøss av ganger. Tok opp dette før vi skrev avtale med medicus, og det skulle ikke bli et problem sa de. Men blir jo urolig når legen i Stavanger sier så.
Godt å være i gang, men skjønne skuffelsen hvis du var forespeilet å få ut mange flere.Månen - 34- B1 - Klinikk Medicus - IVF1 - to avbrutte forsøk - Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - uttak 10/8: 3 egg - tilbakesetting 16. august
Da var vi i gang igjen. Er på vei hjem nå etter uttak. Håpet var 4-5 egg men de fikk bare 3, så spent på om det blir noe å sette tilbake. Utifra blodprøvene mine var målet 10-15 egg men det ble laaaangt under det, noe som er en skuffelse men det blir som det blir
Ui ja jeg får bare se an hvordan det utvikler seg. Nå har jeg nettopp tatt første dose menopur! Godt å være igangHusker og jeg ble så trøtt av nedreguleringen. Endte opp med sykemelding det forsøket med lang protokoll for jeg fungerte rett og slett ikke.
Håper du merker bedring med Menopur Jeg gjorde ikke det, syns hele det forsøket var slitsomt
Har vært sykemeldt alle mine tre forsøk med lang protokoll. Synarela har virkelig tatt knekken på meg. For min del ble det dessverre ikke bedre etter oppstart stimulering, men de sier jo det gjør det for de fleste, så jeg krysser fingrene for deg Men lytt til kroppen din iallefall, det er heftige saker disse hormoneneJeg er så utrolig trett og liksom sliten i hele kroppen Måtte gå hjem tidligere fra jobb idag. Det må være nedreguleringen. Håper at det blir bedre når jeg starter på menopur imorgen.
Så bra at Trondheim holder seg til «dealen» dere har, og kjører på likevel. Krysser fingrene for at estradot gjør susen og at slimhinna er innafor ved innsettAt slimhinnen var for smal. Men som legen der sa, de kjenner ikke meg og historien min. Og dette med smal slimhinne var veldig viktig for meg at medicus forstod, fordi det er så kjedelig å få avbrutt når neste syklus er helt likens. Så veldig happy med trondheim der altså, at de ikke bare avbryter den var 5.5 mm nå. Som oftest er den rundt 6 mm så jeg liker ikke at den er smalere enn "vanlig". Har vanligvis god effekt av estradot da. Merker stor forskjell på mensen I helt naturlig syklus og der jeg har brukt estradot etter eggløsning
Jeg hører ikke til her lenger, men jeg hadde 4 innsett i naturlig syklus der jeg ble gravid 2 av gangene men mistet. Det 5 og siste egget hadde jeg styrt syklus og da satt det hele veien så jeg har trua!Hei jeg har tidligere hatt 3 fryseinnsett i naturlig syklus. 2 av de med mine egne egg, siste med donoregg. Ble gravid på 2 av innsettene med mine egg men mistet, siste negativt. Nå vil de prøve styrt syklus selv om jeg har normal syklus selv. Eneste var at sist så satte de inn selv om folikkelen egentlig ikke var stor nok. Holdt på å bli avbrutt sist. Jeg har aldri hatt noe problem med å få bra nok slimhinne. Noen som har hatt bedre erfaring med styrt syklus enn med naturlig?
Enig, veldig takknemlig for detSå bra at Trondheim holder seg til «dealen» dere har, og kjører på likevel. Krysser fingrene for at estradot gjør susen og at slimhinna er innafor ved innsett
Ja.. det er stooor forskjell mellom 3 og 15.. imorgen ringer de for å si ifra om de ble befruktet. Håper virkelig det er gode nyheter, men kjenner meg litt pessimistisk. Men du har rett. Kvalitet er bedre enn kvantitet.Godt å være i gang, men skjønne skuffelsen hvis du var forespeilet å få ut mange flere.
Jeg kan bare komme med min erfaring som er at det er bedre med kvalitet enn kvantitet.