Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastiske nyheter! Håper formen er bra og krysser alt for god befruktning14 egg ut og helt smertefritt uttak. Håper på gode nyheter i morgen
14 egg ut og helt smertefritt uttak. Håper på gode nyheter i morgen
For en flott fangst, kjære deg Krysser fingrene for gode nyheter i morgen14 egg ut og helt smertefritt uttak. Håper på gode nyheter i morgen
Hos meg går den ut etter ca en ukeJeg satte Ovitrelle mandag for en uke siden, kl 20. Tok en test i går kveld, og den var blenda. Tok også en i dag tidlig, og den var også blenda.
Er det ikke veldig fort at Ovitrelle er ute av kroppen etter 6 døgn? Før har jeg fått utslag på både 10 og 11 dager etterpå.
Begynner å lure på om det var noe galt med den. Alt man skal uroe seg for
Så bra! Håper gullegget er blant de14 egg ut og helt smertefritt uttak. Håper på gode nyheter i morgen
Så bra å høre. Krysser fingrene for at du lykkes denne gangen.14 egg ut og helt smertefritt uttak. Håper på gode nyheter i morgen
Så flott å høre! Måtte den trives godt der inneEn fin blastocyst satt inn. Nå er det bare å overleve den neste uka. Kommer nok til å begynne og teste ganske tidlig.
Gratulerer med god eggfangst @Høsteple!
Fantastisk heia lille blastoEn fin blastocyst satt inn. Nå er det bare å overleve den neste uka. Kommer nok til å begynne og teste ganske tidlig.
Å så spennende! Alltid så store håp ifbm innsett, masse lykke tilEn fin blastocyst satt inn. Nå er det bare å overleve den neste uka. Kommer nok til å begynne og teste ganske tidlig.
Det er djevelens verk med slike bivirkninger har du gjort deg noen tanker om når du skal teste?Jeg er altså SÅ kvalm og svimmel. Og trøtt! Vet jo det kommer av cyclogest, og det er SÅÅÅ dårlig gjort å få så mye gravidsymptomer
Fullt liv i livmora kjennes det også ut som det er, men det er jo OG bivirkninger av cyclogest.
Tenker jeg begynner torsdag, da er jeg 9dpo. Bare å la testegalskapen begynneDet er djevelens verk med slike bivirkninger har du gjort deg noen tanker om når du skal teste?
Spennende! Nærmer seg Jeg for min del er helt lik mentalt sett vil jeg heller sakte men sikkert innse at en strek nr to ikke kommer, heller enn å "leve i håpet" 3-4 dager for lengeTenker jeg begynner torsdag, da er jeg 9dpo. Bare å la testegalskapen begynne
Jaa, så enig! Og jeg har ofte hatt kort lutealfase, og da går jeg jo glipp av hele testinga om jeg skal vente for lengeSpennende! Nærmer seg Jeg for min del er helt lik mentalt sett vil jeg heller sakte men sikkert innse at en strek nr to ikke kommer, heller enn å "leve i håpet" 3-4 dager for lenge
Åh! Det høres veldig lovende ut! Heia eggene!Jeg har vært helt utslått. Vi kjørte fra Trondheim ca kl 11 i går, og siden da har jeg vært våken kanskje 2 t til sammen. Bare helt total fysisk og psykisk utmattelse. Det har nok tært en del på dette forsøket. Det blir nok vårt siste uttak og frykten for at det skal ende like dårlig som sist uttak henger veldig i.
Uansett, 14 ut og 10 befruktet! Glad for det rent "statistisk" ut fra tidligere forsøk bruker ca halvparten å falle fra, men jeg tør ikke engang å drømme om 5 på frys altså det er jo som å be om å bli skuffa!
Helt enig med dere! Og hvis jeg kan slippe å leve med unødvendig bekymring for at alt håp er ute i noen dager fordi jeg ikke har testet, vil jeg gjerne det også. Er ellers relativt tålmodig, men ikke på dette områdetSpennende! Nærmer seg Jeg for min del er helt lik mentalt sett vil jeg heller sakte men sikkert innse at en strek nr to ikke kommer, heller enn å "leve i håpet" 3-4 dager for lenge