August 2023

De hadde 30% tilbud på tester nå på apotek1 her. Vet ikke om det gjelder alle i hele landet, men verdt å sjekke ut om man er på jakt etter digitale tester som jo koster en hel formue. :laughing002

Jeg fikk kjøpt en 2 pakning nå. Må vente til i morgen med å ta den ene tror jeg. Hvis jeg ikke blir helt desperat i kveld og brenner av den da. Jeg har jo blitt helt testegal. :biggrin Tenkte å spare den siste til vi skal avsløre for svigermor hva som er på gang. Håper bare vi kommer så langt. Er fortsatt litt redd for kjemisk selv om testene stiger i styrke og det ikke er noe tegn til noe galt enn så lenge.

Synes min som jeg tok nå var svakere, så nå var det rett ned i kjelleren igjen her :arghh:

Vedlegg

• 5E164191-7260-4C78-9B5E-9B0FAEE11855.jpeg
    5E164191-7260-4C78-9B5E-9B0FAEE11855.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 95
Jeg har en merkelig type kramper nedi magen. Det er bare på ene siden. Det startet opp sent i går kveld og har kommet og gått litt. Er ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig. Kan minne om ligament smerter når man nyser eller sånn. Forstår ikke helt hva som skjer nedi der. Flere som har sånn nå?
Jeg føler som om at jeg har mensen kramper om morningen :knegg: :happy8

Synes min som jeg tok nå var svakere, så nå var det rett ned i kjelleren igjen her :arghh:
Den ser helt fin ut. Vet det er lettere sagt enn gjort. Men prøv å tenk på at konsentrasjon av urin kan være ulik fra gang til gang og testene kan ha ulik mengde fargestoff. Det kan variere veldig i løpet av samme dagen. Ikke gi opp håpet enda. Du har sterkere strek enn meg. ❤️

Den ser helt fin ut. Vet det er lettere sagt enn gjort. Men prøv å tenk på at konsentrasjon av urin kan være ulik fra gang til gang og testene kan ha ulik mengde fargestoff. Det kan variere veldig i løpet av samme dagen. Ikke gi opp håpet enda. Du har sterkere strek enn meg. ❤️
Huff man blir jo helt tullete av dette her. Takk for oppmuntrende ord :Heartred Håper så for spiren din også:Heartred

Ganske sikker på at jeg er gravid, veldig typisk gravid-stikking og smerter, pluss forstoppet.. men vi får se hvor lenge det varer :hilarious: gleder meg til å teste imorgen, da er jeg 9dpo ish :cat:
Jeg hadde også ganske kraftig men kort stikking/kramping idag 7 dpo, men får vente litt med test. Spent på din!

Jeg fikk beskjed ved innsettet at labben skulle ringe idag med info om hvordan det gikk med embryone som var trege. Hørte ikke noe og ringte selv, viste seg at de har endret rutinene så jeg må vente til jeg får brev i posten.. Føles som en evighet! Men men, vet at vi i hvert fall har to på frys. Dette blir våre siste embryo, så fint å vite hvor mange forsøk det ev kan bli. Men håper så klart at den jeg ruger på nå blir værende!

Jeg tror jeg straks er klar for å settes på gravid. :nailbiting: Jeg tok en rfsu test. Akkurat de har jeg erfart at de slår ikke ut uten at du ER gravid. De er trege og streken kommer som regel ikke ordentlig fram før etter tiden man skal se på dem. Det kom strek godt innafor tiden nå, og streken var utvilsomt rosa. Den ble synlig på mobilkamera også. Sååå jepp nå tror jeg på det. :laughing001

Jeg brenner av den ene digitale når samboeren min er sammen med meg. Enten senere i kveld, eller i morgen tidlig.

