August 2022

Nå kom nok spikeren i kista for dette forsøket. Skulle ta ny test før jeg la meg og der har jeg begynt å spotte. Totalt bortkastet å ta noen dum blodprøve. Jeg er knust! Dette var siste forsøket vårt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vi diskuterer å spare opp til eggdonasjon. Jeg greier ikke mer sprøyter og hormoner. :arghh:

Nå kom nok spikeren i kista for dette forsøket. Skulle ta ny test før jeg la meg og der har jeg begynt å spotte. Totalt bortkastet å ta noen dum blodprøve. Jeg er knust! Dette var siste forsøket vårt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vi diskuterer å spare opp til eggdonasjon. Jeg greier ikke mer sprøyter og hormoner. :arghh:
Åh føler sånn med deg ❤️❤️ dette er tungt ❤️❤️ vi skal i gang med vårt 7 forsøk i oktober, kjenner psyken er så elendig, lei av alt av hormoner osv :(

Sender deg en god klem og varme tanker. Det er så tøft dette her :Heartred Ta deg en gooood pust i bakken og kom til hektene igjen:Heartred

Det var veldig trist å høre:sorry: Det er så vondt å få ordentlig håp, bare for å miste det igjen. Men jeg har tro på at du skal få hjerteplasteret ditt! Vær ordentlig snill med deg selv og gjør det du trenger for å hente igjen krefter❤️ Ønsker deg masse lykke til med å finne ut hvor veien bærer videre.

Jo mer jeg tenker på det, jo mer trygg blir jeg. Jeg er helt okay med eggdonasjon. Akkurat nå hadde jeg vært fornøyd uansett hvilken baby jeg hadde fått. Eneste jeg vil er å ha en liten som jeg kan øse ut all min kjærlighet til.

På vei til insett nå. Jeg skal prøve akupunktur denne gangen så det blir en tur til en annen klinikk før innsettet. Jeg har blitt mer påvirket av hormonene denne runden og vært i dårlig psykisk form. Jeg og kona sliter også mer og mer med prosessen. Så jeg er ikke særlig positiv idag, men håper det blir bedre etter hvert.

Oops skulle skrive i septembergruppa. Ja ja... :wacky:
September eller ikke: Du har vært gjennom mye, så det er veldig menneskelig og normalt at du føler at det tærer. Men denne perioden har en slutt, selv om det kanskje ikke føles sånn når man står midt oppi uvissheten. Ønsker deg masse masse masse lykke til! ❤️

September eller ikke: Du har vært gjennom mye, så det er veldig menneskelig og normalt at du føler at det tærer. Men denne perioden har en slutt, selv om det kanskje ikke føles sånn når man står midt oppi uvissheten. Ønsker deg masse masse masse lykke til! ❤️
Takk for fine ord ❤️ Ja, det kommer en slutt, og vi har bestemt oss for hvor vi skal sette strek. Det tror jeg er bra, fast det er vanskelig. Selvsagt håper jeg at det klaffer før det, men hvis ikke så tror jeg det også vil bli bra, etter hvert.

Jeg er så glad for at det klaffet for dere nå! Hvordan går det med deg?

9 egg ut idag! :Heartpink Jeg er veldig fornøyd. Og de skal dyrkes frem til tirsdag så det blir første gang for meg at det eventuelt blir innsett av 5dagers. Håper så inderlig denne gangen!
Uttaket gikk fint, er så fornøyd med legene og sykepleierne.
For et fantastisk resultat! Krysser alt for god befruktning og utvikling videre. :smiley-bounce016

Takk for fine ord ❤️ Ja, det kommer en slutt, og vi har bestemt oss for hvor vi skal sette strek. Det tror jeg er bra, fast det er vanskelig. Selvsagt håper jeg at det klaffer før det, men hvis ikke så tror jeg det også vil bli bra, etter hvert.

Jeg er så glad for at det klaffet for dere nå! Hvordan går det med deg?
Det høres bra ut. Jeg syntes selv det var veldig vanskelig å sette en sånn grense, men tror egentlig det er lurt!

Tusen takk, jeg har det veldig bra. Holder fortsatt pusten, men sluttet å teste da teststreken ble så mørk at den nesten var lilla. Tar ny digital i håp om 3+ i helga, så er det bare å få dagene til å gå frem til TUL i oktober.

Ikke noe liv lengre :sad010det var forventet, men likevel så forferdelig vondt:(

Vedlegg

• 79892561-BF53-49BE-97AF-42D01DC29DEF.jpeg
    79892561-BF53-49BE-97AF-42D01DC29DEF.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 110
Ikke noe liv lengre :sad010det var forventet, men likevel så forferdelig vondt:(
Å kjære Sofia :Heartred Alle mine beste tanker din vei i dag. Det er så ufattelig vondt selv om man kanskje bakerst i hode og i hjerte på en måte vet. Ta vare på deg selv i tiden fremover :Heartred

Kjære du. Dette var fryktelig trist å lese, selv om usikkerheten har vært stor. Jeg sender deg verdens største klem og kan ikke annet enn å ønske at dette går så bra for seg som det kan, både for kropp og sinn. :Heartbigred

Selv om dette ikke er annet enn dritt, håper jeg du i det minste finner i en ro i avklaringen. Og så tenker jeg at det må være håp for fremtiden i at dere tross alt klarte å bli gravide igjen, og det med inseminasjon. Jeg kommer til å følge deg inn i bedre tider❤

Back
Topp