Den er 8. september. Klør jo i fingrene etter å teste allerede, men det er jo ikke aktuelt med ovitrelle i kroppen uansett. Jeg kommer nok til å teste før gitt dato da Når er din?Tusen takk og i like måte Når er din testdato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er 8. september. Klør jo i fingrene etter å teste allerede, men det er jo ikke aktuelt med ovitrelle i kroppen uansett. Jeg kommer nok til å teste før gitt dato da Når er din?Tusen takk og i like måte Når er din testdato?
Jeg fikk med meg skriv fra klinikken i går hvor det stod jeg ikke skulle har samleie den første uken etter innsett, ikke alkohol osv. Men sikkert ulike anbefalinger på dette.Hum... er det helt trygt å ha sex etter innsett? Det står i brevet jeg fikk med, lev som normalt. Tilogmed seksuelt samliv. Jeg er så utrolig redd for å ødelegge så den lille ikke fester seg. Hva om jeg får sammentrekninger i livmor og så ramler småen ut? Jeg er jo helt kokko denne gangen. De sa på sykehuset at det er ingenting jeg kan gjøre til eller fra. Enten så går det, eller så går det ikke. Badet i badekar under tvil. Tenk om det kom vann oppi og skyllet ut lille da.. jeg innser at det her er tullete.
Wohoo Dette ser lovende ut!Jeg hadde innsett av blasto på fredag som var, 10 dpo nå - og må jo si at dette ser ganske lovende ut Vis vedlegget 413483
Det blir spennende. Min er 6. september allerede. Eller da skal jeg ta blodprøve og selvtest 8. september. Nå krysser jeg alt for oss og de andre rugerneDen er 8. september. Klør jo i fingrene etter å teste allerede, men det er jo ikke aktuelt med ovitrelle i kroppen uansett. Jeg kommer nok til å teste før gitt dato da Når er din?
Det blir kjempespennende! Ja, vi får håpe på det besteDet blir spennende. Min er 6. september allerede. Eller da skal jeg ta blodprøve og selvtest 8. september. Nå krysser jeg alt for oss og de andre rugerne
Det er nok individuelt, men jeg lever etter «lev som normalt»-regelen og har tatt et glass i ny og ned. Selv i dpo-land. Har et velskapt IVF-barn, og er gravid igjen nå. Men man må jo bare kjenne selv hva man syntes er greit. Viktigst å ha ro i kroppenHei dere Jeg har et lite spørsmål til dere. Hvis noen av dere er som meg og gjerne tar seg et glass vin i ny og ne, hvordan tenker dere om IVF prosessen og alkohol? Avstår dere helt? Jeg skal på et hyggelig treff med tidligere medstudenter på lørdag. Da er jeg midt mellom uttak og innsett. Ville dere tatt 1-2 glass vin da, eller latt være? Det er jo på en måte limbo-land og ikke noe embryo som tar skade, men vil jo at kroppen skal være optimal ved innsett uken etter
Det er vanlig testDet er tydelig og fin strek
Er det her sånn tidlig test eller vanlig? Jeg venter spent på å kunne teste om noen dager.
Takk!Gratulerer si fra når jeg skal sette deg på gravid.
Jeg hadde glatt tatt et par glass før det er noe embryo inni der. Kos degHei dere Jeg har et lite spørsmål til dere. Hvis noen av dere er som meg og gjerne tar seg et glass vin i ny og ne, hvordan tenker dere om IVF prosessen og alkohol? Avstår dere helt? Jeg skal på et hyggelig treff med tidligere medstudenter på lørdag. Da er jeg midt mellom uttak og innsett. Ville dere tatt 1-2 glass vin da, eller latt være? Det er jo på en måte limbo-land og ikke noe embryo som tar skade, men vil jo at kroppen skal være optimal ved innsett uken etter
Lev som normalt.. kan bli lenge til neste gang jeg hadde faktisk ei heidundrende helg to uker før innsett med to dagers fyll av alle ting.Hei dere Jeg har et lite spørsmål til dere. Hvis noen av dere er som meg og gjerne tar seg et glass vin i ny og ne, hvordan tenker dere om IVF prosessen og alkohol? Avstår dere helt? Jeg skal på et hyggelig treff med tidligere medstudenter på lørdag. Da er jeg midt mellom uttak og innsett. Ville dere tatt 1-2 glass vin da, eller latt være? Det er jo på en måte limbo-land og ikke noe embryo som tar skade, men vil jo at kroppen skal være optimal ved innsett uken etter
Herlig! Lykke tilRuger
Det er nok individuelt, men jeg lever etter «lev som normalt»-regelen og har tatt et glass i ny og ned. Selv i dpo-land. Har et velskapt IVF-barn, og er gravid igjen nå. Men man må jo bare kjenne selv hva man syntes er greit. Viktigst å ha ro i kroppen
Jeg hadde glatt tatt et par glass før det er noe embryo inni der. Kos deg
Lev som normalt.. kan bli lenge til neste gang jeg hadde faktisk ei heidundrende helg to uker før innsett med to dagers fyll av alle ting.
Ååh gratulerer!Ruger
Kos deg i helgen Så langt man ikke tester positivt så er man jo ikke gravid - enda. Men etter positivt test, daa er det neinei så klartTakk dere godt å høre litt hva andre gjør! Og fint å høre at det har gått bra likevel for noen. Jeg har faktisk klart å leve ganske normalt denne runden og det har vært deilig. Da «spiser» ikke disse evinnelige forsøkene opp hele livet. Tror jammen jeg kjører på med vin på lørdag da uttak i morgen tidlig, så ett skritt av gangen!
Takk jeg er bare typen som nerder helt og vanligvis kutter ut både kaffe og alkohol + er streng med kosthold gjennom hele forsøk, fra stimulering og helt til evt.mens. Men det spiller sikkert null rolle egentlig. Skal kose meg istedenKos deg i helgen Så langt man ikke tester positivt så er man jo ikke gravid - enda. Men etter positivt test, daa er det neinei så klart