August 2023

Hei! Jeg er helt ny i ivf-verden, men har akkurat satt min første sprøyte etter en uke med progynova, og melder meg derfor inn her. Det blir spennende å se hvordan jeg reagerer på alle de ekstra hormonene:smiley-ashamed004

30ish - 32 - B2 - Hausken - IVF #1 - progynova, gonal f, fyremadel, gonapeptyl, ovitrelle - oppstart gonal f. 12.08

Hei! Jeg er helt ny i ivf-verden, men har akkurat satt min første sprøyte etter en uke med progynova, og melder meg derfor inn her. Det blir spennende å se hvordan jeg reagerer på alle de ekstra hormonene:smiley-ashamed004

30ish - 32 - B2 - Hausken - IVF #1 - progynova, gonal f, fyremadel, gonapeptyl, ovitrelle - oppstart gonal f. 12.08
Velkommen til oss og masse lykke til! For de fleste går dette veldig bra, men det er selvsagt ekstra spenning knytt til første forsøk :)

Skjønner pent lite akuratt nå. Har vært så uggen og svimmel i dag. Måtte ta 4 tester før jeg trodde på det
IMG_1853.jpeg

Oioioi! Hva er det jeg ser? :love7
Krysser alt jeg har for at denne holder hele veien:Heartpink

Det ble hjemmeprøving likevel? :love7
Takk ❤️
Nei det var jo ikke planen, hadde ubeskyttet sex det vi trodde var 8 dager før el. Mulig det ble 6 dager før, litt rar temp denne gangen så vanskelig å si. Deretter kun med kondom, så min teori er at en av dem ikke funka :facepalm:
Er jo utrolig glad, men samtidig redd for at det ikke går veien og at dette bare nok engang utsetter innsett. Men skal prøve å være optimistisk til det motsatte er bevist. Kanskje på det 6 skal det skje :smiley-ashamed008

Last edited:

Lykke til! Velkommen skal du være.

Back
Topp