August 2023

Bra det ble uttak og det ble noen egg, selv om jeg forstår at du håpet på flere. Satser på at de utvikler seg fint og at dere ikke får noen oppdateringer før om 5 dager :Heartred Spennende å kjøre en runde til med stimulering. Håper det ikke blir like vondt neste gang. Jeg syns bedøvelsessprøytene var overraskende vonde, hadde liksom ikke mentalt innstilt meg på det:facepalm:
Tusen takk! :Heartred
Jeg synes stikkene gjennom eggstokkene var ille! :dead: Satser på at det går bedre neste gang, da er man litt mer forberedt kanskje :)

Herregud jeg har blitt et hormonmonster. Dag 5 på 100 mg estradot som byttes hver dag.

En gang var jeg på peogynova og fikk så store katastrofetanker og suicidalitet. Jeg var helt på felgen og er oppriktig redd jeg er på vei mot det samme igjen. Har brukt estradot en gang før, men d var det 100 mg annenhver dag. Jeg bare gråter. Har sikkert grått 7 ganger i dag allerede. Uff, dette er tungt!
Klem til deg! Får så vondt av å lese om hvordan du har det :Heartred hvor lenge skal du gå på estradot? Vet klinikken din at du har disse bivirkningene?

Klem til deg! Får så vondt av å lese om hvordan du har det :Heartred hvor lenge skal du gå på estradot? Vet klinikken din at du har disse bivirkningene?
Problemet er jo at det blir til uke 10 dersom vi lykkes hehe :bag: jeg må se det an litt. Det blir jo avbrutt hvis jeg sier fra, må føle litt på det. Kanskje flater det ut når kroppen blir vant til hormonene ❤️

13/13 var modne og 8 er befruktet med ICSI :smiley-bounce012Vet ikke hvorfor de brukte ICSI egentlig men det har vel ikke noe å si. Det blir innsett av blasto på lørdag hvis alt går som det skal! Det er første gangen vi får ferskinnsett av blasto så det blir spennende.

Herregud jeg har blitt et hormonmonster. Dag 5 på 100 mg estradot som byttes hver dag.

En gang var jeg på peogynova og fikk så store katastrofetanker og suicidalitet. Jeg var helt på felgen og er oppriktig redd jeg er på vei mot det samme igjen. Har brukt estradot en gang før, men d var det 100 mg annenhver dag. Jeg bare gråter. Har sikkert grått 7 ganger i dag allerede. Uff, dette er tungt!
Oi det var en skikkelig høy dose! Jeg ble også veldig dårlig på progynova. Håper at det blir bedre for deg ❤️ Hvis ikke er det kanskje et alternativ å gå ned i dose hvis slimhinnen ser fin ut på kontroll?

13/13 var modne og 8 er befruktet med ICSI :smiley-bounce012Vet ikke hvorfor de brukte ICSI egentlig men det har vel ikke noe å si. Det blir innsett av blasto på lørdag hvis alt går som det skal! Det er første gangen vi får ferskinnsett av blasto så det blir spennende.
Så spennende!! Håper dere både får innsett av blasto, og egg på frys!!

Fantastisk :hello2

Oi det var en skikkelig høy dose! Jeg ble også veldig dårlig på progynova. Håper at det blir bedre for deg ❤️ Hvis ikke er det kanskje et alternativ å gå ned i dose hvis slimhinnen ser fin ut på kontroll?
Håper veldig på det! Ja, høy dose synes jeg. Sist gang var jeg på 100 mg annenhver dag og det gikk veldig greit.

Jeg er blitt ruger i dag :happy: Det ble ingen egg på frys dessverre, men men. Egget som er satt inn er gradert til 4bb, så ikke helt i toppen med de beste, men god ifølge Hausken. Fortsetter med cyclogest, som merkelig nok er de hormonene som har gitt meg mest bivirknininger av alt jeg har tatt. Da er den lange spennende ventetiden i gang her:nailbiting:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp