Kjære, gode du For en beskjed! Den gjør alltid vondt, uansett hva man har tenkt å forkant. Jeg tenker på deg og håper at du får en god runde senere i høstIkke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære, gode du For en beskjed! Den gjør alltid vondt, uansett hva man har tenkt å forkant. Jeg tenker på deg og håper at du får en god runde senere i høstIkke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Så forferdelig trasig SofiaIkke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Så forferdelig trist! Sender masse varme tanker til det du skal gjennom nå!Ikke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Ånei! Så trist! Sender mange klemmer. Ta vare på deg selv.Ikke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Dette var veldig trist å lese, det var ikke sånn det skulle gå. Jeg hadde håpet på at du skulle få det til denne gangen, du fortjener det! Jeg sender deg en stor klem. ❤Ikke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Føler sånn med deg. Vi var ordentlig uheldige begge to denne runden. *klemmepå* Det er så urettferdig at det skal gå galt når vi akkurat har rukket å få forhåpninger.Ikke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Takk gode deg Ja, håper virkelig på oss neste runde, når enn det skulle bliFøler sånn med deg. Vi var ordentlig uheldige begge to denne runden. *klemmepå* Det er så urettferdig at det skal gå galt når vi akkurat har rukket å få forhåpninger.
Takk skjønne deg Føles som om hele hjertet mitt ble knust. Og skjønner ikke hvordan jeg skal orke å gå gravid igjen. Samtidig så er det eneste jeg vil å komme igang igjen.Dette var veldig trist å lese, det var ikke sånn det skulle gå. Jeg hadde håpet på at du skulle få det til denne gangen, du fortjener det! Jeg sender deg en stor klem. ❤
Takk gode duÅnei! Så trist! Sender mange klemmer. Ta vare på deg selv.
Så forferdelig trist! Sender masse varme tanker til det du skal gjennom nå!
Ja. Første positive test på to år, så skulle det ende sånnSå forferdelig trasig Sofia
Ja, det knuste virkelig hjertet mitt, selv om jeg var forberedt på det. Trodde jeg var gravid da man sto opp, og så ikke gravid når man legger segKjære, gode du For en beskjed! Den gjør alltid vondt, uansett hva man har tenkt å forkant. Jeg tenker på deg og håper at du får en god runde senere i høst
Takk skjønne degUff nei Masse gode klemmer og tanker til deg!!!
Takk fine, gode Litjmora Ja, jeg visste jo egentlig. Men samtidig var det enda et ørlite håpÅ kjære Sofia Alle mine beste tanker din vei i dag. Det er så ufattelig vondt selv om man kanskje bakerst i hode og i hjerte på en måte vet. Ta vare på deg selv i tiden fremover
For en fryktelig beskjed å få. Håper du har mye støtte rundt deg. Mange klemmer
Fineste persefone Det er på en måte godt å få en avklaring. Og det er bedre nå enn om 2-3-4 uker. Må prøve å ta med meg at vi klarte bli gravide på IUI. Begge gangene vi har blitt gravide er faktisk på IUI, så vi kommer nok til å kjøre på med det privat imellom innsettene i Porsgrunn.Kjære du. Dette var fryktelig trist å lese, selv om usikkerheten har vært stor. Jeg sender deg verdens største klem og kan ikke annet enn å ønske at dette går så bra for seg som det kan, både for kropp og sinn.
Selv om dette ikke er annet enn dritt, håper jeg du i det minste finner i en ro i avklaringen. Og så tenker jeg at det må være håp for fremtiden i at dere tross alt klarte å bli gravide igjen, og det med inseminasjon. Jeg kommer til å følge deg inn i bedre tider❤
De smertene der er så grusomme. Det aller verste jeg har opplevd. Og det er bare de fysiske smertene. Oppå det hele er det hele det mentale som rakner mens du skriker ut alt vondt. Det gjorde så vondt at jeg nesten ble redd for å få positive tester, for da var jeg redd for å oppleve det igjen. Så farget blir man etter mange aborter. Jeg håper dette er siste gang, og at neste gang du opplever smerter i nærheten av dette er når du føder din lille skattFor en JÆVLIG dag det ble i går.
Satte fire cytotec med en gang jeg kom hjem, ville bare bli ferdig med det. Vi skulle egentlig bort i helga, og bestemte oss for å reise uansett. Har hatt to SA før, og tenkte at dette klarer jeg. Vi får legge inn et par ekstra stopp så jeg kan skifte bind og bli kvitt litt blod og klumper
Har tatt cytotec den ene gangen for å bli kvitt restene, men husker ingen smerter fra den ganga. Ante virkelig ikke at MA var SÅÅ mye mer smertefullt.
Tok pillene i 12-tiden og så satte vi oss i bilen kl 15, og DA smalt det. Det er de verste smertene jeg har hatt noen gang, og jeg har hatt MAAANGE beinbrudd
At folk blir sendt hjem med en «oppskrift» og piller og følelsen av «fiks dette selv» er helt horribelt, det burde ikke vært lov. Satt i bilen i 1,5 t i helt sinnsyke smerter. Hadde allerede proppet i meg 2xpinex, 2xvoltaren, 2xparalgin forte og 2xtramadol, så kunne virkelig ikke ta mer smertestillende heller.. Jeg var skjelven, kritthvit i ansiktet og blå på leppene, og helt vanvittig kvalm.
