De hadde 30% tilbud på tester nå på apotek1 her. Vet ikke om det gjelder alle i hele landet, men verdt å sjekke ut om man er på jakt etter digitale tester som jo koster en hel formue.
Jeg fikk kjøpt en 2 pakning nå. Må vente til i morgen med å ta den ene tror jeg. Hvis jeg ikke blir helt desperat i kveld og brenner av den da. Jeg har jo blitt helt testegal.
Tenkte å spare den siste til vi skal avsløre for svigermor hva som er på gang. Håper bare vi kommer så langt. Er fortsatt litt redd for kjemisk selv om testene stiger i styrke og det ikke er noe tegn til noe galt enn så lenge.
Jeg fikk kjøpt en 2 pakning nå. Må vente til i morgen med å ta den ene tror jeg. Hvis jeg ikke blir helt desperat i kveld og brenner av den da. Jeg har jo blitt helt testegal.

Håper så for spiren din også
gleder meg til å teste imorgen, da er jeg 9dpo ish 
Jeg tok en rfsu test. Akkurat de har jeg erfart at de slår ikke ut uten at du ER gravid. De er trege og streken kommer som regel ikke ordentlig fram før etter tiden man skal se på dem. Det kom strek godt innafor tiden nå, og streken var utvilsomt rosa. Den ble synlig på mobilkamera også. Sååå jepp nå tror jeg på det.