Åååh så glad på dine vegne!!!Måtte ta en til, i tilfelle fargestoffet hadde hengt seg opp. Og tok i tillegg en ifra Normal. Ingen er tidligtester er 9dpo i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så glad på dine vegne!!!Måtte ta en til, i tilfelle fargestoffet hadde hengt seg opp. Og tok i tillegg en ifra Normal. Ingen er tidligtester er 9dpo i dag
Ser kjempefin ut!Jeg er glad, livredd, forskrekket og alt på en gang
Det er jo ikke tvil her jo!!! Så fantastisk!!Var så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure
Ååååå så fantastiskVar så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure
Har ikke testdato før 10/9, altså søndag HÅPER så inderlig denne spiren her kan klamre seg fastDet er jo ikke tvil her jo!!! Så fantastisk!!
Når har du egentlig testodato? Og så sjukt praktisk med søster som kan ta blodprøver
Åh sier forsiktig gratulerer jeg! Så bra at du kan få kjapp blodprøve også. Heie heie lille spiren!Var så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure
Vet de slår ut helt ned til 9, kjenner til maange tilfeller. Sykt spent på den ultrasensitive cb digital imorgen, skal slå ut ned til 10 visstnok!HCG var på 10. Ikke voldsomt høyt, men må jo være fornøyd med det 10dpo
Da kan vi slå fast at CB Digital gir utslag på 10, ikke på 25, som jeg ser mange skriver.
Gratulerer!!Var så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure
Har du fått tatt test?I dag skal jeg kjøpe digital test. Herregud det ser ut til å gå rette veien.
Nei må vente til de to eldste er ferdig på skolen. Så får ikke tatt den før i morgen.Har du fått tatt test?
Aldri fått vite klassifiseringen våreFikk svar fra lab, og blastoet de har frosset ned er gradert til 3BB. Så ikke super kvalitet. Har noen hatt suksess med denne graderingen?
Gratulerer så mye!Var så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure
De fryser ikke noe de ikke tror det kan bli barn avFikk svar fra lab, og blastoet de har frosset ned er gradert til 3BB. Så ikke super kvalitet. Har noen hatt suksess med denne graderingen?
Takk! Det er godt å bli påminnet detteDe fryser ikke noe de ikke tror det kan bli barn av
GratulererVar så crazy et øyeblikk her på morgenkvisten at jeg tok en digital + en til Make Sure