Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh herregud, du skal fly hjem rett etterpå! Håper det går greit med degJa, ble så overveldet av følelser etterpå så har ikke helt fått tatt det innover meg, men det er jo et kjempegodt resultat. Håper håper at de er av god kvalitet! Jeg har et lite håp om å få innsett av blasto, vi får se. Jeg reiser fra sykehuset nå og skal ta fly hjem i ettermiddag. Får ordne en varmepute når jeg kommer hjem, takk for tips! Håper du føler deg bedre snart![]()
Ånei, så utrolig trist. Jeg forstår så godt den skuffelsen og sorgen du sitter igjen med nå. Har selv hatt 4 avbrutte forsøk etter uttak, og det er så utrolig frustrerende, samtidig som det oppleves urettferdig, fordi man får ikke en gang sjansen til å prøveDa ble det avbrutt denne gangen ogsåLykke til videre alle dere som fortsatt holder på. Håper det bærer hele veien i mål for dere
![]()
begynte å gråte midt i uthentingen, en blanding av nervøsitet og hormoner, så når det gjorde vondt, da bare begynte jeg ågråte og klarte ikke å slutte før jeg var kommet hjem
begynte også å spy rett etter jeg var kommet på observasjon

Har det samme med cyclogest, stikker i underlivet og i endetarmBegynte på Cyclogest i går, dobbel dose, og har hatt noen voldsomme smerter i underlivet. Kjenner ut som det er i livmora og så strekker det seg liksom nedover mot endetarmen kjennes det ut som. Der er noe voldsom stikking og noen ganger kjenner det ut som luftsmerter i magen, bare at det er i underlivet liksom. Må puste meg igjennom de verste periodene.
Andre som har fått det sånn etter cyclogest?
Hadde det likt dagen før jeg satte Gonapeptyl ved siste uttaket, men da gikk jeg jo ikke på noe progesteron, bare Meriofert og Fyremadel.
Blir jo nesten litt bekymret, men håper jo det «bare» er cyclogest![]()
det er ikke noe gøy 
Ååå gratulerer!Da er jeg ruger.
Fine blasto som har overlevd både frys og opptining. Nå må den bare klore seg godt fast.

Det har på mange måter vært fint med oppdatering på hvordan det ligger an hver dag. Det er vel ikke krise om dette forsøket ikke går, da det tross alt er første forsøk, men man håper jo selvfølgelig
hat fått time allerede i morgen for innsett 
Det er jo MEGABRA! wohoo!Da har jeg snakket med KK, da var 10 av de 14 eggene som ble tatt ut, befruktethat fått time allerede i morgen for innsett
![]()
Gratulerer med så bra resultatDa har jeg snakket med KK, da var 10 av de 14 eggene som ble tatt ut, befruktethat fått time allerede i morgen for innsett
![]()
så spennende med innsett allerede i morgen! Lykke til!Tuusen takkGratulerer med så bra resultatså spennende med innsett allerede i morgen! Lykke til!

ja, følte det gikk fort nå, var egentlig forberedt på at det ikke skulle skje før onsdag 
Krysser alt jeg har for deg!Jeg har blitt oppringt av Hausken hver dag siden uttaket på torsdag, noe som er både stressende og spennende. Av de 10 eggene som jeg fikk ut var bare halvparten modne dessverre. Av disse var 4 med til lørdag, før de ble til 3 i går, og i dag ringte de for å si at det nå er 2 som fortsatt er aktuelle å dyrke videre til blastocyst. Har time til innsett på formiddagen i morgen, så får vi bare håpe det er noe igjen å sette inn til daDet har på mange måter vært fint med oppdatering på hvordan det ligger an hver dag. Det er vel ikke krise om dette forsøket ikke går, da det tross alt er første forsøk, men man håper jo selvfølgelig
Gøy at flere har hatt uttak de siste dagene, håper det går bra med den fine fangsten flere av dere har hatt!

Klapp på skuldra til alle oss som gjennomgår denne prosessen!
Så gode nyheter!Da har jeg snakket med KK, da var 10 av de 14 eggene som ble tatt ut, befruktethat fått time allerede i morgen for innsett
![]()
Masse lykke til med innsett i morgen
Krysser fingrene!Håper det blir innsett i morgen!Jeg har blitt oppringt av Hausken hver dag siden uttaket på torsdag, noe som er både stressende og spennende. Av de 10 eggene som jeg fikk ut var bare halvparten modne dessverre. Av disse var 4 med til lørdag, før de ble til 3 i går, og i dag ringte de for å si at det nå er 2 som fortsatt er aktuelle å dyrke videre til blastocyst. Har time til innsett på formiddagen i morgen, så får vi bare håpe det er noe igjen å sette inn til daDet har på mange måter vært fint med oppdatering på hvordan det ligger an hver dag. Det er vel ikke krise om dette forsøket ikke går, da det tross alt er første forsøk, men man håper jo selvfølgelig
Gøy at flere har hatt uttak de siste dagene, håper det går bra med den fine fangsten flere av dere har hatt!

Tusen takkSå gode nyheter!Masse lykke til med innsett i morgen
Krysser fingrene!

Bra det ble uttak og det ble noen egg, selv om jeg forstår at du håpet på flere. Satser på at de utvikler seg fint og at dere ikke får noen oppdateringer før om 5 dagerDa er vi også ferdig med egguttak og TESA, og er hjemme igjen etter en lang dag. Fikk ut 3 egg, og det blir totalfrys hvis noen av de utvikler seg til blastoer. Jeg er selvfølgelig veldig glad for at vi fikk ut noen egg, men jeg hadde håpet på flere med amh på 14 (målt i januar). Vi skal kjøre på med en runde til med stimulering/uttak før en evt. innsett, men må vente en syklus før ny oppstart.
Jeg må si uttaket var mye vondere enn forventetKlapp på skuldra til alle oss som gjennomgår denne prosessen!
Da er det bare å vente igjen og håpe at de ikke ringer før om 5-6 dager (vi kommer ikke til å få daglige oppdateringer, kun hvis det ikke går bra med embryoene).
Spennende å kjøre en runde til med stimulering. Håper det ikke blir like vondt neste gang. Jeg syns bedøvelsessprøytene var overraskende vonde, hadde liksom ikke mentalt innstilt meg på det