August 2022

Hei alle. Da har jeg akkurat vært på min 3. Ultralyd for å sjekke folliklene.. 1. Hadde de vokst litt lite, 2. Fant væske og var redd for overstimulering, 3. I dag, alt så fint ut, men ville stimulere meg 1 ekstra dag, så totalt 15 dager stimulering:dead: Og skal sette ovitrelle og gonapeptyl sammen på søn og uttak på tirsdag.. Fy for en berg og dalbane.
Oi, for noen svingninger! Dette er jammen ikke bare bare for nervene. Så fantastisk at den siste nyheten var den beste og at det blir uttak til uka! :happy:

Det var leit! Lykke til i oktober! ❤️ Jeg tror at riktig medisinering av stoffskifte kan ha stor betydning, krysser fingrene!!
Så trist at det ikke gikk denne gangen. Men bra du slipper å vente lenger, krysser alt for at bedre oppfølging vil gjøre utslaget. Håper du gjør noe fint for deg selv denne helgen❤️
Takk for omtanken❤️ Ja, jeg har også tro på at stoffskifte kan ha en del å si. I kveld skal jeg kose meg med en god kald øl.

Jeg har hatt mer enn nok med meg selv denne uka. Har sånn halvveis fulgt med i forumet, men i svært liten grad klart å heia fram dere andre. Nå har jeg tatt en titt på oversikten, og det er jo helt fantastisk. 9! gravideJeg vil gratulerer dere alle. Det gir også håp for både de som venter på svar og for oss det ikke gikk for. Det er mulig å lykkes. Ønsker alle i august-gruppa lykke til videre. ❤️ Det har vært veldig fint å følge dere alle.

Den er fortsatt svak, men det er stigning fra i går.
:eek::eek::eek:
20220911_081026.jpg

Uff.. ny vanlig strimmeltest nå i ettermiddag og den var omtrent ikke noe utslag på. Jeg stresser veldig med at strekene er så svake. Har ikke noen god følelse på dette her. Bare håper jeg tar feil og at det blir positiv test på test dato.

Uff.. ny vanlig strimmeltest nå i ettermiddag og den var omtrent ikke noe utslag på. Jeg stresser veldig med at strekene er så svake. Har ikke noen god følelse på dette her. Bare håper jeg tar feil og at det blir positiv test på test dato.
Uff!! Dette blir noen lange dager fremover tror jeg! Prøve å finne på litt, ut å gå turer og bare prøve kose seg.. Jeg har fortsatt litt stikking nedi der og litt vondt i kors ryggen? Kansje det siste bare er tilfeldig siden hunden drar endel når vi er ute på tur hehe.. Håper testen din i morgen tidlig er sterkere :Heartred

Disse tidlige dagene er tøffe. Som jeg håper for deg❤️

Ja er ikke så greit dette her. Men det ER jo faktisk stigning på testene selv om de er veldig svake. Er nesten usynlig på 25mlu test. Har bare en tidlig test igjen nå som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Må bare roe meg ned og ikke la dette her ta helt av. Jeg har fortsatt testene fra tvillingene limt inn i dagboka mi. Der gikk det jo bang oppover kjempefort. Det var jo ikke så rart med to inni der da. Så det burde jo være et godt tegn nå da. Jeg vil jo ikke at det samme skal skje igjen.

Liten oppdatering. Var på ul idag. Ser nok ut til at det kanskje må bli flere dager med stimulering. 3 av betydelig størrelse på høyre og 3 litt større på venstre. Noen under 10. :dead: venter på telefon…

Ja er ikke så greit dette her. Men det ER jo faktisk stigning på testene selv om de er veldig svake. Er nesten usynlig på 25mlu test. Har bare en tidlig test igjen nå som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Må bare roe meg ned og ikke la dette her ta helt av. Jeg har fortsatt testene fra tvillingene limt inn i dagboka mi. Der gikk det jo bang oppover kjempefort. Det var jo ikke så rart med to inni der da. Så det burde jo være et godt tegn nå da. Jeg vil jo ikke at det samme skal skje igjen.
Håper det gikk bra med testen i morges. Tenker på deg! ❤️

En liten oppdatering herifra.

Hadde hcg på 10 torsdag for 11 dager siden og har enda ikke fått en blødning. Er så megafrustrerende at det blir skikkelig kluss når det uansett ikke går veien. Det har vært noen fryktelig tunge dager og sliter veldig med å se at dette noensinne skal ende godt. Er egentlig litt tortur å lese på forum, fordi selv om jeg unner alle å lykkes så blir min egen ulykke så ekstra tydelig oppi det hele.

Klinikken er et mareritt å få kontakt med også. Sto på ringeliste i tre dager før de ringte opp igjen. Var jo lettere å få tak i st Olavs faktisk :BangHead men, blir primolut nå da i det minste..

En liten oppdatering herifra.

Hadde hcg på 10 torsdag for 11 dager siden og har enda ikke fått en blødning. Er så megafrustrerende at det blir skikkelig kluss når det uansett ikke går veien. Det har vært noen fryktelig tunge dager og sliter veldig med å se at dette noensinne skal ende godt. Er egentlig litt tortur å lese på forum, fordi selv om jeg unner alle å lykkes så blir min egen ulykke så ekstra tydelig oppi det hele.

Klinikken er et mareritt å få kontakt med også. Sto på ringeliste i tre dager før de ringte opp igjen. Var jo lettere å få tak i st Olavs faktisk :BangHead men, blir primolut nå da i det minste..
Det er så leit alt dere må gjennom kjære Høsteple :Heartred Kjenner veldig godt igjen det med å unne andre lykke, mens man samtidig kjenner på sin egen ulykke..

Men er ikke dere hos spiren? De har da pleid å være greie å få tak i, og ringer tilbake ganske fort! Så kjipt at du måtte plages med det og oppi alt :arghh:

Sender deg en stor klem :Heartred

Back
Topp