August 2023

Herregud!!! Vi fikk beskjed at 1 egg er lagt på frys idag! Vet sjansene er små, men vi har fått en blastocyst av god nok kvalitet til å fryses. Jeg bare gråter av glede, samtidig som det føles så skjørt
Ett godt egg på frys er veldig bra. ❤️ Det kan være nok til å få baby det.

Ovitrelle-streker, så ikke noe spennende på gang altså :knegg:
Er 9dpo, tok Ovitrelle torsdag 24. august, så det blir vel 10 dager siden fra i dag. Synes enda ikke streka er heeelt borte, opplever dere at Ovitrelle kan sitte i lengre enn de 10 dagene de oppgir i pakningsvedlegget?
Skulle gjerne visst om det er noe på gang i morgen, HVIS det kommer noe strek :knegg:
B3EEE3BE-FBB2-4875-A6D7-C2F0BDA2C51E.png

Disse er tatt fra 6-7-8-og 9dpo. 9dpo er lengst til venstre. Irriterende nok var den enda ikke helt blenda :bored:

Er 9dpo, tok Ovitrelle torsdag 24. august, så det blir vel 10 dager siden fra i dag. Synes enda ikke streka er heeelt borte, opplever dere at Ovitrelle kan sitte i lengre enn de 10 dagene de oppgir i pakningsvedlegget?
Skulle gjerne visst om det er noe på gang i morgen, HVIS det kommer noe strek :knegg:
Vis vedlegget 413840

Disse er tatt fra 6-7-8-og 9dpo. 9dpo er lengst til venstre. Irriterende nok var den enda ikke helt blenda :bored:
Veldig spennende! Håper!

Vis vedlegget 413840

Krysser fingrene! Hos meg har den ikke sittet i lengre enn 10 dager, ofte kortere.

Jeg har en merkelig type kramper nedi magen. Det er bare på ene siden. Det startet opp sent i går kveld og har kommet og gått litt. Er ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig. Kan minne om ligament smerter når man nyser eller sånn. Forstår ikke helt hva som skjer nedi der. Flere som har sånn nå?

Vis vedlegget 413840

Åååh så spennende!! Det ser jo ut som om den 8 dpo er nesten blenda? Og 9 dpo litt sterkere?!

Åååh så spennende!! Det ser jo ut som om den 8 dpo er nesten blenda? Og 9 dpo litt sterkere?!
Jeg synes 8 og 9 var identiske egentlig. Hadde håpet på blenda eller sterkere i dag :dead: Så får bare vente i spenning. Skikkelig mens-vondt i korsryggen i dag, så regner nesten med mensen kommer ila en dag eller to:blackeye:

Jeg synes 8 og 9 var identiske egentlig. Hadde håpet på blenda eller sterkere i dag :dead: Så får bare vente i spenning. Skikkelig mens-vondt i korsryggen i dag, så regner nesten med mensen kommer ila en dag eller to:blackeye:
Jeg har hatt vondt i korsryggen de gangene jeg ble gravid...:angelic: Men det er jo et vanskelig symptom å tolke da. Håper håper!

Vis vedlegget 413840

Testene mine har heller ikke blitt blenda - har fått mistenkelig sterke tester på 8 dpo, ingen økning til 9 dpo og så tydelig økning på 10 dpo. Tolker det dit hen at jeg har ovitrelle hengende igjen på 8 dpo, mens den er ute på 9 dpo. Satser på at det gjelder deg også!! :Heartpink

Jeg har en merkelig type kramper nedi magen. Det er bare på ene siden. Det startet opp sent i går kveld og har kommet og gått litt. Er ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig. Kan minne om ligament smerter når man nyser eller sånn. Forstår ikke helt hva som skjer nedi der. Flere som har sånn nå?
Jeg hadde også det i går kveld, på venstre side. Syntes nesten det kjentes ut som om eggstokken vokste :laughing002 Men håper det er noe positivt på gang hos deg. Vanskelig å vite hva det kan være. Har du testet mer?

Mine tester er fremdeles blendahvite med normal test så for meg har det ikke gått. Blitt gravid på 9dpo tidligere med kjemisk. Så jeg er 100% sikker nå. Planlegger allerede neste fryseforsøk oppi hodet mitt:hilarious:

Sterkere strek i dag. Den kan sammenlignes med testrekka jeg har tatt vare på etter tvillingene. Jeg ligger sånn sett helt i rute med hcg i forhold til hvor tidlig det er i svangerskapet. Jeg begynner å tro dette faktisk går bra. Men er jo ikke helt ute av fare enda. Melder meg ikke inn i termingruppe helt enda tenker jeg.

Jeg er glad, livredd, forskrekket og alt på en gang :arghh::sad015:Heartred:sad015

Vedlegg

• 9D9B596A-EB73-4E9B-9333-F3F1CEC40002.jpeg
    9D9B596A-EB73-4E9B-9333-F3F1CEC40002.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 118
  • 53D094A3-1E12-48F5-B473-2A2A406B9522.jpeg
    53D094A3-1E12-48F5-B473-2A2A406B9522.jpeg
    433,7 KB · Visninger: 117
Sterkere strek i dag. Den kan sammenlignes med testrekka jeg har tatt vare på etter tvillingene. Jeg ligger sånn sett helt i rute med hcg i forhold til hvor tidlig det er i svangerskapet. Jeg begynner å tro dette faktisk går bra. Men er jo ikke helt ute av fare enda. Melder meg ikke inn i termingruppe helt enda tenker jeg.
Åh så spennende ❤️

Så bra! Krysser fingrene for at stigningen fortsetter. Hvor mange dpo er du?

Back
Topp