Jeg fikk beskjed ved innsettet at labben skulle ringe idag med info om hvordan det gikk med embryone som var trege. Hørte ikke noe og ringte selv, viste seg at de har endret rutinene så jeg må vente til jeg får brev i posten.. Føles som en evighet! Men men, vet at vi i hvert fall har to på frys. Dette blir våre siste embryo, så fint å vite hvor mange forsøk det ev kan bli. Men håper så klart at den jeg ruger på nå blir værende!
Heier så mye på den du ruger på :Heartred :hello2
Forferdelig å vente, kunne de ikke bare sagt det? Uansett bra med to på frys:Heartred

Jeg tror jeg straks er klar for å settes på gravid. :nailbiting: Jeg tok en rfsu test. Akkurat de har jeg erfart at de slår ikke ut uten at du ER gravid. De er trege og streken kommer som regel ikke ordentlig fram før etter tiden man skal se på dem. Det kom strek godt innafor tiden nå, og streken var utvilsomt rosa. Den ble synlig på mobilkamera også. Sååå jepp nå tror jeg på det. :laughing001

Jeg brenner av den ene digitale når samboeren min er sammen med meg. Enten senere i kveld, eller i morgen tidlig.
Åååh! Sååå spennende :Heartred:hello2 heia lille spiren!:Heartred

Heier så mye på den du ruger på :Heartred :hello2
Forferdelig å vente, kunne de ikke bare sagt det? Uansett bra med to på frys:Heartred
Hun hadde visst ikke tilgang til min journal. Men - så at brevet lå inne på helse Norge nå, og det ble en dag 6 blasto på frys i tillegg. Så da har vi tre igjen hvis dette ikke går. Blandete følelser rundt det, men fint å vite.
Takk for heiing, og like måte ❤️

Ååå så spennende :love7

Jeg må bare si; BEKLAGER denne spamminga med alle testene. Jeg burde sikkert blitt med i termingruppe så jeg kan spamme det heller, men jeg tør ikke helt det enda. :nailbiting:
Jeg har aldri hatt angst før, men jeg tror kanskje sånn jeg føler det nå er noe som kan kalles angst. Jeg tester HELE tiden, venter at streken skal bli svakere, venter at det skal være over før det har begynt, venter bare på at mensen skal komme hvert dobesøk. Tror jeg har brent av 10 testen siden i går ettermiddag. Er ikke så mange andre enn dere her inne som kan forstå:Heartred Såklart skulle jeg også ønske jeg ikke hadde 4/4 ganger at positiv test endte med kjemisk, SA ogMA, men nå er det sånn, og jeg er liiiiivredd.:sad015

Prøøøøver å roe meg ned og tenke at det ER stigning, vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men hadde så inderlig håpt på en skikkelig mye sterkere strek så det ikke var noen tvil :nailbiting:

Så nå jeg også bare si TAKK, for at dere er så støttende og oppmuntrende, men samtidig de mest realistiske damene jeg vet om. Det betyr så mye :Heartred

Vedlegg

• 4BCAA8AE-0342-4766-8417-21B60244A474.jpeg
    4BCAA8AE-0342-4766-8417-21B60244A474.jpeg
    621,1 KB · Visninger: 101
Jeg må bare si; BEKLAGER denne spamminga med alle testene. Jeg burde sikkert blitt med i termingruppe så jeg kan spamme det heller, men jeg tør ikke helt det enda. :nailbiting:
Jeg har aldri hatt angst før, men jeg tror kanskje sånn jeg føler det nå er noe som kan kalles angst. Jeg tester HELE tiden, venter at streken skal bli svakere, venter at det skal være over før det har begynt, venter bare på at mensen skal komme hvert dobesøk. Tror jeg har brent av 10 testen siden i går ettermiddag. Er ikke så mange andre enn dere her inne som kan forstå:Heartred Såklart skulle jeg også ønske jeg ikke hadde 4/4 ganger at positiv test endte med kjemisk, SA ogMA, men nå er det sånn, og jeg er liiiiivredd.:sad015

Prøøøøver å roe meg ned og tenke at det ER stigning, vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men hadde så inderlig håpt på en skikkelig mye sterkere strek så det ikke var noen tvil :nailbiting:

Så nå jeg også bare si TAKK, for at dere er så støttende og oppmuntrende, men samtidig de mest realistiske damene jeg vet om. Det betyr så mye :Heartred
Det er helt forståelig. Jeg har kjent på det samme. Det er ordentlig skummelt med positiv test når man sitter med de erfaringene som vi gjør. Vi bli jo litt skada egentlig av hele opplegget. Når andre folk bare ser positiv test så går de happy og fornøyd videre og aner ikke hvor skjørt det egentlig er.

Jeg håper du følger etter for nå flytter jeg ordentlig inn i termingruppa. ❤️ Spam med tester og skriv i vei.

Back
Topp