Oioioi, så flott! Håper du ikke blir altfor stinn de neste dagene og at du slipper flere uttak enn detteJeg skal ha uttak mandag 15 eggposer, 12 lik str på 17 mm og tre på 14 mm som forhåpentligvis også inneholder modne egg innen mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi, så flott! Håper du ikke blir altfor stinn de neste dagene og at du slipper flere uttak enn detteJeg skal ha uttak mandag 15 eggposer, 12 lik str på 17 mm og tre på 14 mm som forhåpentligvis også inneholder modne egg innen mandag.
Så bra håper dem får ut mange gode eggJeg skal ha uttak mandag 15 eggposer, 12 lik str på 17 mm og tre på 14 mm som forhåpentligvis også inneholder modne egg innen mandag.
Så gode nyheter Masse lykke tilJeg skal ha uttak mandag 15 eggposer, 12 lik str på 17 mm og tre på 14 mm som forhåpentligvis også inneholder modne egg innen mandag.
Åja. Ok. Beklager, men det er så mange tråder her at jeg har nok bare gått meg vill...hi hi.Velkommen hit! Men forstår jeg deg riktig at du nå ikke er i forsøk, men venter på ny oppstart i 2023? Denne månedstråden er nemlig ment for de som har forsøk nå i august.
Jeg begynte på levaxin ifm ivf pga lett forhøyet tsh. Har vært gjennom 2 aborter. Ble etter det tatt en del blodprøver og det viser seg at TPO er i grenseland for høyt. Har nå fått time hos endokrinolog i september. Hvis jeg har forstått riktig, så er fosteret avhengig av mors stoffskifte, og spesielt i starten. Så sannsynligheten for abort er i hvert fall høyere.Har noen av dere hørt noe om måling av stoffskifte og at det kan være en faktor i ufrivillig barnløshet?
Finnes tabletter for dette vistnok. Og har hørt om ei som har slitt med å få barn. gått gjennom flere ivf runder osv. men straks hun begynte på de medesinene så ble hun gravid!
Det er interessant! Takk!Jeg begynte på levaxin ifm ivf pga lett forhøyet tsh. Har vært gjennom 2 aborter. Ble etter det tatt en del blodprøver og det viser seg at TPO er i grenseland for høyt. Har nå fått time hos endokrinolog i september. Hvis jeg har forstått riktig, så er fosteret avhengig av mors stoffskifte, og spesielt i starten. Så sannsynligheten for abort er i hvert fall høyere.
@Litjmora du vet kanskje svaret?Har en liten krise her nå. Ovitrelle ble med et uhell forlagt på benken i dag tidlig. Den skal jo være i kjøleskapet. Har sendt mld til klinikken, men usikker på om de leser den. Skal jo ta den i morgen kveld! Yikes! Noen som vet om ovitrelle likevel tåler romtemp eller om den er helt ødelagt nå?
På st Olavs er stoffskifte en del av de prøvene de tar under utredning. Skulle tro det er samme over alt da det har mye å si.Det er interessant! Takk!
jeg har sendt mld til lege idag.
Men var det de på ivf klinikken som tenkte på å sjekke dette eller er det med i de første prøvene de tar? Måtte du spørre om det selv liksom?
Okei. Er bare at jeg har ikke hørt om det før. Også hvis man er bare akkurat litt over det som er normen eller under så er man ikke egentlig kvalifisert til medesin. Men det kan fortsatt ha noe å si!På st Olavs er stoffskifte en del av de prøvene de tar under utredning. Skulle tro det er samme over alt da det har mye å si.
Har en liten krise her nå. Ovitrelle ble med et uhell forlagt på benken i dag tidlig. Den skal jo være i kjøleskapet. Har sendt mld til klinikken, men usikker på om de leser den. Skal jo ta den i morgen kveld! Yikes! Noen som vet om ovitrelle likevel tåler romtemp eller om den er helt ødelagt nå?
Har fått beskjed om maks 2 timer i romtemratur. Måtte frakte den fra i 4,5 timer før jeg kom til kjøleskap og fikk da med kjøle elementer.@Litjmora du vet kanskje svaret?
Takk for svar! Da ser jeg om spiren svarer og hvis ikke må det bli dr dropin i morgen tidlig!Har fått beskjed om maks 2 timer i romtemratur. Måtte frakte den fra i 4,5 timer før jeg kom til kjøleskap og fikk da med kjøle elementer.
Jeg mener å ha lest at de forskjellige klinikkene har litt ulike parametere for hva som utløser behandling. Jeg tror at klinikkene har god fokus på dette og at om du var i grenseland ville de gjentatt blodprøven. Men, det kan jo være noe som har oppstått siden utredningen, så kanskje det kan være en ide å ta prøvene på nytt? Både fritt tpo og fsh osv skal jo sees i sammenhengOkei. Er bare at jeg har ikke hørt om det før. Også hvis man er bare akkurat litt over det som er normen eller under så er man ikke egentlig kvalifisert til medesin. Men det kan fortsatt ha noe å si!
Jeg skal ha innsett på St.Olavs, fryst blasto i august og har ikke fått noe beskjed om halv driftHei dere! Vi planlegger fryseforsøk på neste syklus, blir nok i september. Men jeg lurer på om noen av dere vet hva som er ståa på St. Olavs for tiden. Jeg vet de skulle ha halv drift en eller annen gang etter sommeren for å oppdatere noen datasystemer? Og har de innsett på helg for tiden? Takknemlig for oppdatert info Lykke til alle sammen!
Stoffskifte er standardprøver ifm oppstart av IVF. I hvert fall i Porsgrunn. Ante ikke at jeg hadde litt lavt stoffskifte før de prøvene ble tatt. Tror ikke jeg hadde vært medisinert hvis det ikke hadde vært for graviditetsønske.Det er interessant! Takk!
jeg har sendt mld til lege idag.
Men var det de på ivf klinikken som tenkte på å sjekke dette eller er det med i de første prøvene de tar? Måtte du spørre om det selv liksom?