Det roet seg i 18-tiden. Da hadde jeg tatt ytterligere to tabletter med noe lignende voltaren etter at mi søster som jobber på legekontor hadde rådført seg med lege der, og ordnet piller til meg.
Nå kjenner jeg ingenting, bortsett ifra en helt forferdelig tomhetsfølelse. Hadde nesten begynt å glede oss til aprilbaby
Sorry for langt og sutrete innlegg, måtte bare få det ut. Det var en helt forferdelig traumatisk opplevelse.
Og takk for all støtten i både opp- og nedturer. Hadde aldri holdt ut dette her uten dere
Det er akkurat sånn jeg føler det nå. At jeg vet ikke om jeg klarer det der en gang til, og derfor ikke skjønner hvordan jeg skal orke å bli gravid igjen På en måte godt å høre at det ikke bare er meg som er «pinglete», som synes det var så vondt. Snakket med ei venninne som er lege, hun har både født vanlig, blitt satt i gang og tatt cytotec, og sa hun synes det var like jævlig som smertene hun fikk da hun ble satt i gangDe smertene der er så grusomme. Det aller verste jeg har opplevd. Og det er bare de fysiske smertene. Oppå det hele er det hele det mentale som rakner mens du skriker ut alt vondt. Det gjorde så vondt at jeg nesten ble redd for å få positive tester, for da var jeg redd for å oppleve det igjen. Så farget blir man etter mange aborter. Jeg håper dette er siste gang, og at neste gang du opplever smerter i nærheten av dette er når du føder din lille skatt
Jeg opplevde smertene etter cytotek like ille som fødselsrier... og jeg var bare 6 uker på vei. Følte det samme i flere uker etterpå: at jeg slett ikke orker å bli gravid og miste igjen. Men nå har det gått 2 måneder og jeg begynner å samle krefter til nytt forsøk. Gi deg litt tid. Og ta ekstra vare på deg selv i de kommende dagene.Det er akkurat sånn jeg føler det nå. At jeg vet ikke om jeg klarer det der en gang til, og derfor ikke skjønner hvordan jeg skal orke å bli gravid igjen På en måte godt å høre at det ikke bare er meg som er «pinglete», som synes det var så vondt. Snakket med ei venninne som er lege, hun har både født vanlig, blitt satt i gang og tatt cytotec, og sa hun synes det var like jævlig som smertene hun fikk da hun ble satt i gang
Huff dette var skikkelig dritt Sofia. Føler med deg. Så forferdelig at du måtte gjennomgå dette. . Sender deg mange styrkeklemmerIkke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Du er langt fra pinglete. Den smerten gjorde at jeg besvimte i en butikk. Og den gangen var det uten cytotec (bare vanlig sa). Med cytotec lå jeg på badet og skreik i flere timer. At dette er en hjemmeprosedyre er underlig. Og at vi er så mange som går gjennom det, gang på gang. Det forteller meg om kvinnehelse og prioriteter. Ville menn godtatt å ligge sånn på gulvet i flere timer, opptil mange ganger, uten at rutinene ble gjort om? Sorry. Ikke meningen å bli politisk i alt det vonde, men jeg er så pissed på skjevfordelingen i helse Norge, og det forarger meg hver gang en medsøster skal ligge å skrike i smerter sånn. Jeg håper forsøket ditt i høst gir deg en hjerteskattDet er akkurat sånn jeg føler det nå. At jeg vet ikke om jeg klarer det der en gang til, og derfor ikke skjønner hvordan jeg skal orke å bli gravid igjen På en måte godt å høre at det ikke bare er meg som er «pinglete», som synes det var så vondt. Snakket med ei venninne som er lege, hun har både født vanlig, blitt satt i gang og tatt cytotec, og sa hun synes det var like jævlig som smertene hun fikk da hun ble satt i gang
Kjære @Sofia87 så forferdelig vondt å lese, etter alt du har vært i gjennom denne uken. Jeg hadde virkelig et håp innerst inne for deg jeg også. Jeg vil bare si til deg at det går over! Jeg har sittet med eksakt samme tanker som deg etter en traumatisk MA, jeg sidestiller også riene etter cytotec med fødselsrier – faktisk verre og mer intenst, den psykiske smerten hjelper såklart ikke. Sender deg en diger klem, og vil til slutt si at jeg har troen på at du blir gravid igjen, med en terminspire.Det er akkurat sånn jeg føler det nå. At jeg vet ikke om jeg klarer det der en gang til, og derfor ikke skjønner hvordan jeg skal orke å bli gravid igjen På en måte godt å høre at det ikke bare er meg som er «pinglete», som synes det var så vondt. Snakket med ei venninne som er lege, hun har både født vanlig, blitt satt i gang og tatt cytotec, og sa hun synes det var like jævlig som smertene hun fikk da hun ble satt i gang
Fikk vite at flere var eggeskall?? Merkelig.For et fantastisk resultat! Krysser alt for god befruktning og utvikling videre.
Så utrolig leit Sofia! Tenker på deg!Ikke noe liv lengre det var forventet, men likevel så forferdelig vondt
Det de sa i Danmark iallefall er at de ikke anbefaler det da det ikke er noe som tilsier at raten er større for en fullført graviditet muligheten for at ett fester seg å det andre faller fra er der, men også sjansen for at kroppen kan støte fra seg begge selv om et er av god kvalitetHva er sannsynligheten for at man får satt inn 2, 5 dagers? Jeg er usikker på hva jeg ville valgt denne ganga.
Fikk satt inn 2 sist og ble gravid men endte i tidlig sa.