Poojenta
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Aprilspirene 2024❤️
Tusen takkGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer
Tusen takk! Det er barn nr 3, 13 hadde vært litt i overkantGratulerer!!! Er der virkelig B13, eller er det nr 3?
Velkommen til oss og masse lykke til! For de fleste går dette veldig bra, men det er selvsagt ekstra spenning knytt til første forsøkHei! Jeg er helt ny i ivf-verden, men har akkurat satt min første sprøyte etter en uke med progynova, og melder meg derfor inn her. Det blir spennende å se hvordan jeg reagerer på alle de ekstra hormonene
30ish - 32 - B2 - Hausken - IVF #1 - progynova, gonal f, fyremadel, gonapeptyl, ovitrelle - oppstart gonal f. 12.08
Gratulerer!!Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Oioioi! Hva er det jeg ser?Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
TakkOioioi! Hva er det jeg ser?
Krysser alt jeg har for at denne holder hele veien
Det ble hjemmeprøving likevel?
Wow krysser alt for at den sitter godt og hele veien!Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Lykke til! Velkommen skal du være.Hei! Jeg er helt ny i ivf-verden, men har akkurat satt min første sprøyte etter en uke med progynova, og melder meg derfor inn her. Det blir spennende å se hvordan jeg reagerer på alle de ekstra hormonene
30ish - 32 - B2 - Hausken - IVF #1 - progynova, gonal f, fyremadel, gonapeptyl, ovitrelle - oppstart gonal f. 12.08
Så gøy!! Gratulerer så myeSkjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Gratulerer så utrolig mye med positiv test Hurra!!Tusen takk! Det er barn nr 3, 13 hadde vært litt i overkant
Så fantastisk Litjmora satser på at det er denne som sitter!Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Så nydelig!Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Tusen takkGratulerer så utrolig mye med positiv test Hurra!!
Gratulerer så myeSkjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på detVis vedlegget 412298
Håper på gode nyheter i morgenCD12 i morgen og UL-kontroll. Foreløpig er testene laaaangt ifra positive