August 2023

Jeg er blitt ruger i dag :happy: Det ble ingen egg på frys dessverre, men men. Egget som er satt inn er gradert til 4bb, så ikke helt i toppen med de beste, men god ifølge Hausken. Fortsetter med cyclogest, som merkelig nok er de hormonene som har gitt meg mest bivirknininger av alt jeg har tatt. Da er den lange spennende ventetiden i gang her:nailbiting:
Gratulerer som ruger og lykke til! ❤️

Håper veldig på det! Ja, høy dose synes jeg. Sist gang var jeg på 100 mg annenhver dag og det gikk veldig greit.

Kanskje høre med klinikken om du kan få redusere dosen. Det er jo ikke noe greit å ha det sånn. Jeg blir også sånn på medisiner. Håpløst. Jeg tåler ikke p-piller eller noen verdens ting. Føler sånn med deg. ❤️ Om du trenger å lufte tanker og få hjelp til å snu fokus så er det bare å skrive meldinger til meg. Jeg er her kjære Høsteple.

Jeg er blitt ruger i dag :happy: Det ble ingen egg på frys dessverre, men men. Egget som er satt inn er gradert til 4bb, så ikke helt i toppen med de beste, men god ifølge Hausken. Fortsetter med cyclogest, som merkelig nok er de hormonene som har gitt meg mest bivirknininger av alt jeg har tatt. Da er den lange spennende ventetiden i gang her:nailbiting:
Gratulerer som ruger! :Heartred

Åå så fantastisk, gratulerer! :love7

Kanskje høre med klinikken om du kan få redusere dosen. Det er jo ikke noe greit å ha det sånn. Jeg blir også sånn på medisiner. Håpløst. Jeg tåler ikke p-piller eller noen verdens ting. Føler sånn med deg. ❤️ Om du trenger å lufte tanker og få hjelp til å snu fokus så er det bare å skrive meldinger til meg. Jeg er her kjære Høsteple.
Så fint svar, takk for tilbudet ❤️ det er temmelig kjipt. Er lærer i tillegg og har noen virkelig harde tak og tøffe saker jeg står midt oppi. Samtidig vet jeg ikke om jeg greier to avbrutte forsøk på rad....jeg må se det an litt

Da kan jeg settes på som ruger jeg også :) Fikk satt inn en blastocysts i går, og går på cyclogest som progesteronstøtte. Skal bare ta det på kvelden fordi jeg hadde fine verdier på progesteron når jeg målte i går. Spennende med så mange rugere nå! Håper sånn for alle sammen❤️:smiley-angelic001
Gratulerer :Heartred

Hum... er det helt trygt å ha sex etter innsett? Det står i brevet jeg fikk med, lev som normalt. Tilogmed seksuelt samliv. Jeg er så utrolig redd for å ødelegge så den lille ikke fester seg. Hva om jeg får sammentrekninger i livmor og så ramler småen ut? Jeg er jo helt kokko denne gangen. De sa på sykehuset at det er ingenting jeg kan gjøre til eller fra. Enten så går det, eller så går det ikke. Badet i badekar under tvil. Tenk om det kom vann oppi og skyllet ut lille da.. jeg innser at det her er tullete. :facepalm:

Hum... er det helt trygt å ha sex etter innsett? Det står i brevet jeg fikk med, lev som normalt. Tilogmed seksuelt samliv. Jeg er så utrolig redd for å ødelegge så den lille ikke fester seg. Hva om jeg får sammentrekninger i livmor og så ramler småen ut? Jeg er jo helt kokko denne gangen. De sa på sykehuset at det er ingenting jeg kan gjøre til eller fra. Enten så går det, eller så går det ikke. Badet i badekar under tvil. Tenk om det kom vann oppi og skyllet ut lille da.. jeg innser at det her er tullete. :facepalm:
Det er veldig få som får beskjed om å avstå fra sex i Norge... men i utlandet er det ganske vanlig. Noen mener orgasme er positivt for at det skal feste seg og noen mener det er krise, mye forskjellig ute og går. Så føler du at det er ok så gjør du det, jeg klarer det ikke pga vår forhistorie, og at jeg blir så sår av cyclogest.

Det er veldig vanlig i utlandet å ikke ha sex de to første ukene etter innsett. The two week wait, TWW, refereres det ofte til. Ser det blir forklart med at sammentrekningene i livmor fra orgasme kan føre til at det ikke fester seg.

Jeg har kun hatt innsett rett etter uttak, og da er det ikke anbefalt å ha sex pga infeksjonsfare, men er usikker på hva anbefalingen er i Norge ifht fryseforsøk.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp