August 2022

Det går sånn tålig. Har fortsatt ganske vondt i livmora, og i korsryggen. Har måtte ta tramadol for å holde ut i dag. Litt rart, for var ikke like vondt i går. :blackeye: Og psykisk har jeg fått meg en skikkelig knekk. Bare den behandlinga man får.. beskjed om å ordne dette selv hjemme. Hadde en time til ultralyd på sykehuset i morgen (svangerskapsoppfølging) men da jeg ringte de for å høre om jeg skulle komme uansett så sa de at det ikke var noe poeng i det så lenge jeg ikke var gravid lengre. Føler meg bare så utrolig overlatt til meg selv:sad010Min private gyn satte meg opp på time onsdag om to uker for å se om alt har kommet ut, ellers så er det liksom bare å klare seg selv igjennom det hele. De spurte ikke engang hvordan det gikk eller sa det var leit da jeg ringte de og sa jeg hadde hatt en MA:sad010
Huff, føler så med deg!! :( Det er ganske utrolig at ikke det er noe mer forståelse rundt dette, eller i det hele tatt oppfølging.
Jeg fikk bare beskjed om å ta cytotec, og så var det bra. Ikke noe om graviditetstest, ikke noen kontroll.

Husker da jeg satt på sykehuset og fikk beskjed om hva som skulle skje, så presterte en av de yngre sykepleierne å si «Jaja, det er bare å prøve igjen».
Følte hun representerte hele helsevesenet akkurat da.

Helsevesenet har så mye å lære her.
Jeg har møtt på såå mange folk i forbindelse med min MA og restene jeg hadde, og av de så er det kun to-tre som har vist en form for forståelse for hva IVF er, eller hvor tøft det er med en MA.
Husk å stå på ditt! Det er ingen andre som gjør det for deg. Dessverre!

Sender deg massevis av gode tanker ❤️❤️
Håper du slipper mer vondt nå!
 
årh som jeg hater mensen!
Ekstra mye nå som jeg ikke klarer å bli gravid.
Hva skal jeg med mensen da liksom. Det er jo bare hån!
Jeg skulle gjerne hatt fri hver gang jeg får mensen! Nå er jeg heldig vis sykemeldt uansett.. men til vanlig er det jo et slit å stå opp, og løpe frem og tilbake på do eller sette seg ned pga kramper! Blærh … lei!
 
Back
Topp