Begynner å bli litt stressa for at fryseforsøket skal gå i vasken. Var på ultralyd i dag på lokalsykehuset, ledende follikkel er 25mm og endometriet er 9 mm. Murring på venstre side i dag, men helt blenda EL-tester. Så svake streker at de nesten ikke er synlige. Ettermiddagens test var kanskje en tanke sterkere, og digital gi ingen utslag. Har prøvd 3 forskjellige tester. Har pcos og et av problemene for meg har vært for høy LH, altså ganske sterke tester, alltid. Aldri hatt så svake el-tester før. Så når det ser såppass «klart» ut i livmora er jeg litt redd for at jeg ikke får noen LH-stigning og dermed ikke eggløsning. Vil det ha noe poeng å be om ovitrelle? Blir helt tullete av de greiene her
men så oppdaget fertilitetslegen at TSH og TPO prøvene mine var litt i grenseland ved utredning og nye symptomer på lavt stoffskifte har oppstått siste mnd. Har derfor vært og tatt nye blodprøver idag
og spent på hvor lang tid det vil ta å medisinere til riktige nivåer før nytt innsett isåfall
Har så lite lyst til å avbryte
ingen stigning til i dag heller.
Hadde ikke forventet det så kjapt etter avbrutt fredag. Har ordnet med medisiner og snakket med de og skal på kontroll før oppstart av fyramendel mandag. Nå skal jeg gå på menopur + bemfola, 150 av hver. Så da er jeg plutselig på stimulering igjen(i morgen)

(Ja, har tatt graviditetstest, den var negativ
).
hadde jeg bare ikke bodd 6-7 timer unna føler jeg alt hadde vært så mye lettere
Og velkommen i Progynova-klubben. Jeg er sååå lei av den nå etter to fryseforsøk etter hverandre! Men håper jo at jeg får positiv test, og da skal jeg gå på den til uke 11.