Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ser alltid an til dag 6 dersom det ikke er fullstendig blasto på dag 5St.olavs fryser nesten bare dag 5
Du hadde uttak mandag? i så fall hører du ingenting før tidligst dag 5, som er lørdag. De fryser ikke ned på dag 4.Ikke hørt noe i dag heller ang. antall befruktet egg/embryo på frys
Tolker det som et bra tegn, men hadde håpet på tilbakemelding i dag
Mandag, ja. Må vente litt til jeg daDu hadde uttak mandag? i så fall hører du ingenting før tidligst dag 5, som er lørdag. De fryser ikke ned på dag 4.
Haha, jeg kommer nok til å be om blodprøve til uka allerede.Let the crazy begin. Frister å brenne av en test i kveld for å se om skyggen har blitt noe sterkere. Men er best å vente en dag eller to til. Jeg glemte selvfølgelig å bestille nye tester. Så har omtrent bare sånne dumme fra apoteket her som ikke er like gode. Metode. Leser mye drit om dem. Husker selv at jeg hadde en teit opplevelse med rfsu også. De slår ut om man er gravid ja, men det slår ut sent. Det hjelper ikke for en sånn gærning som meg som bare mååå ha svar helst i går.
Jeg tester alltid sterkere på ettermiddagen enn morgenenLet the crazy begin. Frister å brenne av en test i kveld for å se om skyggen har blitt noe sterkere. Men er best å vente en dag eller to til. Jeg glemte selvfølgelig å bestille nye tester. Så har omtrent bare sånne dumme fra apoteket her som ikke er like gode. Metode. Leser mye drit om dem. Husker selv at jeg hadde en teit opplevelse med rfsu også. De slår ut om man er gravid ja, men det slår ut sent. Det hjelper ikke for en sånn gærning som meg som bare mååå ha svar helst i går.
Me2Jeg tester alltid sterkere på ettermiddagen enn morgenen
Sist kjøpte jeg makesure fra meny, ble anbefalt dem av flereLet the crazy begin. Frister å brenne av en test i kveld for å se om skyggen har blitt noe sterkere. Men er best å vente en dag eller to til. Jeg glemte selvfølgelig å bestille nye tester. Så har omtrent bare sånne dumme fra apoteket her som ikke er like gode. Metode. Leser mye drit om dem. Husker selv at jeg hadde en teit opplevelse med rfsu også. De slår ut om man er gravid ja, men det slår ut sent. Det hjelper ikke for en sånn gærning som meg som bare mååå ha svar helst i går.
Hvis du har en Meny-butikk i nærheten så er de fra Make Sure veldig bra!Let the crazy begin. Frister å brenne av en test i kveld for å se om skyggen har blitt noe sterkere. Men er best å vente en dag eller to til. Jeg glemte selvfølgelig å bestille nye tester. Så har omtrent bare sånne dumme fra apoteket her som ikke er like gode. Metode. Leser mye drit om dem. Husker selv at jeg hadde en teit opplevelse med rfsu også. De slår ut om man er gravid ja, men det slår ut sent. Det hjelper ikke for en sånn gærning som meg som bare mååå ha svar helst i går.
Så utrolig spennende! Jeg heier på deg nå Skal leve gjennom deg for mine er helt blendahvite! Så jeg er nå 95% sikker på at forsøket er negativt. Kjøpte rfsu på apoteket fordi det var det jeg rakk å kjøpe, aldri brukt de før. Men har regnet meg frem til at den bør vise noe snart for at det skal være håp om over hcg 100 på onsdagJeg bor 2-3 timer unna Meny butikk.
Men nå begynte det å komme farge på skyggestreken. Fortsatt vanskelig å få bilde av, men nå så vi det har blitt sterkere enn i går. Det går ikke fort med stigning, men noe er så utvilsomt på gang. Vi får ha litt tålmodighet og krysse fingrene for at det er en frisk blastocyst som holder seg der.
Så spennende Krysser fingrene for degJeg bor 2-3 timer unna Meny butikk.
Men nå begynte det å komme farge på skyggestreken. Fortsatt vanskelig å få bilde av, men nå så vi det har blitt sterkere enn i går. Det går ikke fort med stigning, men noe er så utvilsomt på gang. Vi får ha litt tålmodighet og krysse fingrene for at det er en frisk blastocyst som holder seg der.
Åååh! Sååå glad på dine vegne, kjære degHerregud!!! Vi fikk beskjed at 1 egg er lagt på frys idag! Vet sjansene er små, men vi har fått en blastocyst av god nok kvalitet til å fryses. Jeg bare gråter av glede, samtidig som det føles så skjørt